quote:
Het zal ongetwijfeld allemaal kloppen, maar het hele vak interesseert me weinig tot niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pff lang geleden. Maar:
Een bepaald atoom is onstabiel (daar zijn eenvoudige regels voor. Dus dat atoom verliest een proton (daar is vast een formule voor) en daarmee word het een ander element (dat al dan niet stabiel is). Dit gaat door totdat je bij een stabiel element gekomen bent.
Dus halveringsreaktie is een opsomming van een aantal instabiele elementen? Zo iets?![]()
ok .. dit is ook weer als iets met sex te interpreteren ..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor, alleen alles wat kaasachtig is...![]()
Dus: kaas, camembert, brie, roomkaas, etc....![]()
Daarentegen: (volle)melk, yoghurt, etc!![]()
Het woord "kaas" zit erin, dus het betreffende produkt wordt bij voorbaat al afgeschreven!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat vind je dan van hutekase?
of hoe men dat ook moge schrijven?
OMG....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
ok .. dit is ook weer als iets met sex te interpreteren ..
haat je alles met melk erin ? Vrouwen
nee alleen alles met kaas ... Mannen en slechte hygiene.
iemand sex ?![]()
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
iemand sex ?![]()
het stinkt niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Het woord "kaas" zit erin, dus het betreffende produkt wordt bij voorbaat al afgeschreven!![]()
Ik heb het dus nog nooit gegeten, maar het klinkt alsof het stinkt...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Het woord "kaas" zit erin, dus het betreffende produkt wordt bij voorbaat al afgeschreven!![]()
Ik heb het dus nog nooit gegeten, maar het klinkt alsof het stinkt...![]()
whehe... comparator vergelijkt... 2 ingangsspanningen, en afhankelijk daarvan heb je een hoge of lage uitgangsspanningquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het zal ongetwijfeld allemaal kloppen, maar het hele vak interesseert me weinig tot niet.
Ook kreeg ik een stuk over systeemborden enzo, met allemaal van die rare schakelingen erop, wat ik in moest vullen.
Hartstikke leuk hoor, een beetje tekenen, maar ik heb geen flauw idee wat een comparator doet (ok, die is nog wel te gokken) en dat soort grappen, dus ik heb maar gewoon een vierkantje in het midden getekend, en daar alle lijnen heen getrokken [afbeelding]
Ik weet het, het slaat nergens op, maar ik ben wel van het 'overal maar wat invullen' zodat de kans eventueel nog bestaat dat er punten voor gegeven worden.
OA en slechte hygiëne...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
iemand sex ?
Gelukkig. Eindelijk iemand die het eensch is met mij!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat is het dus .. sme-rig. lijkt net smegma. van een paard. met soas. en spul.
whehe....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
OA en slechte hygiëne...![]()
Bij mij thuis is alles brandschoon, tot en met de binnenkant van de koelkast!!![]()
Sex: eerst even een pic pm-en, daarna volgt de beoordeling, die al dan niet tot sex leidt!![]()
laat maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe... comparator vergelijkt... 2 ingangsspanningen, en afhankelijk daarvan heb je een hoge of lage uitgangsspanning
cool jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef kopje_koffie het volgende:
Die schakelborden waren wel stoer, ontzettend ingewikkeld doen met stekkertjes. De stekker was altijd net te kort om in dat gaatje te passen waar je m in wilde stoppen. Maar dan na uren pielen kreeg je eindelijk het machtige resultaat. Een brandend lampje
Vriendin onderhoudt zichzelf, dus daar durf ik geen uitspraken over te doen aangaande schoon/vuil...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe....
dan stuur mij de vriendin maar ff
dan check ik of ze brandschoon is![]()
...............
Hier ook hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
OA en slechte hygiëne...![]()
Bij mij thuis is alles brandschoon, tot en met de binnenkant van de koelkast!!![]()
Sex: eerst even een pic pm-en, daarna volgt de beoordeling, die al dan niet tot sex leidt!![]()
mooizoow 14quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Vriendin onderhoudt zichzelf, dus daar durf ik geen uitspraken over te doen aangaande schoon/vuil...![]()
Laatste keer dat ik het heb gecheckt, vanochtend, was ze nog schoon!![]()
't is mij echt serieus teveel werk.quote:
hiier ook niet te bekennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook hoor
Geen kaas te bekennen hier
de kaas die bakkie_pleur bedoelt dus
Dan moet je le-ren!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het zal ongetwijfeld allemaal kloppen, maar het hele vak interesseert me weinig tot niet.
Ook kreeg ik een stuk over systeemborden enzo, met allemaal van die rare schakelingen erop, wat ik in moest vullen.
Hartstikke leuk hoor, een beetje tekenen, maar ik heb geen flauw idee wat een comparator doet (ok, die is nog wel te gokken) en dat soort grappen, dus ik heb maar gewoon een vierkantje in het midden getekend, en daar alle lijnen heen getrokken [afbeelding]
Ik weet het, het slaat nergens op, maar ik ben wel van het 'overal maar wat invullen' zodat de kans eventueel nog bestaat dat er punten voor gegeven worden.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
Zo zijn er ook vast dingen die jij niet relaxed vind en ik wel
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook al de hele dag?
maar waarom zou ik dat doen als ik het én niet nodig heb, én niet leuk vind, én niet hoef te halen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je le-ren!
Een comperator is een electronische schakeling die twee (digitale) signalen met elkaar vergelijkt.
De buitenkant van je kamer....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Onderweg heb ik wel sneeuw gehad ja
Er lag ongeveer een centimeter of 15 langs de kant van de weg ook, alles waaide daarheen
Nu ga ik even de buitenkant van m'n kamer schoonmaken onder het genot van een spelende buena vista social club
Om 1 voor 17.....quote:
Nu ga ik ook!quote:
-->quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
De buitenkant van je kamer....![]()
Die bestaat toch uit een buiten- en binnenmuur?? Wat valt daar aan schoon te maken?
14.gifquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je le-ren!
Een comperator is een electronische schakeling die twee (digitale) signalen met elkaar vergelijkt.
ja, blijkbaar gooien ze om klokslag 17 uur het werk neer hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Doei ambtenaren?
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef vdvorst het volgende:
TVP,
zo eens eten, en dan werken [afbeelding]
jupquote:
Want ja, iedereen met dezelfde naam kan mijn ex zijn.quote:[16:43:27] ********(L: heey
[17:16:28] Knalpijp.: oi
[17:16:41] ******(L: alles goed
[17:16:44] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Bezet
[17:16:52] *****(L: jij heb of had toch met een kimj
[17:16:54] ****(L: kim
[17:16:59] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Online
[17:17:13] Knalpijp.:
[17:17:19] Knalpijp.: Hoezo?
[17:17:25] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Bezet
[17:17:29] ******(L: had
[17:17:34] ******(L: ???
[17:17:42] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Online
[17:17:48] ******(L: iki heb ook een kim online
ik begrijp hier helemaal niks van...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef Sebasser het volgende:
Omg.
Komt er net iemand online...
[..]
Want ja, iedereen met dezelfde naam kan mijn ex zijn.
Ofzo![]()
en je wijzigt steeds je statusquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef Sebasser het volgende:
Omg.
Komt er net iemand online...
[..]
Want ja, iedereen met dezelfde naam kan mijn ex zijn.
Ofzo![]()
Edit: Ohja, ik heet knalpijp.
kwispelturig menneke (haha woordgarpje !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |