wat hoop ik dat Carlos kijkt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
Het is wel duidelijk dat Jaap de omgang tussen hem en de trainer erg belangrijk vindt. Voor hem geen trainer meer die zich beter acht of verheven boven hem voelt.
Aan de ene kant denk ik "zo'n baby is Jaap toch niet, dat hij zo zit te mauwen?" maar aan de andere kant kan het wel zijn, dat hij zo emotioneel kwetsbaar is mbt sporten dat hij geen enkel kritiek kan verdragen (en mede daarom zo dik is), dus dat hij het toch meent.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:08 schreef Meganog het volgende:
Carlos heeft Jaap erg veel pijn gedaan door zijn lompe gedrag. Dat wil Jaap niet nog een tweede keer meemaken.
Hij lijkt wel een streamerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:10 schreef Day het volgende:
Huub is zich als een gek aan het aankleden. Hij wil natuurlijk bij dit tv-momentje zijn.![]()
Huppeltje is bij mij de laatste tijd gedaald, maar ik denk nu dat hij gewoon even om Jaap wil lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:10 schreef Day het volgende:
Huub is zich als een gek aan het aankleden. Hij wil natuurlijk bij dit tv-momentje zijn.![]()
Ja, vandaar dat hij nu de show overneemt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is bij mij de laatste tijd gedaald, maar ik denk nu dat hij gewoon even om Jaap wil lachen.
Dat kan KingJaap zelf wel bepalen...vooralsnog vertrouwt hij op zijn secondanten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Opdonderen Huub en Lieke.
Uiterst irritant. Ik hoor liever alleen Jaap zelf over wat hij wil en wat hem niet zinde aan Carlos. Eens kijken of deze trainer zich bijn zijn kandidaat-leerling kan houden of zich af laat leiden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij nu de show overneemt.
volgens mij krijg je een code of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef mazaru het volgende:
Als je je aanmeldt voor de streams per telefoon, moet je dan je IPadres doorgeven?
Jaap is leuker en authentieker, he Day.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij nu de show overneemt.
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef mazaru het volgende:
Als je je aanmeldt voor de streams per telefoon, moet je dan je IPadres doorgeven?
Joep Bergman.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef avonne het volgende:
Hoe heet deze trainer?
Da's nou ook toevalligquote:
Een soort halter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:20 schreef avonne het volgende:
wat is "dumbell"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |