-200 IQquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
dat heb ik zo vaak met bevoorbeeld 3 cds voor 25 euro dat ik er dan maar 2 bijpak elke keer terwel die eigelijk helemaal niet leuk zijn
Dan had ik 15 kilo kunnen kopen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef Nikske het volgende:
gewoon maar met een tientje van huis, kun je ook geen impulsaankopen doen...
CD's en dat soort dingen moet je sowieso op internet kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
dat heb ik zo vaak met bevoorbeeld 3 cds voor 25 euro dat ik er dan maar 2 bijpak elke keer terwel die eigelijk helemaal niet leuk zijn
Appeltaart! Appel Crumble! Appelflapjes!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef CodeCaster het volgende:
Gister was ik op m'n werk, en daar hadden we kistjes appels in de aanbieding. Drie kilogram voor 1,99 euro. "Hm, da's niet duur!" dacht ik. Dus ik meteen een kistje gekocht en meegenomen naar huis.
Nou zit ik hier met 3 kilo appels, en ik lust niet eens appels
Ja precies.. ik irriteer me er nog wel eens aan.. gebeurd vooral bij de bevolkingsgroepen die al krap bij kas zitten..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef Biancavia het volgende:
Mensen die dingen kopen alleen maar omdat er 'AANBIEDING' opstaat.
ach arme. maar gelukkig sta je stoer op de fotoquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef CodeCaster het volgende:
Gister was ik op m'n werk, en daar hadden we kistjes appels in de aanbieding. Drie kilogram voor 1,99 euro. "Hm, da's niet duur!" dacht ik. Dus ik meteen een kistje gekocht en meegenomen naar huis.
lust je appeltaart?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef CodeCaster het volgende:
Inderdaad, als je een instinct voor zaken hebt, bak je er appeltaart van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
lust je appeltaart?
recept appeltaart
![]()
Of wel, maar dan kan je de dingen die je wel nodig hebt niet meer kopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef Nikske het volgende:
gewoon maar met een tientje van huis, kun je ook geen impulsaankopen doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |