Nogal kortzichtig en stupide om opinio als neo-con blad af te schilderen, geeft nogal blijk van een zeer slecht leesvermogen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:30 schreef mariatrepp het volgende:
Wilders en de Edmund Burke Stichting, dat zit helemaal op een lijn, dat volkje,en is bovendien gelinkt met de Amerikaanse neocons via het AEI .
Spruyt heeft met Wilders gebroken, omdat deze niet met de andere rechtse parijen wilde samenwerken, niet omdat hij het inhoudeljk onens was.
En Wilders plus zijn intellectuele achterban hebben best veel invloed: zitten in de Tweede Kamer, ze leiden de Leidse juristen op, en ze hebben nu hun Opinio-krant, waar ze het Wilders-programma op een hoger intellectueel niveau verdedigen.
Beter deze club in de gaten te houden.
Ik abonneer op Opinio....
Zou het niet weten eigenlijk. Ik ben bekend met zijn geschiedenis in Iran vanaf de revolutie van de Ayatollah Chomeynie, maar hoe leefden hij en zijn familie voor die revolutie. Wat vond hij van het bewind van de Sjah Rezi Palevi bijv?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:58 schreef Lauder-Frost het volgende:
Waar scharen jullie Afshin Ellian () onder?
Mm, Wilders is niet een neocon hè. De neocons hebben geprobeerd met hem samen te werken, en er zijn zeer zeker behoorlijke overlappingen ook, maar dat samenwerken lukte niet. Wilders wilde de baas zijn, en dat pikten de neoconservatieve 'academici' uiteraard niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig en stupide om opinio als neo-con blad af te schilderen, geeft nogal blijk van een zeer slecht leesvermogen.
Lees zelf wekelijks de Opinio en Wilders komt er regelmatig slecht vanaf en voor neo-cons geldt hetzelfde.
Ja, zeg peilingen zijn alles hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
8 juni volgens Nova: 13 zetels![]()
Groter dan groenlinks en d66 bijelkaar. Dat kun je alles behalve slecht noemen.
Ik heb het blad liggen, maar nog niet gelezen. Ik zie alleen de namen van neocon -auteurs: Hirsi Ali, Ellian, Kinneging, Cliteur, Spruyt, Hans Jansen....quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig en stupide om opinio als neo-con blad af te schilderen, geeft nogal blijk van een zeer slecht leesvermogen.
Lees zelf wekelijks de Opinio en Wilders komt er regelmatig slecht vanaf en voor neo-cons geldt hetzelfde.
Heb jij nog wat in je dossiers over Joshua Livestro btw?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef mariatrepp het volgende:
[..]
Ik heb het blad liggen, maar nog niet gelezen. Ik zie alleen de namen van neocon -auteurs: Hirsi Ali, Ellian, Kinneging, Cliteur, Spruyt, Hans Jansen....
Dat zij met de mond op het neoconservatisme schelden zegt totaal niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |