Misschien heeft dat iets te maken met zijn beperkte intellectuele capaciteiten, hij wil het wel, maar hij kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Hoorde ik Hans nu zeggen dat ie er niet van houdt mensen tegen elkaar op te zetten?
Als iemand de theorie van Lombroso bewijst, is hij het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef mootie het volgende:
Misschien heeft dat iets te maken met zijn beperkte intellectuele capaciteiten, hij wil het wel, maar hij kan het gewoon niet.![]()
Als god direct straft....quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:11 schreef pullup het volgende:
Toch zou het mooi zijn als Natasia een dag voor die operatie eruit gemikt werd![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja erg duidelijk gescript dus.
Want als er iemand is waar Huub niet op valt zijn het wel type's zoals Melissa( type goedkope straathoer)
Sinds ze er is heeft hij haar ook nog nauwelijks serieus genomen en nu zou hij haar zeker "opeens" boeiend vinden...?!!!?
Wat doorzichtig zeg.
en een playstationquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef ericahysterica het volgende:
In augustus LAAT tas een telefoon kopen met LG?
Yep en dan lekker laten inbouwen in der toerekjequote:
Met een hoofdsetje..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en dan lekker laten inbouwen inbouwen in der toerekje![]()
Omdat ze zelf ook wel weet dat er toch geen sanctie volgt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:16 schreef 2live het volgende:
ze geeft het nog toe ook die bitch!
en dat is het ergstequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel weet dat er toch geen sanctie volgt.
Soms vraag ik me af hoe Sjon prive is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel weet dat er toch geen sanctie volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |