Ja. Dit is niet tegen te houden.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:36 schreef ericahysterica het volgende:
jairo zou weten dat ze heel lelijk over amanda mama spraken dat vond hij niet leuk (zoiets begreep ik)
Deden ze een lock? Ik heb het ook gehoord zondag en ik denk meerderen met mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:36 schreef mootie het volgende:
Huub vertelt aan Eric dat Yairo zei: De tantes maken alleen maar ruzie aan de telefoon en ze spreken slecht over mama.
Lock and Load!
Lock and Load als in je geweer laden en op scher zetten, klaar om af te vuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Deden ze een lock? Ik heb het ook gehoord zondag en ik denk meerderen met mij.
Nou is de lol eraf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Dit is niet tegen te houden.
Nou, veel plezier dan maar met de vergelijking.
ooooooohquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Lock and Load als in je geweer laden en op scher zetten, klaar om af te vuren.![]()
De vraag is wat Huppeltje mag van de lemmingen.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef ericahysterica het volgende:
huub lijkt mij een rancuneus mannetje dus ik weet zeker dat hij tas zo gaan gek maken, althans proberen
geilquote:
Is ze weer anaal genomen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef petraa het volgende:
Huub vraagt aan Amanda waarom ben je er weer in getrapt met Brian.
De Febo geeft daar geen toestemming voor. Let maar op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef ericahysterica het volgende:
huub wil de slaapkamer zo vies maken dat als tas weer uit het ziekenhuis komt het dan eerst opgeruimd moet worden. Lieke oppert jaap ook in te gaan schakelen
Misschien is de Febo zo vriendelijk het bewijs op het internet te zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef product het volgende:
iemand een filmpje van Natasia's Tyson move
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |