jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
Bedoelt Huub nu dat Natasia in Den Haag als hoer heeft gewerkt?
Geloof je het echt zelf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Natas is uit beed...word ze verwijderd...yes yes yes...oprotte die belofte verbreken weg 10.000 weg er mee...rot op BIATCHHHHHHHHHHHHH..
Geloof veel maar dat dus niet...woon in den haag....natasia zou echt geen raamhoer zijn...en ik reed 's avonds na mijn werk altijd langs de enige open hoeren plek in den haag en daar stond ze niet tussen de afgelopen paar jaar..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef kybe het volgende:
Huub:apen gaan ook meteen bijten.
Lieke:sommige mensen evolueren gewoon niet.
Huub heeft ooit 3 hoeren uit Den Haag op bezoek gehad. Die meiden beweerden dat ze Natasia kenden vanuit haar prostitutie-verleden. Natasia zou in met een van die meiden hebben gewerkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
Nou die meiden vind ik echt geen betrouwbare bron.... die probeerden de hele avond Natasia al te bashen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft ooit 3 hoeren uit Den Haag op bezoek gehad. Die meiden beweerden dat ze Natasia kenden vanuit haar prostitutie-verleden. Natasia zou in met een van die meiden hebben gewerkt.
tja wie zou de gelegenheid niet nemen om tas te bashenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou die meiden vind ik echt geen betrouwbare bron.... die probeerden de hele avond Natasia al te bashen.
had hubbert maar geen oogcontact moeten makenquote:
Precies...kom op die lowlife hoeren geloof je toch niet....trouwens als millionair had ik die lelijke wijven zowiezo een kutschop gegeven de villa uit..bah bah...Jerry Springer die huurt pas mooie 10.000 dollar hoeren...natasia zou nog geen 20 euro kosten...aan de kerk in amsterdam...daar zitten de goedkope hoeren haha....en nogmaals...denk niet dat natasia een hoer is geweest...en wat dan nog.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou die meiden vind ik echt geen betrouwbare bron.... die probeerden de hele avond Natasia al te bashen.
de redactie kijkt toch mee zij zijn toch ook zo bijdehand om te zeggen dat huub zijn voeten van de bank moet halen dus waarom kunnen ze nu niet ingrijpenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef akveor het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Huub niet belt. Het kan op z'n minst een officiele waarschuwing worden... samen met de nagels in Eric's gezicht (waar ook weer niets meer van gehoord is) zijn dat in één week al 2 waarschuwingen kunnen zijn.
in ieder geval zou er iemand om 14.00 uur komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat '1 van de personel trainers al heeft afgezegd voor Jaap'.
Weet iemand wanneer de sollicitatiegesprekken zijn?
Doe is normaal Bokito ken ik vaak gezien ..een mega gaaf en mooi beest dat vergelijk je toch niet met dat trash volk....iets moois van de natuur in verhouding tot 2 foutjes van de natuur come on!!quote:
Huub zei, bellen heeft geen zin doen ze toch niets mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef akveor het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Huub niet belt. Het kan op z'n minst een officiele waarschuwing worden... samen met de nagels in Eric's gezicht (waar ook weer niets meer van gehoord is) zijn dat in één week al 2 waarschuwingen kunnen zijn.
Als ie niet belt weet ie zeker dat er niets mee gebeurt.... maar hij zal hetw el dubbel vinden omdat ie zelf ook vaak op het randje heeft gezeten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub zei, bellen heeft geen zin doen ze toch niets mee.
Japio maakte gisteren een afspraak met iemand om 20:00. Hij zei er meteen bij dat die trainer teruggebeld zou worden door de redactie voor details en het zou kunnen dat de afspraak dan op een ander tijdstip gezet zou worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat '1 van de personel trainers al heeft afgezegd voor Jaap'.
Weet iemand wanneer de sollicitatiegesprekken zijn?
Zie met wat voor kop die para rat komt aangelopen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8r3rxUgJ1Vw
Na het bijtincident.
Oe die klap op de muur deed pijn hubio!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8r3rxUgJ1Vw
Na het bijtincident.
Bokita vanwege siliconen job.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik vind het serieus een belediging voor die prachtige en machtige aap...kappuh nou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |