jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
Bedoelt Huub nu dat Natasia in Den Haag als hoer heeft gewerkt?
Geloof je het echt zelf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Natas is uit beed...word ze verwijderd...yes yes yes...oprotte die belofte verbreken weg 10.000 weg er mee...rot op BIATCHHHHHHHHHHHHH..
Geloof veel maar dat dus niet...woon in den haag....natasia zou echt geen raamhoer zijn...en ik reed 's avonds na mijn werk altijd langs de enige open hoeren plek in den haag en daar stond ze niet tussen de afgelopen paar jaar..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef kybe het volgende:
Huub:apen gaan ook meteen bijten.
Lieke:sommige mensen evolueren gewoon niet.
Huub heeft ooit 3 hoeren uit Den Haag op bezoek gehad. Die meiden beweerden dat ze Natasia kenden vanuit haar prostitutie-verleden. Natasia zou in met een van die meiden hebben gewerkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
Nou die meiden vind ik echt geen betrouwbare bron.... die probeerden de hele avond Natasia al te bashen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft ooit 3 hoeren uit Den Haag op bezoek gehad. Die meiden beweerden dat ze Natasia kenden vanuit haar prostitutie-verleden. Natasia zou in met een van die meiden hebben gewerkt.
tja wie zou de gelegenheid niet nemen om tas te bashenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou die meiden vind ik echt geen betrouwbare bron.... die probeerden de hele avond Natasia al te bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |