Oeh die is ondeugendquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:07 schreef Leinonlein het volgende:
"Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed. "
ja maar die zin is voor arrogante dames, die moet je soms weer met twee voeten aan de grond zetten hequote:
ik doe meequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:09 schreef jslavenburg het volgende:
spam spam spammerde spam
en dan gelijk een klap voor je smoelquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
"Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen? "
die gebruik jij altijd??quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:07 schreef Leinonlein het volgende:
"Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed. "
Eigenlijk wel, ik ben namelijk met het klanten system bezigquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Neem vrij, ze zullen je ook echt missen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
"Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen? "
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:04 schreef Houniet het volgende:
vriend van mij een keer
naar een meisje gelopen met zijn mobiel. had hij 06 al ingetypt.
"hey ik zat je nummer te bekijken he, maar ik mis 8 cijfers"![]()
Haha nee man, ik heb die van een site geplukt (zie boven). Ik ben meer van de "Hey toffe band he?" en buiten concerten om spreek ik nooit vreemden aan dusssss.quote:
quote:Heb je last van muizen in je buik? Nee? dan heb je een goede poes!
quote:Hoi ik ben {insert naam}, van 10 tot 20 cm in 3,6 seconden...
ik zie het al voor me in een drukke bar....... volgens mij krijg je bijna altijd als antwoord: "he, wattes?!!!"quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
wat een pannekoekquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
Toen ik gisteren van mijn Wohnheim afliep, ´s morgens vroeg dacht iemand zeker dat het leuk is om mensen aan te spreken. Met de overweldigende zin "Hoi ik ben X, en jij?".
Ook in het Nederlands gewoon. Gaaf toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
Toen ik gisteren van mijn Wohnheim afliep, ´s morgens vroeg dacht iemand zeker dat het leuk is om mensen aan te spreken. Met de overweldigende zin "Hoi ik ben X, en jij?".
hey daar is tie hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef ETA het volgende:
[..]
ik zie het al voor me in een drukke bar....... volgens mij krijg je bijna altijd als antwoord: "he, wattes?!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |