Dan kom je alleen bij het naborrelen, en neem je daar alleen een glaasje colaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zo interessant lijkt mij, die film, en ik heb vrij veel onkosten deze maand. Over 2 dagen is mijn stufi alweer op.
RijlessenKapotte fiets
Menzis
Orange
![]()
Roep maar hoe laatquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen.
Alex, hoe laat ben je bij me? En de rest, hoe laat spreken we bij Pathé af? Moet de kaarten minstens een half uur van te voren afhalen, en ik kan niet in één keer voor iedereen betalen...
deel 2 was beter dan deel 1, vond ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Pirates echt niets aan, ondanks de geniale rol van Johnny Depp. Ik heb deel 1 gezien, deel 2 en deel 3 ga ik niet eens aan beginnen
.
Deel 1 ligt onder een zware dikke kansloze laag stof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Pirates echt niets aan, ondanks de geniale rol van Johnny Depp. Ik heb deel 1 gezien, deel 2 en deel 3 ga ik niet eens aan beginnen
.
20 over 8 voor Pathé? Alex, 8 uur bij mij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:05 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Roep maar hoe laatNiet voor mij betalen, ik heb pathe unlimited
sinds wanneer worden er in Vera films gedraaid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat de cultureel vernatwoorde films in de Vera kwamen< of ben ik nu heel erg de Frysk die het niet weet?
Poelestraat, Images.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat de cultureel vernatwoorde films in de Vera kwamen< of ben ik nu heel erg de Frysk die het niet weet?
moet lukkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
20 over 8 voor Pathé? Alex, 8 uur bij mij?
ja, weet ik veel, ik ken de Vera alleen van de liedjes van Meindert Talma en de strips van Barbara Stok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sinds wanneer worden er in Vera films gedraaid?. Images is ook tamelijk verantwoord, hoor
. Ik kan buitenlandse (en dan níet Amerikaanse
) films erg waarderen
.
geen idee, ik vertrek gewoon goed op tijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je dan morgen wind mee of tegen?
Geen idee, dat gedeelte van het reserveren waar ik dat moest kiezen lag eruit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef teigan het volgende:
Hm, die plaatsen maken echt niets uit? DaD, waar heb jij juliie neergezet?
ben ik zo overduidelijk een Friezin dat je weet dat ik dit lezen kan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, weet ik veel, ik ken de Vera alleen van de liedjes van Meindert Talma en de strips van Barbara Stok.
En MEindert zingt toch echt:
"Hoi, mei Meindert, ik tocht ik belje wer ris op. Hoe giet it nou mei dy?
It is tink ik al wer twa wiken lyn, dat we by inoar wienen.
Hast miskien fannejûn sin om even nei de film te gean?
Der skynt wol in aardige Japanse film te draaien by de Verazienema.
Of hâldst miskien net fan Japanse films?"
Ik ken je toch een beetjequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben ik zo overduidelijk een Friezin dat je weet dat ik dit lezen kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |