Ik leer nog eens wat hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
F5 - Zal niemand hier zijn die die niet kent
F6 - Spring naar de adresbalk en weer terug nar het scherm
Maar tab gaat langs alle linkjes op een site, F6 nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Cuckoo het volgende:
Hier doet F6 hetzelfde als TAB. Zie er niet echt het voordeel van in![]()
Erzähl mal, wat is dat voor reclame?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Weheh Deutsche reclame weer op 3fm
immer fachleute
In IE niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Cuckoo het volgende:
Hier doet F6 hetzelfde als TAB. Zie er niet echt het voordeel van in![]()
Ich arbeite mit viel spass bei ....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Erzähl mal, wat is dat voor reclame?![]()
Dat is overal zo in windows. selecteer bijvoorbeeld eens een map en druk dan F2 in.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
en als je in Excel werkt, en je wilt een stukje tekst ofzo in een cel bewerken, dan kun je ook op F2 drukken, dan hoef je niet persé te dubbelklikken op de cel
Werkt tevens in Firefoxquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Sehnsucht het volgende:
CTRL+T is ook ideaal in IE7.
Eey, je kan mij als nerd zien, maar ik heb wel een sociaal leven, ik laat gewoon zien wat ik weet, want het is mijn hobby, en ik doe er de opleiding voorquote:
dat wist ik dan weer niet, ook super handigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat is overal zo in windows. selecteer bijvoorbeeld eens een map en druk dan F2 in.
Gelukkig lijken we niet op de gemiddelde tweaker qua uiterlijkquote:
niks nerds, gewoon handigheidquote:
niet nieuw, maar erg handigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vind CTRL+F ook leuk, voor als ik iets wil zoeken, maar dat is vast niet nieuw meer?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gelukkig lijken we niet op de gemiddelde tweaker qua uiterlijk![]()
Wickedquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef jslavenburg het volgende:
Wat dacht je van een bestand selecteren, of een map, en dan alt + enter ?
Hm rechtermuisklik gaat sneller bij mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef jslavenburg het volgende:
Wat dacht je van een bestand selecteren, of een map, en dan alt + enter ?
linkspoot zeker ? hier nog eenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm rechtermuisklik gaat sneller bij mij.
Bij mij linkermuisklik-properties trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |