quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als die dan op school inlogt op MSN kan iedereen zien dat hij honderden vrienden heeft!![]()
Ik heb mijzelf ook op msn, zodat als ik online kom, dat er altijd iemand online is in mijn vriendenlijstquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als die dan op school inlogt op MSN kan iedereen zien dat hij honderden vrienden heeft!![]()
Mij heb je lekker nietquote:
Whehe, idd! Net als met Hyves. Sommige mensen hebben 300+ "vrienden". Yeah right! Net alsof je die allemaal uitnodigd wanneer je je verjaardag viert. Dat doe je immers met vriendenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
oohquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee wij hadden het er over op msn
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of niet?
T is maar hoe je t bekijkt![]()
Klopt Cuckoo, daarom zullen er ook niet meer dan 0 personen op je verjaardag komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, idd! Net als met Hyves. Sommige mensen hebben 300+ "vrienden". Yeah right! Net alsof je die allemaal uitnodigd wanneer je je verjaardag viert. Dat doe je immers met vrienden![]()
Hyves is ook kansloosquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, idd! Net als met Hyves. Sommige mensen hebben 300+ "vrienden". Yeah right! Net alsof je die allemaal uitnodigd wanneer je je verjaardag viert. Dat doe je immers met vrienden![]()
Die staat hierboven al vermeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom ik jou op msn zou willen
Geef mij 1 reden waarom jij stage sc-ers in je msn lijst wilt hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom ik jou op msn zou willen
Bij deze: voor volgend jaar ben je niet meer welkom!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt Cuckoo, daarom zullen er ook niet meer dan 0 personen op je verjaardag komen!
Je hebt immers geen hyves hahahahahhaa![]()
HWHAAHAHHAAHAHAAHquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Omdat ik 's avonds nooit in Stage SC kijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom jij stage sc-ers in je msn lijst wilt hebben?
Je bespreekt ''alles'' hier, msn heb je toch voor je echte vrienden die je niet dagelijks spreekt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |