quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of die eng is mag je zelf bepalen![]()
oohh wat schattig!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of die eng is mag je zelf bepalen![]()
quote:
Geregeld ReMquote:
als ze dat al schattig vindt, dan slaat ze gelijk achterover als ze mij in het echt zietquote:
en bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef rulerofdeath het volgende:
pas maar op hoor. het is een regelrechte creep
nix te dankenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ze dat al schattig vindt, dan slaat ze gelijk achterover als ze mij in het echt ziet
[..]
en bedankt
ben je dat niet dan??quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ze dat al schattig vindt, dan slaat ze gelijk achterover als ze mij in het echt ziet
[..]
en bedankt
Anders beledig je ReM ffquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef rulerofdeath het volgende:
pas maar op hoor. het is een regelrechte creep
Wist niet dat je nog zo jong wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben erg lief en schattig
[afbeelding]
ben je die kleine of die grote?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben erg lief en schattig
[afbeelding]
had ik het over het uiterlijk dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ben je die kleine of die grote?![]()
![]()
(wrom is deze vraag over of ie eng is alleen op het uiterlijk betrokken... kan je aan de buitenkant zien of iemand eng is of niet??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
*geeft remcore een aai over de bol*quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had ik het over het uiterlijk dan?
Mulderstraat was het toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ben ik altijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft remcore een aai over de bol*
hij kiest wel een foto die hem van zijn schattigste kant laat zien he.. hmmz...![]()
en bedankt voor de aai
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dat zegt wel wat hoor.. Wat weet ik niet, maar wel watquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft remcore een aai over de bol*
hij kiest wel een foto die hem van zijn schattigste kant laat zien he.. hmmz...![]()
wat voor pillen heb jij op?? ik nomineer je voor vaagste opmerking van dit topicquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat hoor.. Wat weet ik niet, maar wel wat![]()
Kan ik wel zien of iemand eng isquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ben je die kleine of die grote?![]()
![]()
(wrom is deze vraag over of ie eng is alleen op het uiterlijk betrokken... kan je aan de buitenkant zien of iemand eng is of niet??)
No pills ma'am! Saai wezen zijn op afstuderen en er geen kracht meer voor hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat voor pillen heb jij op?? ik nomineer je voor vaagste opmerking van dit topic![]()
nuchtere carnavalsfoto's ken ik ook niet.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah ergens op fok slingert ook wel een foto van mij rond. maar das een dronken carnavalsfoto![]()
hmmm okay.. daar heb ik je ook van die shirts voor he... "Ik heb er de kracht niet voor"quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
No pills ma'am! Saai wezen zijn op afstuderen en er geen kracht meer voor hebben![]()
als er een lekker wijf voor je staat wedden dat je dan ineens genoeg kracht hebtquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
No pills ma'am! Saai wezen zijn op afstuderen en er geen kracht meer voor hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |