Mag jij vinden, maar het is een beetje raar om te zeggen dat ik uit Mariaparochie kom terwijl ik uit Wierden kom.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al eens gedaan in vorige deel, zal maar even een berichtje sturen om in de op te komen. Goede morgen trouwens.
de hoeve is völle mooierquote:
dan had je dat misschien beter niet kunnen meldenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie dat ik een tukker zonder woonplaats ben!
Almelo meld zich!
Oyeah pauper in tha huus...!! Tik op je snuitje hebn mie jonge!?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan had je dat misschien beter niet kunnen melden![]()
maar goed, welkom
PM gekregen??
Welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:11 schreef Pakspul het volgende:
Meld zich vanuit Hengelo
Stiekem even in Goor om te werken
jij ook welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dus als je in je eigen regio op vakantie bent geweest, ben je niet welkom?![]()
hier volop zon, lekker warmquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Welkom![]()
[..]
jij ook welkom
is het in twente ook zulk lekker weer? Hier in het noorde wel, maar helaas moet ik binnen zittengelukkig wel internet dus kan me nog een beetje vermaken met niet studiegerelateerde bezigheden
hier moeten we kiezen, OF we kunnen het zonnescherm laten zakken... OF het raam kan open.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier volop zon, lekker warmraampje los, dus beetje koele wind
vandaag ook 50-50 bezig met werk en FOK!
past ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suggestie: Tukkerrs op FOK! #5 Dom bi-j pas a-j ‘t zölf neet in de gaatn hebt
maar da's zeker te lang? :p
wat ga jij met Pinksteren doen dan??quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
nah ja, we hebben nog een paar pagina's om erover na te denken...
heulemaal niks denk ik... me vaste stapmaatje is een weekendje naar den haag... grrrquote:
zaterdagavond vriendin, zondag overdag niet bekend, 's avonds feestje, maandag overdag buurtfeest bij m'n vriendin in de buurt, 's avonds misschien naar de feesttent in Beckumquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heulemaal niks denk ik... me vaste stapmaatje is een weekendje naar den haag... grrr
en de rest moet werken/vriendlief vermaken... jij??
hehe ik verzin nog wel wat... thuis zitten is niet echt mijn ding...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdagavond vriendin, zondag overdag niet bekend, 's avonds feestje, maandag overdag buurtfeest bij m'n vriendin in de buurt, 's avonds misschien naar de feesttent in Beckum
50-50 daar ben ik ook mee bezig, de hele week eigenlijk alquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier volop zon, lekker warmraampje los, dus beetje koele wind
vandaag ook 50-50 bezig met werk en FOK!
het neigt vandaag beetje naar 55-45, gisteren en maandag had het werk de overhand, 60-40quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
50-50 daar ben ik ook mee bezig, de hele week eigenlijk al
ik heb sinds vanmorgen 9.00 5 pagina's getypt over gebouwsgebonden installaties...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het neigt vandaag beetje naar 55-45, gisteren en maandag had het werk de overhand, 60-40
Tering princess, jij schudt ze wel ff uit de mouw hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suggestie: Tukkerrs op FOK! #5 Dom bi-j pas a-j ‘t zölf neet in de gaatn hebt
maar da's zeker te lang? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |