Bofferdquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Baaaah...... eindelijk de moed verzameld om de tandarts te bellen........ is er nog wel een gaatje op 14 juni![]()
Ik viel vooral over dat "zoals" in die eerste post...... maar goed, er zijn wel meer werkende stellen die iedere dag bijna moeten vechten over wie de baby van het kinderdagverblijf gaat halen omdat ze allebei nog druk druk druk op de zaak zijn.... En dat lijkt me nou zo'n heerlijke gezonde en sociale instelling hè.quote:
Een gaatje voor je gaatje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Baaaah...... eindelijk de moed verzameld om de tandarts te bellen........ is er nog wel een gaatje op 14 juni![]()
Tegen die tijd misschien wel meerquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
dan zou ik zorgen dat ik er op 13 juni terecht kon...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Zit er nou een grote vlieg op, of ben ik weer helemaal PARAquote:
Ik zit serieus te overwegen deze ook nog te bestellen, alleen ik zoek eigenlijk iets rechthoekigs.quote:
Lulquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit er nou een grote vlieg op, of ben ik weer helemaal PARA
Ik zit het al 10000000000 jaar uit te stellen, 2 afgebroken vullingen en 1 gaatje wat soms pijnlijk is. En dan wil ik dus ook meteen naar de tandarts als ik eindelijk de moed heb verzameld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
Moots
Ik neem aan dat de tandarts op 14 juni een gaatje heeft?? Jij nog niet?
Jij hebt gewoon geen verstand van kunst, ik wel...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit er nou een grote vlieg op, of ben ik weer helemaal PARA
Beetje respect hequote:
Ik ken dat... ik maak ook altijd gelijk een afspraak voor een half jaar later, want als ik dat niet doe dan bel ik zelf zeker niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit het al 10000000000 jaar uit te stellen, 2 afgebroken vullingen en 1 gaatje wat soms pijnlijk is. En dan wil ik dus ook meteen naar de tandarts als ik eindelijk de moed heb verzameld.![]()
Bij mijn vorige tandarts kreeg je gewoon elk half jaar bericht. Als ik hier gewoon nooit meer kom opdagen kraait er ook geen haan naar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken dat... ik maak ook altijd gelijk een afspraak voor een half jaar later, want als ik dat niet doe dan bel ik zelf zeker niet...
En dat is zo offtopic dat je er hier maar op door gaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
Ehm ik wacht op commentaar in de COS ik heb een heilig schietgebedje gedaan.![]()
Kijken of het hier wel lukt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat is zo offtopic dat je er hier maar op door gaat![]()
Duhhhh hier mag je baggeren. Ik hoopte eigenlijk dat er nog meer idioten hier kwamen kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat is zo offtopic dat je er hier maar op door gaat![]()
Idioten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhhh hier mag je baggeren. Ik hoopte eigenlijk dat er nog meer idioten hier kwamen kijken.![]()
![]()
De COS gaat al een tijd nergens meer over.... en dan te bedenken dat bij BB in eerste instantie maar 1 topic bestond (SC genoemd) waarin commentaar op de streams gegeven werd en tussendoor ook slap geouwehoerd werd...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
Ehm ik wacht op commentaar in de COS ik heb een heilig schietgebedje gedaan.![]()
Ik zie hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhhh hier mag je baggeren. Ik hoopte eigenlijk dat er nog meer idioten hier kwamen kijken.![]()
![]()
Ohhhh nee, daar trap ik niet in, heb op CC wel eens een hamer te hand gehad enne moet zeggen dat beviel me voor geen meter. Ik wil gewoon kunnen doen wat ik wil, wil ik kwallen, offstream of zoals nu heilig boontje zijn en ben je modje dan moet je toch altijd beetje opletten ensow.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie het
Je bent vast aan het oefenen voor als Gert op vakantie gaat?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie Francis nog?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article64149821.ece![]()
![]()
![]()
Geen idee wie Francis is, maar het artikel is nogal inconsequent met het uurloon wat ze regelmatig een loon per minuut noemen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie Francis nog?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article64149821.ece![]()
![]()
![]()
Zo jij hebt je ingelezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
De COS gaat al een tijd nergens meer over.... en dan te bedenken dat bij BB in eerste instantie maar 1 topic bestond (SC genoemd) waarin commentaar op de streams gegeven werd en tussendoor ook slap geouwehoerd werd...
Dat werd echter een zooitje en zo ontstond (BB5 ofzo) de COS naast de SC (die toen SlowChat werd).... wel opvallend dat het vooral de relatieve newbies zijn die het verschil tussen SC en COS maar niet schijnen te begrijpen.
Francis was van de Gert Timmerman topics en heeft broeder Gert bedachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Maar Ellen daarentegen![]()
Ik zag dat je best wel goed kan oplettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh nee, daar trap ik niet in, heb op CC wel eens een hamer te hand gehad enne moet zeggen dat beviel me voor geen meter. Ik wil gewoon kunnen doen wat ik wil, wil ik kwallen, offstream of zoals nu heilig boontje zijn en ben je modje dan moet je toch altijd beetje opletten ensow.![]()
Als ik er zin an heb wel jah, ik vind deze COS mega-irritant nou moet ik zeggen er gebeurt geen Hol maar ga dan ergens anders baggeren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag dat je best wel goed kan opletten
Neem aan dat als je vrijwillig ontslag neemt dat je iig eerst niet in de ww komt toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee wie Francis is, maar het artikel is nogal inconsequent met het uurloon wat ze regelmatig een loon per minuut noemen.
Verder snap ik de ophef niet zo?? Meneer heeft zichzelf uit de bijstand gewerkt... simpel en klaar toch?!
Of moet hij nu weer in de bijstand omdat hij zijn baantje na een half jaar niet leuk meer vindt?![]()
Ik snap de ophef wel, ik heb honderden euro's tegen die eikel lopen te verlullenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee wie Francis is, maar het artikel is nogal inconsequent met het uurloon wat ze regelmatig een loon per minuut noemen.
Verder snap ik de ophef niet zo?? Meneer heeft zichzelf uit de bijstand gewerkt... simpel en klaar toch?!
Of moet hij nu weer in de bijstand omdat hij zijn baantje na een half jaar niet leuk meer vindt?![]()
Doe hem de groetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
Maar deze dame gaat haar sociale leven even opleuken en ga in de tuin zitten en met de buurman kletsen ensow.![]()
![]()
![]()
terwijl je in de veronderstelling was dat het een doos was...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap de ophef wel, ik heb honderden euro's tegen die eikel lopen te verlullen
leuke man is dat hè...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
Maar deze dame gaat haar sociale leven even opleuken en ga in de tuin zitten en met de buurman kletsen ensow.![]()
![]()
![]()
Je hebt geen recht op WW als het ontslag voorkomen had kunnen worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat als je vrijwillig ontslag neemt dat je iig eerst niet in de ww komt toch?
Het zijn je reinste LS praktijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
terwijl je in de veronderstelling was dat het een doos was...![]()
Het lijkt me dat het merendeel er anders uitziet dan ze zeggen...
Open er een KLB-topic overquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap de ophef wel, ik heb honderden euro's tegen die eikel lopen te verlullen
Have funquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
Toch niet zo goed ingelezen als ik dachtquote:
Laat eens zien, dat kunstwerk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Mijn kunstwerk is klaar en iedereen is weer weg!?![]()
quote:
niet op hakken gaan, de dam is de slechtste plek om op hakken te lopen schijnt...quote:
Presto Image Folio.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke programma gebruik je voor je creatieve uitspattingen?![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Presto Image Folio.![]()
Vind ik prettiger dan Photoshop.(eenvoudiger).
Is dit ook een creatie van jezelf? :
[afbeelding]
Ik neem mijn 'kunst' zelf niet serieus: mijn maatstaf is dat het binnen 5 minuten af moet zijn, en het zoveel mogelijk reakties moet uitlokken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat bij andere menschen zit...
Maar tekenen met Photoshop vind ik dus ook echt niet te doen...
Ik teken altijd met Illustrator en doe beetje gay nabewerken met Photoshop![]()
Dat is vooral erg belangerijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neem mijn 'kunst' zelf niet serieus: mijn maatstaf is dat het binnen 5 minuten af moet zijn, en het zoveel mogelijk reakties moet uitlokken.
Kunst behoor je idd ook niet af te kraken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel ik meestal wel een beetje pissig ben als mensen mijn echte schilderijen af gaan kraken![]()
Meestal zijn ze het absoluut niet eens met de boodschap die het schijnt uit te dragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kunst behoor je idd ook niet af te kraken.![]()
Maar misschien dat mensen het niet als zijnde kunst herkennen.
Mijn emotie die jou kunst oproept isquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meestal zijn ze het absoluut niet eens met de boodschap die het schijnt uit te dragen.
Ik heb over het algemeen nogal wazige en controversiële onderwerpen.
Dat roept al gauw negatieve reacties op.
Meestal ben ik tevreden met elke reactie, als er maar emoties los komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |