Zekers als de modjes nu liggen te rukkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:06 schreef Yestuuur het volgende:
overdag slapen is beter!
Alle 138?quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zekers als de modjes nu liggen te rukken
Ik nauwelijks.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik leef nog.
Over mij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:45 schreef Ole het volgende:
Ik twijfel
Dus je bent nu bij de seizoen 5 finale?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lamon. Nog 1 six feet under aflevering en het zit er op voor me. Ik ben nu al verdrietig. Het humorgehalte wordt trouwens naar mate de seizoenen volgen al minder en eigenlijk zit ik nu gewoon een net 5 serie te kijken, maar toch blijft het enorm lonken.
Dat wist ik al min of meer uit het topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus je bent nu bij de seizoen 5 finale?
De aflevering die me niet alleen aan het huilen heeft gekregen, maar me met een lichte vorm van hyperventilatie en een slapeloze nacht heeft achtergelaten?
Als ik dat zeg, moet het bijna wel tegen gaan vallen, maar zo was het wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Ik heb vanavond al m'n meubels teruggezet. En gestofzuigd. En nu ben ik maandenoude rekeningen aan het betalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:46 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Ik heb niet eens in de kroeg gezeten vanavond.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:Dat was ook heftig ja, maar het valt qua emotionele reactie in het niet bij die laatste aflevering, althans wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de impact van die laatste aflevering heel veel te maken heeft met in hoeverre je het in gedachte kunt omzetten naar je eigen leven. Ongeacht je leeftijd, situatie of emotionele toestand.
Dat is het mooie eraan, het kan voor iedereen die bereid is te investeren precies dezelfde impact hebben, het is niet leeftijds- noch situatiegebonden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 25-05-2007 02:11:58 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |