Ik ben bezig met de meest absurde topics, om dat in een boek te gieten valt niet mee maar ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar ga je trouwens een boek over schrijven?
Mag ik een suggestie doen voor de titel van het boek?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de meest absurde topics, om dat in een boek te gieten valt niet mee maar ik ga mijn best doen.
Een soort Dagboek van een kindermeisje?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef sig000 het volgende:
Ik ben bezig met de meest absurde topics, om dat in een boek te gieten valt niet mee maar ik ga mijn best doen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van eerst 't boek en daarna de titel.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen voor de titel van het boek?
"Internetiquettes"
Je ken veel meer stelen zonder er zelf te posten.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een soort Dagboek van een kindermeisje?![]()
Als je mij citeert, dan sue ik je bloody assquote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef sig000 het volgende:
Je ken veel meer stelen zonder er zelf te posten.![]()
Dat zou ik nooit doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je mij citeert, dan sue ik je bloody ass![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van eerst 't boek en daarna de titel.![]()
Ik krijg wel de royalties dan, he?quote:Op woensdag 7 maart 2007 03:09 schreef Lamon het volgende:
Kudde gaat alleen op als je in een opvallende meerderheid bent, niet als het gemekker over het algemeen de andere kant opgaat omdat men Danny niet kan scheiden van het onderwerp.
Verder is het nogal een heftige bewering, alles is dus moreel geoorloofd, als het maar eindigt in een "kunst"-object?
Dan moet ik misschien vanaf nu al mijn twijfelachtige posts gaan eindigen met "...en ik ga er een boek over schrijven!", als ik een hele grote eikel was.
Dan geven we het gewoon aan een goed doel, ik wilde gewoon even kicken op het feit dat iemand me gequote heeft, zo'n nerd ben ik dan ook wel weer.quote:
Het goede doel wel na aftrek van de gemaakte kosten uiteraard.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan geven we het gewoon aan een goed doel, ik wilde gewoon even kicken op het feit dat iemand me gequote heeft, zo'n nerd ben ik dan ook wel weer.
Uiteraard, en dat kan onverwachts nog wel eens oplopen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het goede doel wel na aftrek van de gemaakte kosten uiteraard.![]()
Ik zit nog even in de ontwerp fase nu, hoe 't zal uitpakken kan ik nu nog even niet overzien.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat kan onverwachts nog wel eens oplopen.
Ik schop deze ff hoger.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |