Ingewikkeld, erg ingewikkeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Fantastische OP. Onbegrijpelijk, maar fantastisch
Hoe vorderen de Gaelic lessen, Elizabeth? En wat doet de Siobhan uit je sig nou precies?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:31 schreef svann het volgende:
Ik ga de koffer in.
Voor er een bagagekwaliteitskeuring aan te pas komt.
Ach jee. En ik dacht nog wel dat ze naar de wc moest, of zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:34 schreef ElizabethR het volgende:
En Siobhan wordt opgegeten door de duivel.
Ik dacht al dat dit een vileine post was.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Ze zijn vast geen van allen kaal, Lamon.
Volgens mij weet jij heel goed waar ik het over hebquote:Op zondag 27 mei 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach jee. En ik dacht nog wel dat ze naar de wc moest, of zo.
Lamon is helemaal niet kaal?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht al dat dit een vileine post was.
Nu welquote:Op zondag 27 mei 2007 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij weet jij heel goed waar ik het over heb
Wel als hij zich helemaal kaalscheert en dan zijn foto post.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:37 schreef schvvmert het volgende:
Lamon is helemaal niet kaal?
Ja, dat had je al een keer eerder gevraagd. Ik vertelde je toen dat ik diffuus haar had.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:34 schreef broer het volgende:
Heb je de boel na die scheeractie gewoon weer laten groeien?
Ik vilein? Onzin.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht al dat dit een vileine post was.
Lamon zijn haar groeit gewoon weer verder met steeds wat grotere inhammen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel als hij zich helemaal kaalscheert en dan zijn foto post.
Overigens is kaalheid een terugkerend thema in deze reeks.
Dat dacht ik al toen ik het typte.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Lamon het volgende:
Ja, dat had je al een keer eerder gevraagd. Ik vertelde je toen dat ik diffuus haar had.
Kom op broer, een beetje betrokkenheid.
Je lijkt er niet echt blij mee te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is kaalheid een terugkerend thema in deze reeks.
Het was meer een constateringquote:
Dan weet je inmiddels ook wat Siobhan betekent?quote:
Ik wel! Ben dol op kale mannen. Vooral als ze ook nog eens een mooi donker kleurtje hebben en behoorlijke biceps!quote:
Dat stel ik wel op prijs. Tenslotte kom ik zomaar binnenvallen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was meer een constateringEn ik breng schvvmert gewoon even op de hoogte in welk wespennest hij zich heeft gestoken
![]()
Een Ierse meisjesnaam. Tenzij het wat anders is, natuurlijk. Maar ik ben niet zo helder meer.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
Dan weet je inmiddels ook wat Siobhan betekent?
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
En ik breng schvvmert gewoon even op de hoogte in welk wespennest hij zich heeft gestoken![]()
In mijn herinnering was het vooral ER die zich tegen deze eeuwenoude traditie verzette. Maar I.R. heeft haar toen gelukkig op haar plaats gezet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Je lijkt er niet echt blij mee te zijn.
Ja ik was vergeten van account te wisselen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wel! Ben dol op kale mannen. Vooral als ze ook nog eens een mooi donker kleurtje hebben en behoorlijke biceps!
Iers voor Yvonnequote:Op zondag 27 mei 2007 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Ierse meisjesnaam. Tenzij het wat anders is, natuurlijk. Maar ik ben niet zo helder meer.
Zijn die 2 users nog steeds niet officieel aan elkaar gekoppeld en moet ik nog steeds mijn mond houden?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.
O, dan ben ik wel benieuwd naar die andere account.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik was vergeten van account te wisselen.![]()
Maar op dit soort zaken is hij niet voorbereidquote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het vooral ER die zich tegen deze eeuwenoude traditie verzette. Maar I.R. heeft haar toen gelukkig op haar plaats gezet.
Wie ben je danquote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik was vergeten van account te wisselen.![]()
Dan blijft t leuker om deze nog te gebruiken deze nacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan ben ik wel benieuwd naar die andere account.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
Iers voor Yvonne
Niet over kaalheid op zich, maar over zeuren over kaalheid toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
Check nou eens mijn wallpaper......
Google maar op Tyson Beckford
Je lijkt een beetje op sig. Maar volgens mij maakt die meer tikfouten.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:51 schreef schvvmert het volgende:
Lamon weet 't wel.
Moet hij het zeggen of doe je dat zelf?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:51 schreef schvvmert het volgende:
Lamon weet 't wel.
Inloggen dan krijg je dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar op dit soort zaken is hij niet voorbereid![]()
Inhammen is niet kaal!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.
Ja!?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:53 schreef ElizabethR het volgende:
Dat kamp niveau spreekt me wel aan trouwens
Ow, ja, dat wel ja. Ik vind dat een man trots mag zijn op zijn kale bolleke. Niks mis mee!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet over kaalheid op zich, maar over zeuren over kaalheid toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |