Welkom bij de club. Is dit geen heeeeeerlijk topic?quote:
Pardon. Ik zei enkel iets tegen Elizabeth. Meer niet.quote:
Ik weet niet meer waar het over gaat.quote:Ik probeer nog vragen te stellen die to the point zijn, maar jij blijft vaag.
Met dat verschil, dat als je netjes aangeeft wat in dit topic aan je voorbij gaat, we volkomen bereid zijn om het uit te leggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:11 schreef kraaksandaal het volgende:
Maar wel gezellig hoewel ik er weinig van begrijp maar dat heb ik in elk topic zowat hier.![]()
Je bent (weer) dronken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef broer het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat.
Moet ik teruglezen?
Op zich een goed idee om dat eens uit te spitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Schrik niet, het is iets sociologisch.
Jammer dat daar geen forum voor bestaat trouwens.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
kraaksandaal komt hier vast nooit meer![]()
Ik heb niet meer gezopen dan Lamon.quote:
Die heb ik volgens mij al eens doodgewenst. Dus dat kan kloppen.quote:kraaksandaal komt hier vast nooit meer![]()
De context ... broer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Die heb ik volgens mij al eens doodgewenst. Dus dat kan kloppen.
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef broer het volgende:
Maar goed, wat is er dan wél boeiend, Wickedangel?
Dat is dan niet zo aardig. Ze lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Die heb ik volgens mij al eens doodgewenst. Dus dat kan kloppen.
Vanwaar die stelligheid?quote:
Een keer in semi-bikkeltijd. Daar bestaat geen context.quote:
Ik wist niet dat kraaksandaal een vrouw was. Anders had ik haar natuurlijk nooit uitgenodigd voor een wedstrijdje 'hoe klein is je penis'. Dat wint ze op haar sloffen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is dan niet zo aardig. Ze lijkt me wel leuk.
Dat wordt een mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vanwaar die stelligheid?
Hoe kan je dat nou weten?
Dat is net zo iets als dat ik nu zeg dat ik de kleinste penis heb en mijn winst op dat onderwerp al ga claimen.
Gerelateerd aan het feit dat een bovengemiddelde penislengte niet boeiend is.quote:
Dat mag, hoor. Ik denk dat je dat sowieso wel had gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
Dat is net zo iets als dat ik nu zeg dat ik de kleinste penis heb en mijn winst op dat onderwerp al ga claimen.
Op een profiel klikken wil nog wel eens lonenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ik wist niet dat kraaksandaal een vrouw was. Anders had ik haar natuurlijk nooit uitgenodigd voor een wedstrijdje 'hoe klein is je penis'. Dat wint ze op haar sloffen.
Et tu, broer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef broer het volgende:
Dat mag, hoor. Ik denk dat je dat sowieso wel had gewonnen.
Woei!!!!!!!!!!!quote:
Gaat 't dan om alleen de lengte of om de totale omvang?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat mag, hoor. Ik denk dat je dat sowieso wel had gewonnen.
Wat zou daar dan boeiend aan moeten zijn? Het is een mythe dat vrouwen groot, groter, grootst willen, dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Gerelateerd aan het feit dat een bovengemiddelde penislengte niet boeiend is.
(Ja, sorry, maar je vráágt er letterlijk om.)
Ja, natuurlijk. Bokito-gedrag is mij niet vreemd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:25 schreef Lamon het volgende:
Et tu, broer?
Toch stiekem een beetje mannelijkheid tonen, he?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat zou daar dan boeiend aan moeten zijn? Het is een mythe dat vrouwen groot, groter, grootst willen, dat weet je inmiddels toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |