Hoezo?! Huub kan 50 Cpnt verdienen als hij Melissa gaat bangen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat is dus wel heel erg triest en heel erg ingesproken door achter.
Triest dat achter zo probeert te stoken .
Als er iemand is die niet bij elkaar passen zijjn het die twee wel.
Stuur die Melissa gewoon naar Brian toe .
Yep, ik ben er weer. Ja, Huub denkt helemaal lange termijn en wil Japio erin houden om verschillende redenen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Join LobascaIk heb het gesprek tussen Eric en Huub niet helemaal kunnen volgen, dus hopelijk is bsol nog in de buurt. Ik begreep dat Huub weer meer op de langere termijn denkt en in elk geval Jaap nog niet weg wil hebben.
Hij kan daar veel meer punten mee verdienen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
Hoezo?! Huub kan 50 Cpnt verdienen als hij Melissa gaat bangen!
Hoezo moet Huub daar dan weer shit mee krijgen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoezo?! Huub kan 50 Cpnt verdienen als hij Melissa gaat bangen!
Verrassend, na dat urenlange gesprek achter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub denkt helemaal lange termijn en wil Japio erin houden om verschillende redenen.
(a) het amusement, samen hebben ze de dikste lol en kunnen lekker keten
(b) Japio kan helpen om anderen helemaal gek te maken
(c) Japio zelf is geen lange termijnspeler (ivm Cora) dus hij vertrekt vanzelf als het te lang duurt.
En achter wil dat Lieke voorlopig blijft?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, ik ben er weer. Ja, Huub denkt helemaal lange termijn en wil Japio erin houden om verschillende redenen.
(a) het amusement, samen hebben ze de dikste lol en kunnen lekker keten
(b) Japio kan helpen om anderen helemaal gek te maken
(c) Japio zelf is geen lange termijnspeler (ivm Cora) dus hij vertrekt vanzelf als het te lang duurt.
Dat valt wel mee. Huub heeft deze redenen al zo vaak genoemd. Daar is vanavond geen verandering in gekomen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Verrassend, na dat urenlange gesprek achter.
Huub heeft een wedenschap met Tas. Als hij Melissa "bangt" dan krijgt hij 50 Cpt van haar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoezo moet Huub daar dan weer shit mee krijgen?
Laat Brian ook eens shit over zich heen krijgen en dat mokkel pakken
Geen idee of 'achter' een rol speelt. Volgens mij is Huub nog helemaal niet van plan Lieke op te geven, denk ook aan het gesprek met Japio, vannacht. Enne, nee - er gaat niemand uit volgens Huub.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
En achter wil dat Lieke voorlopig blijft?
Dan gaat er dus niemand weg over 2 weken.
Die 50 cpt zal Huub z'n derriere oxideren ........quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub heeft een wedenschap met Tas. Als hij Melissa "bangt" dan krijgt hij 50 Cpt van haar.
tja, 50 contactpunten....Haar kinderen bellen is van minder belang.
Ik denk dat hij vanavond keurig die richting in gestuurd is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat valt wel mee. Huub heeft deze redenen al zo vaak genoemd. Daar is vanavond geen verandering in gekomen.
Die 50 cpt interesseren hem ook niet maar hij wil gewoon winnen van dat uitschot.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 50 cpt zal Huub z'n derriere oxideren ........
Ik begreep gisternacht toch echt dat hij van haar afwou.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee of 'achter' een rol speelt. Volgens mij is Huub nog helemaal niet van plan Lieke op te geven, denk ook aan het gesprek met Japio, vannacht. Enne, nee - er gaat niemand uit volgens Huub.
Maar bedenk wel, het echte spel wordt pas de laatste 2 dagen voor de stemming gespeeld .......
Volgens mij was dat een uitspraak om Japio zo ver te krijgen 'de geheime info over Lieke' prijs te geven. Japio bleek niets te weten, en dus weet Huub dat er geen onverwachte aanval op Lieke gaat komen van Japio.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begreep gisternacht toch echt dat hij van haar afwou.
Jij zit er wel heel diep in...quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is opmerkelijk stil. Meestal is het aan een stuk 'tering' en 'klotezooi', maar nu niets van dat. Tegen Eric zegt hij op een wat teneergeslagen toon "Welterusten schatje".
Valt mee hoor. Gezien de omvang van Japio is het niet zo makkelijk om diep bij hem te geraken .....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |