Je lijkt Terminator wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef Thriller het volgende:
Doe wat zij doet en hij blijft sowieso een maand bij je
op dit tijdstip liggen de gemiddelde 8 jarigen toch wel op hun nest hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
In het begin kan het altijd wat rustiger aan gaan, je kent elkaar nog niet zo goed, je weet nog niet wat hij leuk vind of wat hij niet leuk vind. Daar kom je in de loop van de tijd wel achter. Vraag hem eerst is mee uit ergens naartoe, de bioscoop bijvoorbeeld (eigenlijk moet hij jou ergens mee naartoe nemen maargoed kan je beter niet op wachten).
Vraag gewoon wat vragen aan hem, hij vind jou ook leuk dus zal hij zeker niet denken van: wat een stomme vragen. Foto's maken moet je gewoon doen, en daarna opsturen naar hem, ik weet zeker dat hij ook foto's wil.
het komt er gewoon op neer, dat het even beetje geduld moet hebben totdat jullie elkaar beter zullen kennen, en dan komt de zoen vanzelf wel
8 jarige wel, maar volgens mij is ze nog geen 14 hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op dit tijdstip liggen de gemiddelde 8 jarigen toch wel op hun nest hoor!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef Thriller het volgende:
En zo begint de aftelling tot de "dit is KPD niet, ban!"-meldingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef Thriller het volgende:
Wat moet zij daar mee doen dan?quote:
jonge je moet die sjabba smeren gastquote:
Ik kan me niet indenken dat ze hetzelfde wil doen als op die mooie foto's hier een stukje boven, alleen dan met mayo erop..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef .punt. het volgende:
[..]
jonge je moet die sjabba smeren gast
weettog, mayo moet op een frikandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |