Als je het topic zou lezen, zou je weten dat ik vind dat die ouders naar NL mogen komen op kosten van de staat om hun kind zsm te ontmoeten. Maar ze mogen hem niet aan de oren mee naar huis trekken tegen zn zin in.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:44 schreef milagro het volgende:
[..]
nu of over 10 jaar?
Ja schat, je biologische ouders stonden destijds hier aan de deur, na een 2 jarige zoektocht hebben ze je weten te traceren, al hun spaargeld op, hun gezondheid fragiel door alle verdriet en ellende, maar oh wat waren ze intens gelukkig, je had je moeder moeten zien!!!!!, maar gelukkig hebben wij, je ouders, vooral jouw belang vooropgesteld en ze weer naar huis gestuurd, met een ingelijste foto, dat wel,.... en dat jouw belang toevallig samenvalt met het onze, tja, kunnen we ook niets aan doen!
nee, ik zou alls 17 jarige dat ech heel tof vinden![]()
het draait toch evenveel om de ouders mag ik hopenquote:
Tegen de zin van het kind in?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het draait toch evenveel om de ouders mag ik hopen![]()
![]()
maar je mag wel tegen je zin in geroofd worden, en lang genoeg weggehouden van je ouders, zodat je ze niet meer herkent en dan kun je tegen de moeder zeggen "hey, je hebt haar dan ms wel gebaard, maar dat maakt je nog geen moeder, hè."quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als je het topic zou lezen, zou je weten dat ik vind dat die ouders naar NL mogen komen op kosten van de staat om hun kind zsm te ontmoeten. Maar ze mogen hem niet aan de oren mee naar huis trekken tegen zn zin in.
hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:11 schreef milagro het volgende:
[..]
maar je mag wel tegen je zin in geroofd worden,
weet jij in deze zaak wat het kind wil ? En trouwens JA, zelfs tegen de zin van het kind in.quote:
hoe verblind kan je zijn van je eigen zogezegde gelijk, dat je zelfs al de meningen van anderen niet wil lezenquote:
Ik vind dat er moet gebeuren wat het verstandigst is. En dat is BEIDE ouders er bij betrekken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
weet jij in deze zaak wat het kind wil ? En trouwens JA, zelfs tegen de zin van het kind in.
Jij vindt blijkbaar dat je als biologische ouder niets te zeggen hebt, terwijl je dat kind verdorie op de wereld hebt gezet![]()
*zucht*quote:Heeft het kind er trouwens ook om gevraagd om ontvoerd te worden en hier in Nederland verzeild te geraken? Was dat dan in het belang van het kind ?
Ik kan jou en vivi ook niet begrijpen hoor. Ik vind het eerlijk gezegd zeer bizar dat je als moeder zomaar kan zeggen dat je je ontvoerde kind moet kunnen loslaten, omdat dat kind het al méér gewoon is op de plek waar hij of zij nu leeft. Kwestie van "het belang van het kind" te vrijwaren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef Leah het volgende:
Zo hee... ga jij ff hoog van de toren.
Zoals steeds weer, het was imo een respectvolle, inhoudelijke discussie. Die jij verkloot.
Maar nu ga ik naar bed, hoe DURF je mij, en anderen, aan te vallen op hun moederschap! Sukkel dat je d'r bent. Echt, ongelofelijke sukkel dat je d'r bent.
Blijkbaar heb je er wel niets op tegen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:26 schreef Dodecahedron het volgende:
*zucht*
Ja hoor, ik ben voor kinderontvoering. Stik er maar in.
Dit zeg ik er over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik kan jou en vivi ook niet begrijpen hoor. Ik vind het eerlijk gezegd zeer bizar dat je als moeder zomaar kan zeggen dat je je ontvoerde kind moet kunnen loslaten, omdat dat kind het al méér gewoon is op de plek waar hij of zij nu leeft. Kwestie van "het belang van het kind" te vrijwaren.
Ik wil je niet beledigen, maar ik kan dat niet geloven. Je moet maar eens in de situatie zitten, denk ik dan...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, want ik weet het niet...
Maar ik dènk dat ik het belang van het kind het zwaarst zou laten wegen.
Het valt voor mij in de categorie vragen "Wat zou je doen als je zou weten dat je niet lang meer te leven hebt".
Ik denk te weten wat ik zou doen, ik loop echter ook allang genoeg mee om te weten dat je geen antwoorden hebt tenzij je er daadwerkelijk voorstaat.
Denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er wel niets op tegen...
Ze wisten geeneens dat de biolog. ouders hem zochten!quote:Iedereen die een kind lang genoeg bij zich kan houden, krijgt rechten op het kind die verder reiken dan die van de biologische ouders...
Nou, dat weten ze dan bij deze, als ze echt het beste met het kindje voorhebben, gaat ie gewoon terug naar zijn biologische ouders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
Ze wisten geeneens dat de biolog. ouders hem zochten!
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, deze vergelijkingquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:30 schreef yvonne het volgende:
@ Milagro!
Picture this, een 2e Dutroux,
jarenlang kinderen in kelders voor eigen genot.
Kind hoeft niet terug, het heeft nu een band met de ontvoerder
En ja, ik chargeer!
Dat lijkt jou wel leuk als kind van 9? Van de een op de andere dag meegenomen worden door (voor jou) wildvreemden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Nou, dat weten ze dan bij deze, als ze echt het beste met het kindje voorhebben, gaat ie gewoon terug naar zijn biologische ouders.
quote:
Wie hoor je hier zeggen dat dat van de 1 op ander dag moet? In deze situatie lijkt het me wel verstandig dat de biologische ouders hier eerst een poosje verblijven en samen met de adoptieouders het kindje zo goed mogelijk voorbereiden op wat er gaat komen. Maar dat het kindje terugmoet naar zijn biologische ouders is voor mij een vaststaand feit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat lijkt jou wel leuk als kind van 9? Van de een op de andere dag meegenomen worden door (voor jou) wildvreemden?
zulke uitspraken kan je draaien naar alle kanten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat lijkt jou wel leuk als kind van 9? Van de een op de andere dag meegenomen worden door (voor jou) wildvreemden?
Hoe zou je dan reageren als je de adoptieouder was?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik zou inderdaad ook niet weten hoe ik zou reageren als ik zou horen dat ik niet lang meer te leven heb.
Maar ik weet daarentegen HEEL goed hoe ik zou reageren als mijn kinderen worden ontvoerd. Ik wil ze terug ! Zo snel mogelijk! En ik zou het niet kunnen aanvaarden dat ze door andere mensen worden opgevoed, terwijl ik dat ook kan én wil, NOOIT!
Het zou me immens veel verdriet doen om het kind af te staan, maar ik zou verstand genoeg hebben om te beseffen dat hij beter is bij zijn biologische ouders, die al jaren zoeken naar hun ontvoerd kind.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:57 schreef Dodecahedron het volgende:
Hoe zou je dan reageren als je de adoptieouder was?
"Hier neem mn kind maar mee"?
Hoe zou jij dan reageren? Je krijgt het lekker niet, het is nu van ons, lekker puh!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:57 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hoe zou je dan reageren als je de adoptieouder was?
"Hier neem mn kind maar mee"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |