Maar daarvoor vet lang niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had alleen vandaag weer ge-PM'd. [afbeelding]
Tuurlijk, wat jij wilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn TT?? Gebeurt toch bijna nooit, en dan eigenlijk altijd op verzoek, hetzij direct hetzij door een "deze TT slaat eigenlijk nergens meer op" opmerking mijnerzijds![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zo goed gaan...
scannies peter![]()
wie maakt dat ik niets meer lust... ja dat komt door... want zo is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
scannies peter![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
scannies peter![]()
..gewoon..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kun je de context van dit nummer een beetje toelichten?
![]()
Ik heb het vage vermoeden dat ik sowieso beter niet veel tijd meer in die ava steekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zodra het plaatje compleet transparant is gemaakt denk ik niet dat dat nog echt nodig is.![]()
dit is een test...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had alleen vandaag weer ge-PM'd. [afbeelding]
Hij is leuk hoor!quote:
Heeft die wulpse kloon van je nou al een fatsoenlijke avatar??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou Petraa Jr. nou de hele tijd mee hebben zitten lurken van: "Wtf!?"![]()
Kan jij niet wat leuks voor haar knutselen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft die wulpse kloon van je nou al een fatsoenlijke avatar??![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou Petraa Jr. nou de hele tijd mee hebben zitten lurken van: "Wtf!?"![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zei er inmiddels ook Wts van maakt!
![]()
Geen flauw idee meer hoe het begon...maar er ging iig geen rel aan vooraf...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor!Maar ik dacht dat er nog een heel verhaal omheen zat. Dat jij zei dat....en dat Scanman toen reageerde met....en daarom deed jij.......en hij postte toen dat Peternummer. Zoiets!
![]()
Ik ben niet van de creaties... ik kan wel husselen en aanpassen en weetikveel, maar ik ga niet crea doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij niet wat leuks voor haar knutselen?
Iets met een plant en oranje?
Weet ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mooi hoor. Die past precies bij me
.
Kan je even op die andere inloggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet van de creaties... ik kan wel husselen en aanpassen en weetikveel, maar ik ga niet crea doen.
Andere?? Welke andere?? Ik heb geen anderequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je even op die andere inloggen?
Dan lukt het je meestal wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |