Ow die Belg is weer op stoomquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Watte Fles?
Ach so.quote:
Gevelstenen lukt dan nog netquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gevelstenen?![]()
Ook dat is enkel bij de staat hoor denk ik. NBE kan maximum 10 jaar zijn. Er is zo bij ons iemand begonnen met 6 jaar gewone anciënniteit en 10jaar NBE. Die heeft ook wel direct een leuke wedde
Probeer jij nou ook raar over te komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Ach so.
Nee bahquote:
Is ook niet standaard hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevelstenen lukt dan nog net
Maar NBE en daar standaard extra voor krijgen zit er hier echt niet in
Je had toch al geconcludeerd dat ik raar ben. Wat miep je nouquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Probeer jij nou ook raar over te komen?
Alleen maar omdat iktegen Nieke deed?
Doe eens normaal zeg![]()
Laat mij ook eens miepenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had toch al geconcludeerd dat ik raar ben. Wat miep je nou.
Nou. Omdat jij het bent.quote:
Komt jou goed uit iig dat het bestaatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is ook niet standaard hoorJe moet een dossier opmaken en dat moeten ze goedkeuren (en wordt ook regelmatig afgekeurd zag ik in de beslissingen van de departementsraad). Daarna moet het ook nog eens goedgekeurd worden door het bestuurscollege (van de hele hogeschool).
Nu moet ik wel toegeven dat mijn dossier slechts uit een brief van mij en een attest van mijn vorige werkgever bestond![]()
Mijn mededeling over de gevelsteen zal het hem gedaan hebben
We hebben nog maar massa's verschillende gevelstenen bekeken... Ons gedacht nog niet echt gevonden (toch niet nu we ontdekt hebben dat ons gedacht dubbel zoveel kost als elke andere steen die we ook half zagen zitten). Wat is het trouwens allemaal gigantisch duur, zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt jou goed uit iig dat het bestaat
En die gevelstenen. Daar moeten nu natuurlijk wel foto's van komen hier
Altijd he, degene die je net mooi vindt is de duurstequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben nog maar massa's verschillende gevelstenen bekeken... Ons gedacht nog niet echt gevonden (toch niet nu we ontdekt hebben dat ons gedacht dubbel zoveel kost als elke andere steen die we ook half zagen zitten). Wat is het trouwens allemaal gigantisch duur, zeg
Maar eens we echt beginnen bouwen, zal ik er waarschijnlijk wel ergens een topic over openen of hier updates posten (de put, de fundering, de eerste steen, ...)
Daar heb je wel een punt. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef leonieke het volgende:
Je weet toch dat elke man dat vaak wil doen?
Ik haat hetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd he, degene die je net mooi vindt is de duurste
Je kan nu alvast beginnen met foto's van het stuk grond toch![]()
![]()
Doen dus die foto'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik haat het
Maar dan moeten we eerst eens foto's nemen (hebben we namelijk nog niet gedaan). Maar dat gaan we binnenkort eens doen(denk ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |