Joene gaat gewoon trouwenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:20 schreef Joene het volgende:
Dank jullie wel allemaal, nu is het af met fok! voor vandaag ! , foto's next week !
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:46 schreef Ticootje het volgende:
Diaan, ben jij in een lelijke eend getrouwd??
Wij ook!! Een rode. (met feraristicker)
Ook leuk!! Ach, ik ben niet zo'n kenner. Ik zie een oude auto en ik denk he een eend..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij hadden een witcreme kever 1303 uit 1973. Uit mijn geboortejaar....
![]()
Een eend is toch iets anders, maar ik kan het me wel voorstellen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook leuk!! Ach, ik ben niet zo'n kenner. Ik zie een oude auto en ik denk he een eend..
hele fijne dag, geniet je sufquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:20 schreef Joene het volgende:
Dank jullie wel allemaal, nu is het af met fok! voor vandaag ! , foto's next week !
Wat voor de een hoort, is voor de ander niet zo... ieder geeft zn eigen invulling aan zijn/haar huwelijksdag. Er is geen standaard voorgeschreven, toch?quote:
Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wat voor de een hoort, is voor de ander niet zo... ieder geeft zn eigen invulling aan zijn/haar huwelijksdag. Er is geen standaard voorgeschreven, toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |