quote:Hey lekker jongetje ben ook nog uit gegaan! Er hebben veel jongens tussen mijn tieten gekeken maar geen een zo verleidelijk als jou!
quote:Hey lieverd ik heb echt een te nat poesje en heb zin in je!
quote:Ik wou dat ik je vanacht tussen mij dijbenen kon voelen…
de leukste tot nu toe was toch wel...quote:Liefje, ik wou dat ik nu naast je lag zo dat ik je morgenochtend onwijs lekker kan wakker pijpen! Ik verlang echt naar je stijve lul in mijn mondje
en nu geen zin meer om te zoekenquote:Hey lekkertje Ik heb zin om je net zo lang te kut-pijpen tot je me helemaal volschiet me je geladen revolver!
hahahahahaha jou ritme. sowieso die teksten... looolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik heb net een leuk SMSje gekregen van mijn vriend die op vakantie is.
"Ik droomde dat ik je kutje scheerde en je daarna helemaal klaarlikte"
Dus ik antwoorden :
"Ik kan niet wachten je tong tegen me te voelen en op jou ritme te trillen van genot"
Wat zijn jullie meest sexy SMSjes die je ontvangen of gestuurd hebt?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:29 schreef rival het volgende:
ow en deze schrok ik trouwens ook een keer van. ik stuurde een meisje dat we een hele fijne avond tegemoed gingen.
hoe bedoel je fijn? ik wil gewoon keihard geneukt worden!
Heette ze toevallig Phileine?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Roellie80 het volgende:
de leukste tot nu toe was toch wel...
[..]
en nu geen zin meer om te zoeken![]()
![]()
wel leuk voor wat inspiratie iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja bedoelde het boek maar de film kan ook natuurlijkIn het boek komen die briljante uitdrukkingen veel meer tot hun recht
quote:Als ik nu bij je zou zijn dan zou ik je heerlijk pijpen. Met het bolletje van me tongpiercing langs je eikel langzaam naar beneden richting je ballen, welke ik ondertussen met mijn nhanden masseer als hij helemaal stijf is en je ontzettend geil bent ga ik op je stijve lul zitten om vervolgens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |