Ja, best welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
Is het een schande als ik werkelijk geen idee heb wie A_A is?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Maar je bent niet de eerste, en hoe kan ik ook anders dan het je vergeven
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja Ladidadida staat in mijn haten=verlaten lijstje in mijn foboomdat je mij niet kent en een bagger user bent
Maar je kent mij heul niet zeg jequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
En ik kwam hier nog wel om je hulde te brengen..![]()
ze is ook de enige in dat lijstjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja Ladidadida staat in mijn haten=verlaten lijstje in mijn foboomdat je mij niet kent en een bagger user bent
Dan kan ik je nog wel adorerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar je kent mij heul niet zeg je
does niet zo bijdehand tegen miraal johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan kan ik je nog wel adoreren![]()
Maar hee, het is graag of helemaal niet![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_! precies, zeg het haar maar
![]()
_!
PI?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Murp in mijn naamtopic![]()
Weet iemand nou een leuke signature voor mij? En een nieuwe PI?
PIquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
als vliegen op een hoop strontquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ooh ja dat klopt ladi was hier ook nogquote:
Amy Winehouse - Fuck me pumpsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
PI_!
SIGNATURE:
You can;t sit down right cuz your jeans r too tight biatch
amy yeah, wat heb een een strot heeft dat mens en ze drinkt ook nog als ene dokwerkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
amy yeah, wat heb een een strot heeft dat mens en ze drinkt ook nog als ene dokwerker![]()
ja, ik vind der ook echt wat hebben, niet standaard mooi, maar gewoon iets geilsquote:
Ze is niet overdreven knap, maar haar attitude!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maisnon het volgende:
Amy denk je echt zo van, die heeft iets heel speciale afkomst, maar ze is gewoon... ja, blankwhite trash stiekem!
Maar wel supercool
Ik begon me net af te vragen wat ik jou ooit misdaan heb, maar ik weet het alweer. Het zit diep hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dat klopt ladi was hier ook nog_!
vroeger zag ze er idd wat beter uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is niet overdreven knap, maar haar attitude!
Check dit
lieve mappy, tjek de PI van die postquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik begon me net af te vragen wat ik jou ooit misdaan heb, maar ik weet het alweer. Het zit diep hè?
Dat is al zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef murp het volgende:
[..]
stel je fok eens in op 100 reacties per pagina joh
Ow jah, sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef fraubitch het volgende:
hey dit topic gaat over A_A!! ff ontopic blijven he
Wtf heeft iedereen met PI'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve mappy, tjek de PI van die post
![]()
die stond er
oftewel hahahahahahahah grapje
PI's vertellen iets over hoe je de post kan opvattenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wtf heeft iedereen met PI's
Die smiley is trouwens lachen als een boer met kiespijn
Maar dat kun je toch gewoon met smileys IN die post doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
PI's vertellen iets over hoe je de post kan opvatten
ja en ik kan ook een koprolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch gewoon met smileys IN die post doen?![]()
Doe isquote:
nee dat zou zou teveel afleiden van het doel van dit topicquote:
quebebequote:
Ben ik toch al geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
KwuienBie, ga je nog in Losttopic reagere of hoe zit da?
In mn fobo staat wel een nieuwequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
QB had je me gifje al klaar?
Staat geen naam inquote:
Nu of toen? Ik zie geen postje van je hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |