abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49662757
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Het is een mens. Hij kan zich alleen maar herinneren dat hij bij z'n Nederlandse ouders zit.
Ja duh, dat is wel makkelijk gezegt, zou je ook zo reageren als het jouw kind was?
Ook die ouders zijn mensen, net zoals het kind.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_49662823
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Toeps het volgende:
Lastige situatie waar niemand blij van wordt. Dit is echt een lose-lose situatie.
Eens
pi_49662846
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dus als je na al die jaren zoeken eindelijk de verblijfplaats van je kind achterhaald zou je het gewoon opgeven? Sorry, maar daar geloof ik geen ruk van. Wat is dat nou voor een lamlendige instelling? Het is geen geleend boek wat je na jaren weer terug vind, het is je bloedeigen kind.
Nee, het is niet mijn bloedeigen kind, het is inmiddels ook het kind van andere ouders geworden.
pi_49662994
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nee, het is niet mijn bloedeigen kind, het is inmiddels ook het kind van andere ouders geworden.
Maar het blijft toch jouw vlees en bloed, of ben ik nou gek
pi_49663085
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ja duh, dat is wel makkelijk gezegt, zou je ook zo reageren als het jouw kind was?
Het is makkelijk gezegd, dat zeg ik er ook bij.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:37:30 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_49663114
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ja, op illegale wijze. Daar hebben de adoptieouders verder geen hand in gehad, maar zij zijn gewoon het slachtoffer van mensenhandel geworden, heel lulig voor ze, maar de biologische ouders behoren gewoon hun kind terug te krijgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49663167
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Maar het blijft toch jouw vlees en bloed, of ben ik nou gek
Hoe zou jij het vinden als je als 9-jarige in de achtertuin zit te jumpstylen met je vriendjes en de overheid komt je ophalen om je naar een vreemd land te brengen om nooit meer je ouders te mogen zien?
pi_49663229
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, op illegale wijze. Daar hebben de adoptieouders verder geen hand in gehad, maar zij zijn gewoon het slachtoffer vam mensenhandel; geworden, heel lulig voor ze, maar de biologische ouders behoren gewoon hun kind terug te krijgen.
Waarom? Omdat het hun genen zijn?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:40:39 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_49663282
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je als 9-jarige in de achtertuin zit te jumpstylen met je vriendjes en de overheid komt je ophalen om je naar een vreemd land te brengen om nooit meer je ouders te mogen zien?
Ik zou gaan, graag zelfs, alles om zo ver mogelijk uit de buurt van die jumpstyle mongeaulen te komen.
pi_49663313
Ik begrijp jouw stanpunt ook wel hoor Dodecahedron, het blijft gewoon een hele moeilijke zaak!
Maar met een misdaad in de zaak is het heel, heel erg lullig voor de adoptieouders.
pi_49663367
Ik vind het wel wat meer dan "lullig".
pi_49663449
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik vind het wel wat meer dan "lullig".
Ben ik met je eens, het is verschrikkelijk voor die mensen, en ik leef dan ook met hun mee.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:44:17 #38
117098 Hathor
Effe niet
pi_49663459
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:39 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Waarom? Omdat het hun genen zijn?
Omdat het hun gestolen kind is die ze na jaren van zoeken eindelijk weer terug hebben gevonden, lijkt je dat geen reden genoeg? Het is de enige juiste manier, het kind nu alsnog weigeren aan die mensen na jaren zoeken zou een nieuwe dreun voor ze zijn. Heb je eindelijk je kind weer in beeld, komt er een rechter jou vertellen dat het nu te laat is en dat je het maar gewoon moet opgeven. Dat zou het meest onrechtvaardige zijn wat een moeder kan overkomen.
  Donald Duck held dinsdag 22 mei 2007 @ 21:46:36 #39
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49663589
Het is ook maar de vraag wat een indische rechtszaak gaat uitmaken. Volgens mij kunnen de nederlandse ouders die uitspraak in principe gewoon naast zich neerleggen, ze hoeven geen enkele verantwoording af te leggen aan een buitenlands hof.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49664070
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Omdat het hun gestolen kind is die ze na jaren van zoeken eindelijk weer terug hebben gevonden, lijkt je dat geen reden genoeg? Het is de enige juiste manier, het kind nu alsnog weigeren aan die mensen na jaren zoeken zou een nieuwe dreun voor ze zijn. Heb je eindelijk je kind weer in beeld, komt er een rechter jou vertellen dat het nu te laat is en dat je het maar gewoon moet opgeven. Dat zou het meest onrechtvaardige zijn wat een moeder kan overkomen.
Jij vindt het belang van de Indiase ouders belangrijker dan het belang van het kind en de Nederlandse ouders of ben je gewoon aan het trollen?
pi_49664434
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Net gezien op Netwerk. Grof!

Die Nederlandse ouders zijn ontdaan.
De Indiase ouders zijn woest en lijken geen boodschap te hebben aan de emoties van de adoptieouders.

Hij moet gewoon in NL blijven vind ik!

Ik wil ze wel eens horen als jouw kind gejat wordt en aan een stel indiers verkocht wordt...
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:01:57 #42
117098 Hathor
Effe niet
pi_49664550
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Jij vindt het belang van de Indiase ouders belangrijker dan het belang van het kind en de Nederlandse ouders of ben je gewoon aan het trollen?
Trollen? Het verdedigen van de biologische ouders doet jou voorkomen als trollen? heb jij poep in je hoofd of zo?

Voor de laatste keer, de ouders hebben jarenlang gezocht, en hebben nu eindelijk hun kind gevonden, zij zijn de enigen die recht hebben om dit kind verder op te voeden. De adoptieouders, hoe triest ook voor die mensen, zijn het slachtoffer geworden van mensenhandelaars, en zouden er goed aan doen dat in te zien en het verder opvoeden aan de biologische ouders over te laten. Het is en blijft een kind dat gestolen is en op onrechtmatige wijze in Nederland is terechtgekomen. Als je dat niet in kan zien dan heb je een behoorlijk bord voor je kop.
pi_49664640
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik wil ze wel eens horen als jouw kind gejat wordt en aan een stel indiers verkocht wordt...
Dan zou ik doen wat het beste is voor het kind.
pi_49664841
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Trollen? Het verdedigen van de biologische ouders doet jou voorkomen als trollen? heb jij poep in je hoofd of zo?

Voor de laatste keer, de ouders hebben jarenlang gezocht, en hebben nu eidenlijk hun kind gevonden, zij zijn de enigen die recht hebben om dit kind verder op te voeden. De adoptieouders, hoe triest ook voor die mensen, zijn het slachtoffer geworden van mensenhandelaars, en zouden er goed aan doen dat in te zien en het verder opvoeden aan de biologische ouders over te laten. Het is en blijft een kind dat gestolen is en op onrechtmatige wijze in Nederland is terechtgekomen. Als je dat niet in kan zien dan heb je een behoorlijk bord voor je kop.
Dus nu moeten we het kind voor een tweede keer ontvoeren, alleen nu omdat het volgens de regeltjes "legaal" is?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:10:07 #45
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49665027
Als je een ander z'n kind opvoed wordt het niet jouw kind.

-edit-

[ Bericht 20% gewijzigd door Gabry op 22-05-2007 22:17:37 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:10:39 #46
117098 Hathor
Effe niet
pi_49665060
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dus nu moeten we het kind voor een tweede keer ontvoeren, alleen nu omdat het volgens de regeltjes "legaal" is?
Ik hoop echt dat jij nooit geen kinderen krijgt, je hebt er blijkbaar de ruggegraat niet voor. Niet alleen heb je totaal geen besef van wat recht of krom is, maar je zou ook nog eens zomaar ongestraft je kind laten ontvoeren zonder hemel en aarde te bewegen om het terug te krijgen. Slampamper.
pi_49665176
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Gabry het volgende:
Als je een ander z'n kind opvoed wordt het niet jouw kind.
In principe kunnen de ouders het kind elk moment terug eisen.
[..]
Pleegouders zijn niet hetzelfde als adoptieouders.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:14:06 #48
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49665273
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Pleegouders zijn niet hetzelfde als adoptieouders.
Ik zag het.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_49665335
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Slampamper.

Hathor, ik zou lucht en aarde bewegen om mijn kind gelukkig te houden, niet om het met alle geweld terug te krijgen.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:19:19 #50
117098 Hathor
Effe niet
pi_49665616
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Hathor, ik zou lucht en aarde bewegen om mijn kind gelukkig te houden, niet om het met alle geweld terug te krijgen.
Gelukkig.. bij andere mensen in een wildvreemd land?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')