Vandeweek zijn we bij de DA geweest ter controle. Met Purrr is het helemaal goed. Ze is ook al weer helemaal vrijerig en stoeierig. Het kitten in haar komt langzaam weer terug.
Dat ze klein en mager is... tsja... toen we haar kregen was ze 15 weken en even groot/klein als haar kitjes nu al met 8,5 week zijn.
Het gaat echt fantastisch met ze.
De meisjes zijn ook echgt een eenheid waarvan het ook goed is dat ze blijven en vooral ook dat ze samen blijven.
De knullen zijn allebei sociale katten die ook solitair kunnen leven. Ze hebben zelfs echt soms de behoefte al. Ook aan spelen samen, maar ook aan alleen zijn. In toenemende mate.
Vooral Stuit is nu al zijn territorium aan het bepalen en zijn grenzen duidelijk aan het aangeven. Hij had vandeweek zijn eerste echte prooi gevangen. Hij verdedigde deze als een panter, met bijbehorende geluiden. Een grom die vanuitzijn staartje leek te komen. Het is al een hele kat hoor. Klein maar dapper!!!
btw.... de prooi bestond uit een vertrapte en zanderige naaktslak
![]()
de meisjes zoeken ons 's nachts ook al op in de slaapkamers.
Karel is een superkat. Een gouwe kattegozer. Gelukkig beseft mijn mams heel goed dat het voor mij echt als een afstaan voelt. Hij is ook zoooooo cool. Knuffelig en toch ook zelfstandig en eigengereid.
Straks, als ik thuis ben van mijn werk, volgen foto's van de afgelopen dagen. Vooral jachtlessen in de bush.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl