Jaaa, de derde dag. Gelijk heeft ze de hechting eruit gepeuterd toen ik niet keek en daarna keek ze nergens meer naar om. Ze is nu wel veel speelser en levendiger. De wond is wel mooi. Je ziet het haast niet meer.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef buitenbeentje het volgende:
De kap is al weer af bij Purrr neem ik aan?
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef Ole het volgende:
Blijft heerlijk die poezen...
Wordt Purr dat gelurk nog niet zat? Ik bedoel.. volgens mij zien die kleintjes haar gewoon als voermachine![]()
eerst ee en dan ooquote:Op zondag 27 mei 2007 14:22 schreef Ole het volgende:
sleep of sloop?
Leer mij kattenbeesten kennenquote:
quote:
Hij lijkt eigenlijk wel een kloon van zijn vader.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Stuit is toch wel mijn favoriet. Volgens mij gaat hij heel erg op zijn vader lijken: vriendelijk en aardig maar als hij iets in zijn poezebolletje gehaald heeft is hij onstuitbaar
quote:
Stuit besloot even solitair te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Purrr, 't lijkt alsof ze haar helemaal leegzuigen. Zelfs geen plaats meer voor 't vierde kitten (mis ik Stuit nu op de foto's? Of vind hij zichzelf daar nu te groot voor nu hij zelf 'prooien' vangt?)
Veel sterkte vast.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef nokwanda het volgende:
Karel gaat donderdag mee met mijn moeder en Stuit wordt zondag opgehaald door collega.
Ja hoor. Karel is natuurlijk helemaal logisch. Die zal ik nog vaak genoeg zien. Mijn moeder gaat best regelmatig op vakantie en zo. dan komt ie lekker hier logeren.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
En je kunt ze toch altijd nog bezoeken enzo?
Purrr voedt de kitjes nog steeds af en toe. Vanmiddag vroeg Karel erom. Ze weigerde hem en liet de andere toe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Purr zonder Karel![]()
Lijkt me echt niet leuk om die kleintjes te laten gaan, ook al kun je ze nog wel vaak zien.
Tnx voor de verhaaltjes en de foto's iig en eh...blijf je de dames wel showen hier?![]()
Ik zou zeker ook emomutsje worden....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou ook emomutsje worden.:')
Het "exvrouwtje" van Baileys moest ook huilen toen we hem meenamen en ik jankte haast spontaan mee, omdat ik me zo kon voorstellen wat een k*t-gevoel het voor haar moest zijn![]()
Prachtige foto's trouwens van het rooie ventje![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |