ja.. in pinguinmatenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Burdie het volgende:
Voordeeltje: het stikt straks van de tweedehands tapdanssschoenen op marktplaats.
Met van die vliezen tussen de tenen.quote:
flapdansschoenen zeg maarquote:
Zou je er dan ook van die vleugels bij krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zou je er dan ook van die vleugels stompjes bij krijgen?
quote:
Ik las in het vorige topic dat jij ook aan het bier zat?quote:
I couldn't agree more.quote:
Met een stukje chocoladetaartquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
Cappuchino.
HJ doet het ook altijd wel goed.quote:
Grolsggggggggggggquote:
Dat is studentenbier, nu we geen student meer zijn moeten we een klasse hoger gaan.quote:
grolschgchgchchg is lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is studentenbier, nu we geen student meer zijn moeten we een klasse hoger gaan.![]()
Het is voldoende, maar niet cum laude.quote:
Eén dag maar. Ik een hele weekquote:
smeltenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Misstique het volgende:
Mijn habitat, wat doen jullie.
Okay. Bring on the suncream.quote:
quote:
Nee, een balanslevenquote:
Die smelt toch langzaam, niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Misstique het volgende:
Mijn habitat, wat doen jullie.
* nixxx refereert je naar Dago voor ...creamquote:
Ik ook. Tof nummer.quote:
Daardoor wordt het hier in NL wel steeds warmer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die smelt toch langzaam, niets aan te doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daardoor wordt het hier in NL wel steeds warmer.Palmbomen
.
Whehehe.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx refereert je naar Dago voor ...cream
Best wel. Dit nummer vind ik trouwens niet zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Burdie het volgende:
Het schept een band, naar hetzelfde radiostation luisteren!
ga je bouwvakker doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef fembol het volgende:
Ik haat de adminstratie doen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waarschijnlijk water tot AmsterdamArnhem, dus een groter oppervlak zee
Nou, doorslaand was het wel. Hu, hu, hu,quote:
Breda-aan-Zee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
En waarschijnlijk water tot Amsterdam, dus een groter oppervlak zee
Giel Belen is sowieso over de houdbaarheidsdatum,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef nixxx het volgende:
Giel Beelen wil naakt interviewprogramma huuuu ! niet voor kinders geschikt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, doorslaand was het wel. Hu, hu, hu,.
.
Dit nummer dan weer wel. RHCPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Best wel. Dit nummer vind ik trouwens niet zo.
Ik heb helemaal geen bier op. Ik moet nog naar huis rijden.quote:
Hebben ze bij Den Haag niet nog een hoop spul daarvaan staan?quote:
arme jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen bier op. Ik moet nog naar huis rijden.
er staat nog wel wat, maar daar mag je niet in.. ben er nog nooit wezen kijken ook trouwens... meeste is na wo II opgeblazenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hebben ze bij Den Haag niet nog een hoop spul daarvaan staan?
De Grolsch staat thuis in de koelkast op me te wachten. Tenzij JD me voor isquote:
dat zeg ik... arme jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Grolsch staat thuis in de koelkast op me te wachten. Tenzij JD me voor is.
Nog wel wat ja. De Duitsers hebben namelijk een tijd gedacht dat de invasie op de Hollandse kust plaats zou vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hebben ze bij Den Haag niet nog een hoop spul daarvaan staan?
Waardeloze muziek dit.quote:
Wat suf,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
er staat nog wel wat, maar daar mag je niet in.. ben er nog nooit wezen kijken ook trouwens... meeste is na wo II opgeblazen
Mooi toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef nixxx het volgende:
jezus.. bijna negen uur en de zon is nog niet eens onder
De Atlantische wallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Burdie het volgende:
Gaat het over de wallen?
Absolute.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Frezer het volgende:
Garbage.
Zo iets popje, zo iets.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Burdie het volgende:
Gaat het over de wallen?
Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Burdie het volgende:
Gaat het over de wallen?
"Breek daar je mooie hoofdje maar niet over"quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
"Breek daar je mooie hoofdje maar niet over"
"Je hebt toch onlangs een nieuw aanrecht gekregen".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu proberen we met 3 (Drie!) personen dat tactisch te brengen, en dan kom jij weer als een olifant door een porseleinkast gestormd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nixxx, attack!quote:
In de radio?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Elke ochtend in de radio, en daarna stream op het werk.
techneut hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu proberen we met 3 (Drie!) personen dat tactisch te brengen, en dan kom jij weer als een olifant door een porseleinkast gestormd!
Alsof Frezer en ik professionele diplomaten zijnquote:
Het mannetje van de radio in 21e-eeuwse vorm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel. In elke radio zit een kleine Giel te schreeuwen. Nieuwste van het nieuwste.
Jij wel. Van Frezer kan ik dat minder goed inschatten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof Frezer en ik professionele diplomaten zijn.
Ja, tegenwoordig stinkt hij niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het mannetje van de radio in 21e-eeuwse vorm.![]()
Maar dan alleen s ochtendsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het mannetje van de radio in 21e-eeuwse vorm.![]()
Newsflash: "honderden luisteraars gooiden hun radio's in het IJsselmeer".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel. In elke radio zit een kleine Giel te schreeuwen. Nieuwste van het nieuwste.
Waerde Litpho, wat zijn we het weer uiterst met elkaar eens vandaag!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof Frezer en ik professionele diplomaten zijn.
Huu. Massamoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Newsflash: "honderden luisteraars gooiden hun radio's in het IJsselmeer"..
Die heeft aanleg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij wel. Van Frezer kan ik dat minder goed inschatten.
Niet een geheel onverwachte situatie, confrater. Het is allemaal een kwestie van in de juiste kringen bewegenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waerde Litpho, wat zijn we het weer uiterst met elkaar eens vandaag!.
"Aanleg". Dat woord assicieer ik niet direct met diplomatiek, maar meer met dikke vrouwen in soepjurken die, terwijl ze hun driedubbele cheeseburger naar binnen proppen, aan iedereen verkondigen dat ze "aanleg" hebben om dik te worden. En - natuurlijk - ook zware botten.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij wel. Van Frezer kan ik dat minder goed inschatten.
Voor Giel?!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huu. Massamoord..
Wie gaat er mee de barricades op?
*Fembol herkent zichzelf* hihihiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Aanleg". Dat woord assicieer ik niet direct met diplomatiek, maar meer met dikke vrouwen in soepjurken die, terwijl ze hun driedubbele cheeseburger naar binnen proppen, aan iedereen verkondigen dat ze "aanleg" hebben om dik te worden. En - natuurlijk - ook zware botten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |