Ik heb ook behoefte aan privacy als een ander zijn behoefte doet. Mijn huisgenootje 'vergeet' wel eens de deur op slot te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Anyhow, ik heb een hekel aan openbaar plassen (en poepen). Ik heb behoefte aan privacy als ik mijn behoefte doe.
Nee, je pist tegen een soort van steen en het verdwijnt in een gat, handen wassen is er niet bij. Ze worden overigens goed schoon gehouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef wyccie het volgende:
Ha, nog zo'n krulfanaat. Z, in zo'n krul is geen kraan aanwezig, of wel?
Je bewondering kent geen grenzen, Gellius.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Gellius het volgende:
Een enkele keer sta ik er zelfs in.
Dat je 'vergeet' tussen aanhalingstekens zet, suggereert dat er opzet in het spel is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef wyccie het volgende:
Mijn huisgenootje 'vergeet' wel eens de deur op slot te doen.![]()
Dan merk je er toch ook niets van?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
Alleen als ik niet thuis ben.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef broer het volgende:
Dan merk je er toch ook niets van?
Maar wat fijn dat die zo esthetisch zijn op te lossen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef broer het volgende:
Vervelend om te horen dat je blaasproblemen hebt, trouwens, Gellius.
"Schatje, Ik ben thuihuiiiiiiis!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef broer het volgende:
Je moet gewoon meer lawaai maken als je thuis bent.
Ik zat meer te denken aan op flink volume muziek draaien, of zo. Maar als dit werkt voor jou, vind ik het prima.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
"Schatje, Ik ben thuihuiiiiiiis!"
Dat is dan ook weer waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
Maar wat fijn dat die zo esthetisch zijn op te lossen!
Maar dat wil ik heel niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Thisbe het volgende:
Zeur niet, jij kunt altijd in een steegje of tegen een mooie boom een plas doen. Als ik wil plassen moet ik mijn hele hebben en houwen uitstallen. En dat gaat niet op een onopvallende manier tegen een boom.
Jaja, het moet zoveel mogelijk vermeden worden, maar in uiterste nood is het heel handig om staand je behoefte te kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Gellius het volgende:
Plassen in een steegje is onmaatschappelijk, thisbe. Tsk, tsk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Thisbe het volgende:
Zeur niet, jij kunt altijd in een steegje of tegen een mooie boom een plas doen. Als ik wil plassen moet ik mijn hele hebben en houwen uitstallen. En dat gaat niet op een onopvallende manier tegen een boom.
Sinds de Jeugd van Tegenwoordig probeer ik het altijd tijdens het plassen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Z het volgende:
Ik was m'n handen altijd voor het plassen.
Zo snel mogelijk een struikje zoeken en je broek laten zakken. Daar ben ik nu een expert inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb weleens vreselijk moeten plassen toen ik in de Zwitserse Alpen stond met natuurlijk nergens een toilet in de buurt.![]()
Ik niet, ik viel om en plaste over mijn broek heen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een struikje zoeken en je broek laten zakken. Daar ben ik nu een expert in
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet je het delenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, maar dan isde krul
toch - althans voor mannen - een prachtige oplossing, thisbe? Wees blij voor ons!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
Ik niet, ik viel om en plaste over mijn broek heen.![]()
Maar wél altijd je handen wassen, hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ach, mijn kleren en schoenen waren ook niet helemaal 'bacterievrij' meer![]()
Ik niet, dat geldt alleen voor Z.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef broer het volgende:
Maar wél altijd je handen wassen, hè?
Wij mannen moeten toch ook altijd nog iets wat uit onze broek toveren ...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Thisbe het volgende:
En dan? Dan moet je toch nog je onderbroek/string/hipster/vlinderbroekje/boxer opzij/omhoog/omlaag schuiven!
Je magic wand?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Z het volgende:
Wij mannen moeten toch ook altijd nog iets wat uit onze broek toveren ...
Wat valt er bij jou dan allemaal nog te zien dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef Thisbe het volgende:
Maar daar leg je je handen omheen, en niemand die wat ziet! Nou ja, behalve een ferme straal dan.
Precies!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:18 schreef wyccie het volgende:
Haar hele hebben en houwen natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef Z het volgende:
Ha. Ik zal je vandaag antwoord geven Claudia.
Zoiets Z.quote:
Denk jij aan een allegorie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef Gellius het volgende:
En dan die straffe bries op dat schilderij. Hoe moeten we die duiden?
Ik heb inderdaad nog nooit een ladder gehad in een 50 denier kous.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef Gellius het volgende:
In 'n 50 denier kous? Never.
Verklaar u nader.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog nooit een ladder gehad in een 50 denier kous.
Ziekenhuisbezoekjes blijven een beetje gek als je weet welke geheimen er schuilgaan 'na sluitingstijd'.
Dat dacht ik eigenlijk ook. Dank je wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef broer het volgende:
Een 'één-op-één-gesprek', zou ik zeggen. Al staat het niet in het Groene Boekje én niet in Van Dale.
Dat kan natuurlijk ook. Het gaat eigenlijk om het verschil tussen een gesprek in real life, en een gesprek over de telefoon, tussen verkoper en klant.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef broer het volgende:
Ik vraag me overigens af wat er mis zou zijn met 'een persoonlijk gesprek'. Maar dat terzijde.
Dat ligt aan je computerinstellingenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, echt. Als ik een met de streepjes erop wil typen krijg ik: ''e''en.
Dat is allebei een op een, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kan natuurlijk ook. Het gaat eigenlijk om het verschil tussen een gesprek in real life, en een gesprek over de telefoon, tussen verkoper en klant.
Ctrl+Shift tegelijk indrukken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Z het volgende:
[..]
Dat ligt aan je computerinstellingenIk weet niet zo één-twee-drie hoe dat op te lossen.
Het is alleen zo op fok!...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Z het volgende:
[..]
Dat ligt aan je computerinstellingenIk weet niet zo één-twee-drie hoe dat op te lossen. Je kan natuurlijk altijd ACSII codes gebruiken. Alt 130 en Alt 138 op precie ste zijn.
We gaan wel Starcraft II tegen elkaar doen als ie uit is hè?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef Gellius het volgende:
Ik was net nog even in het park. Geen bomen met rupswebben gezien hoor claudia.
Oe daar wil ik dan ook wel eens aan mee doen, ik zal makkelijk te verslaan zijn denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
We gaan wel Starcraft II tegen elkaar doen als ie uit is hè?
Gesprek onder vier ogen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Face to face? Heb alleen een hekel aan Engelse termen in werkstukken als het niet per se hoeft.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Z het volgende:
[..]
Oe daar wil ik dan ook wel eens aan mee doen, ik zal makkelijk te verslaan zijn denk ik.
Dat wordt 'm dan maar denk ik. Dank je wel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Frollo het volgende:
Gesprek onder vier ogen?
Go, Isa!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Woei, ik heb bijna zeker een baan. Maar ik moet dan wel afgestudeerd zijn voor oktober en ik weet niet of ik dat haal.Ik vind het doodeng...
Ze willen me heel graag hebben. En ik ben zo bang dat ik niet klaar ben dan.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
We gaan wel Starcraft II tegen elkaar doen als ie uit is hè?
Frollo, Z - dat staat! Misschien ga ik het ouwe spel maar weer es afstoffen om weer een beetje in de sfeer te raken. Jongensjongens, wat heb ik dat gespeeld zeg!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Z het volgende:
[..]
Oe daar wil ik dan ook wel eens aan mee doen, ik zal makkelijk te verslaan zijn denk ik.
Ik ben ook meer een turn-based man. Civilisation, Alfa Centauri, Panzer General, dat werk. En citybuildersquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben een enthousiaste, maar ronduit belabberde RTS-speler.
Ben momenteel weer een beetje Warcraft III online aan het doen.
Civilization, Caesar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een turn-based man. Civilisation, Alfa Centauri, Panzer General, dat werk. En citybuilders.
Ik ben ook dol op citybuilders. En ik was een kei in Quake 2.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:52 schreef Gellius het volgende:
Oh ja, jij was ook een Caesar-speler.. Pharao/Cleopatra was ook erg leuk.
Dat vind ik een nogal deprimerend hoekje.quote:Daar ben ik niet geweest. Ik heb alleen even op een bankje bij het slavernijmonument naar Joy Division zitten luisteren.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik een nogal deprimerend hoekje.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:52 schreef Gellius het volgende:
Daar ben ik niet geweest. Ik heb alleen even op een bankje bij het slavernijmonument naar Joy Division zitten luisteren.
Maar daarom kan ik de metafoor nog wel waarderen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef Gellius het volgende:
Jij haat computerspelletjes, Lieneke.
1 |
Ik ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:39 schreef Gellius het volgende:
Misschien ga ik het ouwe spel maar weer es afstoffen om weer een beetje in de sfeer te raken. Jongensjongens, wat heb ik dat gespeeld zeg!
De 'Claire Danes'-look, Erik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Claire Danes heeft toch lang en kort haar gehad?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb Velvet Underground trouwens dankzij Civ3 leren kennen.
Ik zie het verband niet, ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb Velvet Underground trouwens dankzij Civ3 leren kennen.
Omdat je het hebt geschreven tijdens Civ4.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
Wie raadt waarom Rock & Roll het motto van mijn scriptie is, krijgt een plaatsje in mijn dankwoord.
quote:Als het aan de regering ligt, kent Amsterdam over een aantal jaar nog maar zestien coffeeshops.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef Gellius het volgende:
Schaalvergroting en professionalisering, pope. De tijd van de kleine zelfstandige goedbedoelende coffeshophouder is voorbij. In elke wijk één op macdonaldse leest geschoeide grote doorloop-coffeeshop moet voldoende zijn.
quote:Toward the end of his life William James wrote a letter to a friend in which he bitterly complained of being misread. James wrote that he never denied that our thoughts have to fit reality to count as true, as he was over and over again accused of doing. In the letter he employs the example of someone choosing how to describe some beans that have been cast on a table. The beans can be described in an almost endless variety of ways depending on the interests of the describer, and each of the right descriptions will fit the beans-minus-the-describer and yet also reflect the interests of the describer. And James asks, Why should not any such description be called true? James insists that there is no such thing as a description that reflects no particular interest at all. And he further insists that the descriptions we give when our interests are not theoretical or explanatory can be just as true as the ones we give when our interests are "intellectual." "And for this," James wrote "we are accused of denying the beans, or denying being in any way constrained by them! It's too silly!"
Stop nou eens met dat gewandel, popie!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Claudia: 4,5 kilometer in 16 minuten + 3 minuten wandelen. Goed eh.
Goed, neem ik aan.quote:Oh, en: Hoe was het in Parijs?
Een route trekken met Map24.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Hoe weten/meten jullie dat je 5 kilometer hebben gelopen?
Waar gaat je scriptie eigenlijk over Claudia?? Misschien dat ik dan een verband kan ontdekken..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, misschien toch niet zo'n geschikt motto als niemand het verband ziet. Alhoewel, dat maakt het waarschijnlijk juist een heel geschikt motto.![]()
Ik kies 'hybride' en dan dat lineaaltje bovenin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klinkt eenvoudiger dan het eruit ziet!
Ik ga het dit weekend uitzoeken. Dank je wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kies 'hybride' en dan dat lineaaltje bovenin.
10 km in 32 minuten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:16 schreef Z het volgende:
Ik vind het ook ongelovelijk snel. 10 km in 32 minuten is een absolute top tijd namelijk.
Er zijn ook wel andere sites, maar ik heb er nog geen zin in gehad om me te verdiepen in de werking ervan. Kijk maar eens in de openingspost van het hardlooptopic in Sport.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben niet zeker van de afstand, ik doe het ook met dat programma van Claudia. Ik denk dat het daar fout gaat. Bij Claudia dus. Die aanneemt dat het goed was in Parijs.. Bij Claudia gaat altijd alles fout. Maar daar kan ze ook niets aan doen.
Ga jij eerst maar eens een stuk rennen zonder tussendoor te wandelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het is een kwestie van niet zeiken. Pijn in je benen? Hahaha, benen denken dat ze er toe doen. O, steek in mijn zij. Ach, arme zij, hier heb je een knuffel. Te weinig adem? Fuck you, dan haal ik wel meer adem. Moe? Moe!? MOE!?!?!??!?! HAHAHHAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!
Mijn uiteindelijke doel is 50-55 minuten; ik heb de 10 km nu nog maar 2 keer gelopen. 42 minuten is een tijd om jaloers op te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:23 schreef Z het volgende:
Ik heb het twee keer (licht voorbereid) gelopen, beide keren in 42 minuten.
Ach man.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens een stuk rennen zonder tussendoor te wandelen.
Kort door de bocht: of kinderen met ADHD om hun werkgeheugen te ontlasten gekke dingen gaan doen met werkwoordstijden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar gaat de scriptie over Claudia??
Ja, zeg het eens geachte heer Frollo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef Frollo het volgende:
A_R?
Ha Zquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Z het volgende:
AR?
Oh niks. Ik probeer slechts tong80's postaantal te overtreffen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, zeg het eens geachte heer Frollo.
Oh, zijn wij weet niet goed genoeg??quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik zoek Lienekien!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh niks. Ik probeer slechts tong80's postaantal te overtreffen.
Nou, nou, zo hard ga ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Probeer eerst Erik maar eens bij te houden
2 koeienquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Tenzij een van jullie weet wat de ideale hoeveelheid melk is voor wentelteefjes als je twee eieren gebruikt.
Moet je die eerst koken om gepasteuriseerde melk te krijgen?quote:
Nee, je moet ze bij de horens vatten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je die eerst koken om gepasteuriseerde melk te krijgen?
Ergens tussen een kopje en een halve liter...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Tenzij een van jullie weet wat de ideale hoeveelheid melk is voor wentelteefjes als je twee eieren gebruikt.
Ja, dat weet ik. Lienekien weet er wat vanaf, dacht ik. Althans, ze heeft me ooit verteld dat ik te weinig melk bij mijn eieren deed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ergens tussen een kopje en een halve liter...
Ieder recept zegt wat anders zie ik![]()
Net nog, maar 32 per dag. Maar wat wil je met 5 (jawel, echt 5) slowchat topicsquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb je je gemiddelde wel eens gezien??
Nou, dan is het toch simpel: gebruik meer dan je normaal deedquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Lienekien weet er wat vanaf, dacht ik. Althans, ze heeft me ooit verteld dat ik te weinig melk bij mijn eieren deed.
Nog erger: gepasteuriseerdequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Gellius het volgende:
Je gebruikt toch geen gewone melk he Erik?
Heus niet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Gellius het volgende:
Fijn. Dat hele gezin gaat het weekend op het toilet doorbrengen. Way to go, Eric!
Ziet er prima uit. Lienekien zal trots op je zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Gelukt, en mijn moeder kwam thuis, dus die kreeg er een, en ze vond 'm héérlijk.
Wat is gewoon qua melk??quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Gellius het volgende:
Je gebruikt toch geen gewone melk he Erik?
Hoi.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik zoek Lienekien!
Godsamme.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
LIENEKIEN!!!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Gelukt, en mijn moeder kwam thuis, dus die kreeg er een, en ze vond 'm héérlijk.
Bij mij op kantoor noemen ze een een-op-eengesprek een bila. Afkorting van bilateraaltje. Echt waarquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef Frollo het volgende:
De juiste schrijfwijze is 'een-op-eengesprek'.
De accenten hoef je alleen te gebruiken als er kans is op uitspraakverwarring; in de praktijk altijd als 'een' onbeklemtoond uitgesproken zou kunnen worden.
Als ik schrijf: 'Er is maar een mogelijkheid', zou dit uitgesproken kunnen worden als 'Er is maar 'n mogelijkheid'. Daarom schrijf ik dus 'Er is maar één mogelijkheid' naast bijvoorbeeld 'Hij was maar een clown.'
Daarentegen kun je 'een op een' niet uitspreken als ''n op 'n', dus zijn de accenten ook niet nodig.
En 'gesprek' wordt vast geschreven aan de laatste 'een' omdat... omdat dat nou eenmaal zo is. Zie Jan Renkema's Schrijfwijzer, vierde, aangepaste editie, 2005, p.282.
Ach...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef broer het volgende:
Het kan inderdaad erg leuk zijn en ik doe het absoluut niet tegen mijn zin, maar als het financieel niet nodig was, zou ik er geen moeite mee hebben om ermee op te houden.
Bedoel je niet de 'andere' arbeidsmoraal?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had als kind al een hekel aan de gebrekkige arbeidsmoraal van anderen.
Ik had als kind al een hekel aan mensen die afwijkenden 'gebrekkig' noemden, zeker als het over moraal ging.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had als kind al een hekel aan de gebrekkige arbeidsmoraal van anderen.
Dat vermoedde ik ook al niet. Maar ik wilde het toch zeker weten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Nee.
En toch vind ik het erg knap dat je "zomaar" een gedicht uit je vingers kan krijgen. En meer dan alleen een rijmpje, want ik vind ze vaak erg goed in elkaar zitten, met leuke woordkeuzes en originele vorm.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het blijft voor mij toch een noodzakelijk kwaad, geloof ik; werken.
Veel liever schilder ik onnavolgbare schilderijen, of schrijf ik slappe gedichten.
Tja, het is ook maar net wat je werken noemt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef broer het volgende:
Het kan inderdaad erg leuk zijn en ik doe het absoluut niet tegen mijn zin, maar als het financieel niet nodig was, zou ik er geen moeite mee hebben om ermee op te houden.
Ik geloof ook niet dat het bij Do2 komt aanwaaien hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch vind ik het erg knap dat je "zomaar" een gedicht uit je vingers kan krijgen. En meer dan alleen een rijmpje, want ik vind ze vaak erg goed in elkaar zitten, met leuke woordkeuzes en originele vorm.
Dat gebeurt maar zelden, inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het bij Do2 komt aanwaaien hoor
wind tegen is meer van toepassing zeker??quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt maar zelden, inderdaad.
Maar blijkbaar komt het wel over alsof hij het zo, hups, uit zijn mouw schudt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het bij Do2 komt aanwaaien hoor
Ik heb gisteren nog anderhalf uur tegen die wind in geschreven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
wind tegen is meer van toepassing zeker??
Dat is het zekerquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan vind ik het nog knap dat hij zo uit zijn woorden kan komen.
Nou. Dank.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef hummus het volgende:
[..]
Maar blijkbaar komt het wel over alsof hij het zo, hups, uit zijn mouw schudt.
En dat is wel kwaliteit, in tegenstelling tot veel gedichten die ik lees die enorm bedacht en geforceerd aanvoelen.
Ja, dat dus. De gedichten voelen aan alsof ze kloppen. Alsof er niet krampachtig naar mooie woorden of quasi-artistiek taalgebruik is gezocht, maar dat het zo ontstaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef hummus het volgende:
[..]
Maar blijkbaar komt het wel over alsof hij het zo, hups, uit zijn mouw schudt.
En dat is wel kwaliteit, in tegenstelling tot veel gedichten die ik lees die enorm bedacht en geforceerd aanvoelen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb al een pokeravond staan, Pope.
Logeren bij mijn oma, die hoog in een flat woonde. Zondagmorgen, vroeg, daar met m'n tenen door het kriebeltapijt woelen, luisteren naar bandjes van Paulus de Boskabouter en witte bolletjes met chocoladepasta opeten terwijl buiten de zon opkomt en ik de hele stad, met m'n rug leunend tegen de zachte nachtjapon van oma die naar Dove-zeep ruikt, vanaf 10-hoog kan overzien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is jullie mooiste herinnering?
Prima, maar praat er dan ook niet over, snapje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fuck de werkelijkheid.
Als ik daarover al praat, is het louter om anderen op het verkeerde been te zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Prima, maar praat er dan ook niet over, snapje?
Ik had het over WFL.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ik daarover al praat, is het louter om anderen op het verkeerde been te zetten.
Uhhu, vandaar de verwijzing naar de werkelijkheid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, die mensen zijn allemaal gek, Pope. Werkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |