Ik heb ook behoefte aan privacy als een ander zijn behoefte doet. Mijn huisgenootje 'vergeet' wel eens de deur op slot te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Anyhow, ik heb een hekel aan openbaar plassen (en poepen). Ik heb behoefte aan privacy als ik mijn behoefte doe.
Nee, je pist tegen een soort van steen en het verdwijnt in een gat, handen wassen is er niet bij. Ze worden overigens goed schoon gehouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef wyccie het volgende:
Ha, nog zo'n krulfanaat. Z, in zo'n krul is geen kraan aanwezig, of wel?
Je bewondering kent geen grenzen, Gellius.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Gellius het volgende:
Een enkele keer sta ik er zelfs in.
Dat je 'vergeet' tussen aanhalingstekens zet, suggereert dat er opzet in het spel is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef wyccie het volgende:
Mijn huisgenootje 'vergeet' wel eens de deur op slot te doen.![]()
Dan merk je er toch ook niets van?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
Alleen als ik niet thuis ben.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef broer het volgende:
Dan merk je er toch ook niets van?
Maar wat fijn dat die zo esthetisch zijn op te lossen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef broer het volgende:
Vervelend om te horen dat je blaasproblemen hebt, trouwens, Gellius.
"Schatje, Ik ben thuihuiiiiiiis!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef broer het volgende:
Je moet gewoon meer lawaai maken als je thuis bent.
Ik zat meer te denken aan op flink volume muziek draaien, of zo. Maar als dit werkt voor jou, vind ik het prima.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
"Schatje, Ik ben thuihuiiiiiiis!"
Dat is dan ook weer waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
Maar wat fijn dat die zo esthetisch zijn op te lossen!
Maar dat wil ik heel niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Thisbe het volgende:
Zeur niet, jij kunt altijd in een steegje of tegen een mooie boom een plas doen. Als ik wil plassen moet ik mijn hele hebben en houwen uitstallen. En dat gaat niet op een onopvallende manier tegen een boom.
Jaja, het moet zoveel mogelijk vermeden worden, maar in uiterste nood is het heel handig om staand je behoefte te kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Gellius het volgende:
Plassen in een steegje is onmaatschappelijk, thisbe. Tsk, tsk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Thisbe het volgende:
Zeur niet, jij kunt altijd in een steegje of tegen een mooie boom een plas doen. Als ik wil plassen moet ik mijn hele hebben en houwen uitstallen. En dat gaat niet op een onopvallende manier tegen een boom.
Sinds de Jeugd van Tegenwoordig probeer ik het altijd tijdens het plassen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Z het volgende:
Ik was m'n handen altijd voor het plassen.
Zo snel mogelijk een struikje zoeken en je broek laten zakken. Daar ben ik nu een expert inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb weleens vreselijk moeten plassen toen ik in de Zwitserse Alpen stond met natuurlijk nergens een toilet in de buurt.![]()
Ik niet, ik viel om en plaste over mijn broek heen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een struikje zoeken en je broek laten zakken. Daar ben ik nu een expert in
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet je het delenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, maar dan isde krul
toch - althans voor mannen - een prachtige oplossing, thisbe? Wees blij voor ons!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
Ik niet, ik viel om en plaste over mijn broek heen.![]()
Maar wél altijd je handen wassen, hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ach, mijn kleren en schoenen waren ook niet helemaal 'bacterievrij' meer![]()
Ik niet, dat geldt alleen voor Z.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef broer het volgende:
Maar wél altijd je handen wassen, hè?
Wij mannen moeten toch ook altijd nog iets wat uit onze broek toveren ...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Thisbe het volgende:
En dan? Dan moet je toch nog je onderbroek/string/hipster/vlinderbroekje/boxer opzij/omhoog/omlaag schuiven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |