Ja één keer in ons leven op verplichte schoolexcursie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef BonJovi het volgende:
Ach alsof de belgen nooit naar Amsterdam komen
Haha, die heb ik een tijd niet meer gehoord. Een klassieker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
A-J-A-X de rest die doet ons niks
Jammer genoeg duurt de verplichte schoolexcursie voor de MUl wel langerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja één keer in ons leven op verplichte schoolexcursie.
Het is op zich wel een leuke stad .. Lekker biosje of terrasje of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nee, dat is die stad waar half Nederland elke zomer rondhangt.
Maar goed we geraken off-topic...
Langs de hoeren zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Eens.quote:23/5/2007 - Van Geel: Perez moet speelminuten krijgen
(Gepost door RvN)
Martin van Geel bevestigde tegenover het Algemeen Dagblad dat hij binnenkort met Kenneth Perez om de tafel zal gaan zitten om te praten over zijn toekomst. 'Kenneth is een speler van een bepaalde leeftijd met veel kwaliteit. Zo'n speler moet speelminuten krijgen. Daarom gaan we binnenkort met Kenneth om de tafel zitten, al hebben we nog geen specifieke afspraak gemaakt.'
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso zit een mentaliteitsverschil niet in de genen. Als je dat echt vindt ben je imho een racist.
Nee, maar tegen Werder thuis zat ik daar wel. Reuze gezellig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef BB-boy het volgende:
Zitten er hier mensen op 413?
Perez kun je niet echt vergelijken met Sneijder. Maar het is geen stap achteruit ofzo. Perez is in mijn ogen een goede vervanger voor Sneijder! Davids, Perez en Gabri!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef ajaxclub het volgende:
perez is cker een speler die minuten moet krijgen. vindt het ook onbegrijpelijk dat er een opvolger voor sneijder gezocht wordt terwijl je perez op de bank hebt zitten. als de band met ten cate niet zo super is moeten ze beide maar laten zien dat het in het belang van ajax is
Je moet wel op de hoogte blijven he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:23 schreef StarGazer het volgende:
Leuk straks zijn we Sneijder, Perez en Huntelaar kwijt, en krijgen we Delorge, Elia en die belg in de plaats. Lijken wel of de Knoeiman tijden gaan herleven!
Dan nog. De namen die ik lees als mogelijke "versterkingen" maken mij nou niet enthousiast, sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je moet wel op de hoogte blijven he.
Delorge is voor de breedte, Elia gaat eerst verhuurd worden en die Belg komt misschien als vervanger van Huntelaar.
Ga weg Anthonyquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef Ordinair het volgende:
Elia moet 1,5 miljoen euro kosten.Lijkt mij dat je daar voor wel iets beters kan vinden toch? En koop trouwens eerst een beer van een verdediger!
GE-NI-AAL!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige speler die Sterchele, check dit fraaie doelpunt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=53hQHCpZ1SM
zal vast al wel gepost zijn, maar goed.
ROFL! wat een goal zeg! hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige speler die Sterchele, check dit fraaie doelpunt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=53hQHCpZ1SM
zal vast al wel gepost zijn, maar goed.
Laat hem het maar heel goed doen. Is meteen duidelijk wie Sneijder gaat opvolgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:02 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad Perez speelde zijn beste wedstrijden bij Ajax als vervanger van Sneijder.
quote:De AFCA Supportersclub houdt zich over het algemeen niet bezig met het technisch beleid van onze club, maar wij vinden het wel eens tijd worden om Kenneth Perez openlijk te steunen.
Via de media komt het bericht naar buiten, dat onze club mogelijk van Kenneth Perez af zou willen. De timing van het bericht is opvallend zo vlak voor de belangrijke wedstrijd tegen AZ, maar we weten dat sommige media daar zo hun bedoelingen mee hebben. Uiteraard is het moeilijk om de betrouwbaarheid van dergelijke berichtgeving te controleren.
Toch vinden wij dat het geen kwaad kan om aan Henk ten Cate en de clubleiding een signaal af te geven, dat wij als supporters graag zien dat Perez behouden blijft voor de club. Zijn kwaliteit en ervaring kan in het nieuwe seizoen enorm belangrijk zijn.
Kenneth is voor ons méér dan een wisselspeler…
Ajacieden: laat je horen en steun Kenneth Perez !
Bron: www.afcasupportersclub.nl
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Geweldig dat doelpunt, maar dat mag toch helemaal niet? Of ben ik nou gek
hehe ik snap em eigenlijk ook niet.. is het omdat de keeper em niet op de lijn legt ofsow?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Geweldig dat doelpunt, maar dat mag toch helemaal niet? Of ben ik nou gek
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wil
idd, maar niet iedereen snapt de uitleg van die Belgquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wil
d8, ofsow, ziet wel grappig uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..![]()
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Perez? Hij heeft voor mij na dat incident wel afgedaan en ik ben nooit echt fan geweest van hem.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Perez? Hij heeft voor mij na dat incident wel afgedaan en ik ben nooit echt fan geweest van hem.
Scheve opmerking.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef kurk_droog het volgende:
Van Geel doet goed aankopen maar die liggen voor de hand, de echte talenten heb ik hem nog niet zien aantrekken.
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef Wooldoor het volgende:
Wat boeit het wat hij gezegd heeft in een emotionele opwelling?
Ach, jij bent zeker zon heiligboontje die nooit scheld op iemand...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |