Hij heeft een contract tot 2009, dus hij gaat sowieso niet gratis weg volgend jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
Poll: Wesley Sneijder mag weg voor een bedrag vanaf :10 Miljoen 12 Miljoen 14 Miljoen 16 Miljoen 18 Miljoen Meer dan 18 Miljoen Volgend jaar gratis laten gaan.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ben benieuwd hoe jullie er over denken
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft een contract tot 2009, dus hij gaat sowieso niet gratis weg volgend jaar.
Lekker laten denken. Mooi dat Urby niet aan dat EK mee doetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
En die feyenoorders nu denken dat Drenthe beter is![]()
Denk alleen niet dat we er pakweg 25 krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind 20 miljoen nog te weinig voor Sneijder eigenlijk!
ze zijn er mee bezig toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar komt die Marokaan van Anderlecht nou naar Ajax ofniet?
Als ze spelen, spelen ze allebei. Urby linksback en Drenthe op de half positie. Of andersom. Heeft niets te maken met wie beter is. Urby heeft dit seizoen niets bijzonders laten zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
En die feyenoorders nu denken dat Drenthe beter is![]()
Die speelt wel hoor, gaat erom dat hij geen heel toernooi erbij kan doen en wéér een zomer zonder veel rust.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maargoed... Hij is dus vermoeid. Ook niet mee laten spelen tegen AZ dus.
Natuurlijk wel, volgens Foppe heeft hij nog een goede wedstrijd in zich.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als ze spelen, spelen ze allebei. Urby linksback en Drenthe op de half positie. Of andersom. Heeft niets te maken met wie beter is. Urby heeft dit seizoen niets bijzonders laten zijn.
Valt wel mee vind ik:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als ze spelen, spelen ze allebei. Urby linksback en Drenthe op de half positie. Of andersom. Heeft niets te maken met wie beter is. Urby heeft dit seizoen niets bijzonders laten zijn.
passes ala Frank de Boer en rushes ala Trabelsiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:
Wat voor bijzondere dingen behalve goed verdedigen moet een linksback laten zien?
Was dat zijn inbreng van dit seizoen? Op 1 hand te tellen dus! Zegt al genoeg dat je precies punten op kunt noemen van hem. Zou ik van Drenthe niet kunnen. Die heeft gewoon een goed 1e seizoen gespeelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik:Afstandsschot tegen Groningen (3-2 vlak voor tijd) Geweldige pass op Huntelaar bij Twente uit. Begin van het seizoen speelde hij geweldig was na Sneijder vaak één van de beteren. Dit seizoen zijn debuut gemaakt in Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |