We hebben dit jaar voort eerst Roos bezorgservice op school.. maarja, dat vidn ik niet echt orgineel..
Ik ga iets bedenken, zodra ik iets weet horen jullie het..
quote:maak t uit met valentijn! origineler kan t niet
Op maandag 04 februari 2002 22:00 schreef Dlocks het volgende:
Volgens mij is niets doen ook wel orgineel.
maar ff serieus.. volges mij s der niks dat nog nooit gedaan is, neem r een weekendje mee naar parijs ofzo?
quote:zo erg zijn wie vrouwen toch niet?????
Op dinsdag 05 februari 2002 11:54 schreef freud het volgende:
Grote strik om je kop en de hele dag haar slaaf. Zij happy en jij kan wennen aan getrouwd zijn.
tis maar een idee...
Een Zippo aansteker met de inscriptie: "You light my fire"
Moet hij/zij wel roken natuurlijk, maar ik vond hem ijzersterk!
ps Zou wel zorgen dat zij opendoet ipv ouders of zusjes of broertjes ofzo. Dit kan je doen doen iemand anders te laten aanbellen en naar haar vragen. Als ze dan de deur heeft dichtgedaan meteen aanbellen.
quote:Yeah, zo hoort het!
Op dinsdag 05 februari 2002 11:54 schreef freud het volgende:
Grote strik om je kop en de hele dag haar slaaf. Zij happy en jij kan wennen aan getrouwd zijn.
quote:dit jaar pas??
Op maandag 04 februari 2002 21:44 schreef DaVincy het volgende:
Iemand iets echt orgineels?We hebben dit jaar voort eerst Roos bezorgservice op school.. maarja, dat vidn ik niet echt orgineel..
dat bestond al toen ik nog in de eerste klas zat
(niet dat dat nou zolang geleden is, 4/5 jaar maar, maar toch)
quote:ooewww goed idee!! bedankt voor de tip
Op dinsdag 12 februari 2002 22:57 schreef Bond-girl het volgende:
Mijn vriend is echt superromantisch: vorig jaar heeft ie een (goed te drinken) fles champagne gekocht, 2 champangeglazen (uitzet) en wat kaarsjes erbij enzo.... werd wel een leuke avond!
Maar goed, verder geef ik hem nog een miniboekje met allerlei herinneringen in 1 zin erin..
Afgelopen weekend zijn we namelijk samen weg geweest naar een hotel, en alle kleine dingetjes die we niet mogen vergeten staan erin enzo..
quote:Dingen die je niet mag vergeten vergeet je toch niet?
Op woensdag 13 februari 2002 08:10 schreef star9 het volgende:
Ik geef mn vriendje een fotolijstje waar een foto van ons, een van hem en een van mij in kunnen.. Doe ik omdat hij weet dat ik een gigahekel aan foto's heb, en heb hem eerder deze week foto's van me laten maken.. brrrrr..Maar goed, verder geef ik hem nog een miniboekje met allerlei herinneringen in 1 zin erin..
Afgelopen weekend zijn we namelijk samen weg geweest naar een hotel, en alle kleine dingetjes die we niet mogen vergeten staan erin enzo..![]()
quote:Ik bedoel gewoon van die hele kleine dingetjes die je normaal wel zou vergeten..
Op woensdag 13 februari 2002 08:22 schreef pmponer het volgende:[..]
Dingen die je niet mag vergeten vergeet je toch niet?
Als je ze toch vergeet waren ze blijkbaar toch niet zo belangrijk of wel?
quote:Ik heb net een kaart gevonden die echt precies de goede is!
Op maandag 11 februari 2002 18:22 schreef Metamorphozis het volgende:
Ik ga proberen een leuk kaartje te zoeken en die te versturen. Je kunt wel onmogelijke dingen gaan bedenken om origineel te doen, maar ik zoek liever een kaartje die perfect past zegmaar
Niet te zwaar, geen hartjes-toestanden, maar wel leuk, al zeg ik het zelf.
Een vriendin van me heeft nu een paar maanden met haar vriend, en deze zeikt erover dattie nog nooit een valentijnskaart gehad heeft.
Nu heeft ze 19 kaarten en een pakketje met allemaal leuke en lekkere kleine dingetjes opgestuurd, die hij morgen krijgt.
Elke kaart heeft ze zelf gemaakt, en op elk kaartje staat een heel verhaal...
Lief he?????
quote:Ik weet wat origineels!
Op maandag 04 februari 2002 21:44 schreef DaVincy het volgende:
Iemand iets echt orgineels?We hebben dit jaar voort eerst Roos bezorgservice op school.. maarja, dat vidn ik niet echt orgineel..
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 13-02-2002 21:44]
Dit jaar nieuwe vriendin... En mijn kans om te laten zien wat ik kan doen met iemands hartje Het zal waarschijnlijk iets worden als een ontbijt op bed (ze moet om half 8 werken) dus iets wat ze nooit zal verwachten gezien dat ik voor 10.00 nooit aanspreekbaar ben
Doe een verassings-dag. Een dag volle leuke dingen, met als afsluiter een etentje.. hartstikke leuk om te doen, en wie weet groei je naar elkaar toe.
Maak daar dan ook een speciaal kaartje voor met een roos er aanvast gemaakt.
Als er dan nog nee wordt gezegd (tegen die dag dan) dan is het het niet eens waard.
Wat jij moet doen is gewoon
jezelf blijven, haar verwennen.
Je neemt haar mee uit eten, lekker romantisch.
Daarna een bioscoopje of als je echt niet meer
kun wachten ga je lekker de nach verder met elkaar
doorbrengen.
Masseren, alles wat een vrouw maar wil.
xx
quote:*zucht*
Op maandag 19 januari 2004 11:15 schreef NeMe het volgende:
14 feb = neukeeeeeehhhhh
quote:Niet orgineel... me broertje al eens geflikt...
Op maandag 4 februari 2002 22:23 schreef WouterFB het volgende:[..]
maak t uit met valentijn! origineler kan t niet
maar ff serieus.. volges mij s der niks dat nog nooit gedaan is, neem r een weekendje mee naar parijs ofzo?
NIETS! Heb geen geld, en we (ik en vriendin dus) vindn t nie nodig
Valt natuurlijk te zien hoe intens je denkt dat het is...
quote:Mmmmm.... als dat nu eens écht zou kunnen zou ik niet aarzelen, heel mooi
Op woensdag 4 februari 2004 20:42 schreef D_arcangel het volgende:
geef haar een ster die haar naam draagt kado:
http://www.geefeenster.nl/Valt natuurlijk te zien hoe intens je denkt dat het is...
quote:Het is het gedacht dat telt neen? Maar ja, dan kan je het natuurlijk ook zeggen wanneer jullie samen op een dekentje liggen te kijken naar de sterrenhemel... inderdaad...
Op donderdag 5 februari 2004 00:00 schreef der_Otto het volgende:[..]
Mmmmm.... als dat nu eens écht zou kunnen zou ik niet aarzelen, heel mooi
Wat vinden jullie van die plan? Doe ik er goed aan om anoniem te blijven en haar zo uit te nodigen voor een etentje in de stad om gezellig een avondje alleen met haar te zijn. Of moet ik mij concreter identificeren in dat kaartje? Weten jullie misschien een ander plan om een avond gezellig met elkaar te door te brengen?
quote:Vertel
Op zondag 8 februari 2004 19:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ow je bent vrijgezel en doet iets via school? Hmm, dan kan ik je niet helpen. Ik had wel een leuk idee als je al een vriend had
quote:Je kan je toch niet verborgen houden als je haar uitnodigt voor een etentje?
Op maandag 9 februari 2004 16:15 schreef robbedoes het volgende:
Valentijnsdag staat voor de deur, dus deze aangelegenheid wil ik graag aangrijpen om iets concreter te worden naar een 'goede' vriendin. De zenuwen gieren door mijn lijf wanneer ik ook maar een seconde denk aan mijn plannetje: Het lijkt me wat om haar een anonieme valentijnskaart te sturen. Daarop vertel ik dan iets liefs over haar maar houdt mijn naam verborgen. Als laatste regel vermeld ik dan zoiets als 'om te weten te komen wie ik ben, nodig ik je uit voor een etentje op woensdagavond etc'.Wat vinden jullie van die plan? Doe ik er goed aan om anoniem te blijven en haar zo uit te nodigen voor een etentje in de stad om gezellig een avondje alleen met haar te zijn. Of moet ik mij concreter identificeren in dat kaartje? Weten jullie misschien een ander plan om een avond gezellig met elkaar te door te brengen?
quote:Ze ziet toch pas in het restaurant, wie op haar staat te wachten?
Op maandag 9 februari 2004 19:04 schreef TrenTs het volgende:[..]
Je kan je toch niet verborgen houden als je haar uitnodigt voor een etentje?
quote:Uhuh, ik heb een eerste date op valentijns dag. Heel erg corny, maar het kwam toevallig zo uit.
Op maandag 9 februari 2004 22:45 schreef George-Butters het volgende:
Valentijn is niet origineel, dat is het probleem. Dus alles wat je doet is niet origineel.
ZB
quote:Leuk, maar origineel is anders. Kan je beter vrijdag de 13e je 1e date hebben.
Op maandag 9 februari 2004 22:46 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Uhuh, ik heb een eerste date op valentijns dag. Heel erg corny, maar het kwam toevallig zo uit.
ZB
quote:Ja, ik vind het er zelf ook wat te dik op liggen, maar ZB wilde het graag.
Op maandag 9 februari 2004 22:57 schreef George-Butters het volgende:[..]
Leuk, maar origineel is anders. Kan je beter vrijdag de 13e je 1e date hebben.
quote:Ja en dat kan voor sommigen al klote zijn.
Op maandag 9 februari 2004 22:42 schreef Desolate het volgende:[..]
Ze ziet toch pas in het restaurant, wie op haar staat te wachten?
quote:hoezo niet een keer andersom!??
Op maandag 19 januari 2004 13:15 schreef Lindavdb18 het volgende:
alles wat een vrouw maar wil.
quote:En vervolgens hopen dat ze dit niet herinnert als het uit gaat.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:01 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ga haar kamer volgooien met geurkaarsen (¤ 1,25 per 6 bij de Hema) en van die bloemblaadjes (van Xenos) dan mezelf verkleden als cupido... en als ze dan binnekomt heel romantisch een zelf geschreven gedichtje oplezen....
quote:hehehehe... ach... heb ik weer een aardig verhaal voor aan de bar.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:03 schreef TrenTs het volgende:[..]
En vervolgens hopen dat ze dit niet herinnert als het uit gaat.
* snabbi heeft zijn vriendin een paar weken geleden al een kaartje en een etentje gegeven.
Tis alleen maar commerciele uitbuiterij. Heerlijk rustig komende valentijn
quote:Als je geen aambeien hebt kan dat best lachen zijn.
Op maandag 9 februari 2004 22:47 schreef Kaalhei het volgende:
Anale sex, is dat niet raumanties?
quote:Of aan de slingerstront bent...
Op dinsdag 10 februari 2004 00:08 schreef TrenTs het volgende:
Als je geen aambeien hebt kan dat best lachen zijn.
quote:Hehe lekker cliche is dat, maar wel lief. Ik had gewoon voor mijn ex vriendje (we hadden toen precies 6 maanden) 6 rozen met kaartjes eraan laten bezorgen. Gelukkig had zijn ex niet witte rozen in zijn kluisje laten leggen
Op maandag 4 februari 2002 21:44 schreef DaVincy het volgende:
uit eten gaan in een leuk restaurantje en haar dan een cd-tje geven met nummers die je zelf hebt ingezongen en ingespeeld op de gitaar.
ik heb al ooit een nummer voor het betreffende meisje gezongen en gespeeld en ze zei dat ze er kippenvel van kreeg dus dat zit wel goed!
quote:En als je jezelf niet bepaald tot de categorie idols indeelt?
Op dinsdag 10 februari 2004 14:23 schreef DJRoberto1978 het volgende:
iets origineels???uit eten gaan in een leuk restaurantje en haar dan een cd-tje geven met nummers die je zelf hebt ingezongen en ingespeeld op de gitaar.
ik heb al ooit een nummer voor het betreffende meisje gezongen en gespeeld en ze zei dat ze er kippenvel van kreeg dus dat zit wel goed!
quote:Haha, yeah so?
Op dinsdag 10 februari 2004 14:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb nog niks origineels gehoord. Het stikt hier van de suggesties gezien in slechte amerikaanse romantische films
Ik denk, dat veel meiden gewoon blij zijn als ze iets liefs krijgen.
Hoeft echt geen super origineel iets te zijn.
En of rozen en uit eten nou alles behalve origineel is, ik lig er iig niet wakker van.
Gewoon zien, dat iemand aan je gedacht heeft, is all that matters for me.
quote:Helemaal mee eens
Op donderdag 12 februari 2004 17:13 schreef Desolate het volgende:[..]
Haha, yeah so?
Ik denk, dat veel meiden gewoon blij zijn als ze iets liefs krijgen.
Hoeft echt geen super origineel iets te zijn.En of rozen en uit eten nou alles behalve origineel is, ik lig er iig niet wakker van.
Gewoon zien, dat iemand aan je gedacht heeft, is all that matters for me.
"Valentijnsdag komt er weer aan en Yes2MMS heeft wel een erg speciale actie voor jullie! Wil jij je vriend of vriendin ook eens op een hele aparte manier een valentijnsboodschap sturen, lees dan verder.
Jij kunt nu jouw boodschap op TMF teletekst zetten met 1 simpel smsje. Je valentijn ontvangt een smsje op 14 februari met de instructies om op TMF teletekst te kijken.
Om jouw valentijnsboodschap op TMF teletekst te zetten sms je nu valentijn aan naar 2580. Je ontvangt dan 1 smsje met instructies om jouw berichtje op TMF teletekst te krijgen!
Yes2MMS.nl wenst je alvast een fijne valentijnsdag!"
Wel geinig, er verschijnt een persoonlijk bericht op een teletekst pagina van TMF, je vriend / vriendin krijgt een SMS dat hij / zij eventjes moet kijken op Teletext. Er zijn genoeg gekken die gebruik maken van deze actie
Ik houd het dit jaar rustig met Valentijnsdag, mijn vriendin kost me al genoeg geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |