quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Nah. Dan denken ze dat de verbinding weggevallen is, krijg je ze nog een keer.
Ik kom liever op de zwarte lijst.
Je moet er maar zin in hebben.quote:
Is dat ook tegen tijdens het zeilen in het water tyfen/met de grasmaaier eroverheen rijden als hij het uit je broekzak is gevallen/van de trap af naar beneden laten stuiteren/erop gaan staan in de kroeg als je zat bent?quote:
De zwarte lijstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat. Geen vragen gewoon een nieuwe.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat ook tegen tijdens het zeilen in het water tyfen/met de grasmaaier eroverheen rijden als hij het uit je broekzak is gevallen/van de trap af naar beneden laten stuiteren/erop gaan staan in de kroeg als je zat bent?
Anders wil ik dat ook wel.
Tja sinds m'n vorige bezoek schijnen ze in een ondergrondse bunker te zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De zwarte lijst
Mooi verhaalDaar kom je nog niet op als je persoonlijk naar het kantoor toegaat om ze eens fysiek de oren te wassen
Tof. Ga ik dat ook nemen bij de volgende. Misschien dat ik er dan eens een keer een abonnementstijd mee ga uitzitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat. Geen vragen gewoon een nieuwe.
It's for protection!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja sinds m'n vorige bezoek schijnen ze in een ondergrondse bunker te zitten![]()
Alles is beter dan een SEquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef Sjoewe het volgende:
Tis sowieso een stuk beter dan Sony Ericsson Klote700inferieur
Geweldige film.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
It's for protection!
- Protection from what? "Ze Germans"?
ja idem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hem 10 keer gezien heb zet ik laag in
ji was toch testerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]Hoe zie je jezelf over vijf jaar dan, waar wil je heen?
Voor testen moet je echt een kommaneuker zijn en dat zie ik (nofi) niet echt in jou.
Jammer dat het zo niet werktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou je doorverbinden naar m'n demente oma, dan verhang je jezelf binnen drie minuten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jammer dat het zo niet werkt
Ik lach me dan alsnog kapot en zou gewoon weer een terugbel afspraak voor je inplannen
Lullig maar waar.
Geen van beiden, gelukkigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef lipje het volgende:
[..]
ji was toch tester
of alleen maar kommaneuker
De stukjes met Tyrone zijn sowieso geweldigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
I thought you said he was the getaway driver, now what the fuck he can get away from.
When I drive it, it's my car.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
Don't let the dog mess up my carpets!
Tyrone, it's a stolen car.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |