Uitzonderingen bevestigen de regel...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Public_NME het volgende:
Bull-shit, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die zelfs zonder een hoge opleiding een zeer hoog niveau bereikt hebben. Het heeft ook met andere dingen te maken, behalve opleiding.
Ik vermoed dat hij 'stereotype' bedoelt. Beetje jammer dat hij zo af zit te geven op studenten maar z'n woordenschat niet bepaald op niveau is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Stigma het volgende:
Weet jij wat een prototype is? Je bedoelt denk ik "doorsnee student" in deze context.
Leuk geprobeerd, jammer van de titel!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij 'stereotype' bedoelt. Beetje jammer dat hij zo af zit te geven op studenten maar z'n woordenschat niet bepaald op niveau is...
Nee, want een stereotype is een overdreven beeld van een groep mensen dat niet klopt met de werkelijkheid. Hij zou dan dus klagen over het verkeerde overdreven beeld dat bestaat van studenten, dat is niet het geval! In deze context zou doorsnee passen, omdat hij dan zou doelen op "de gemiddelde student", ofwel: "de meeste studenten" , dat past wel bij zijn klacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:52 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Weet je wat een doorsnee student is? Je bedoelt "stereotype" in deze context.
Leuk geprobeerd![]()
En zo is het.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef qmaxor het volgende:
Ach, uitwonende studenten zijn gewoon helden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |