abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:56:28 #121
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51161991
Maar zo lijkt het toch echt Milagro. Als je het allemaal zo'n ge-ouwebep vindt, blijf dan lekker lezen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51162009
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou zo bedoelde ik het echt helemaal niet hoor....
Ik weet toch ook niet alles...
Maar je schrijft het wel...

Even goede vrienden hoor. Ben ook niet boos maar het viel me gewoon op op dat manier hoe het er stond zeg maar.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51162052
Ik vind dat Milagro wel een punt heeft. Waarom zou je alleen recht van spreken hebben als je ook op elke foto van een fokkindje commentaar post, op elke scheet die de baby van iemand laat post hoe goed dat wel is,...
pi_51162088
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:
Maar zo lijkt het toch echt Milagro. Als je het allemaal zo'n ge-ouwebep vindt, blijf dan lekker lezen.
gelukkig bepalen jullie niet wanneer ik mag posten en wanneer niet

en jullie lijkt wel vaker wat, wat compleet niet blijkt te kloppen, dus lekker belangrijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:00:20 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51162125
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef Mibos het volgende:

[..]

Maar je schrijft het wel...

Even goede vrienden hoor. Ben ook niet boos maar het viel me gewoon op op dat manier hoe het er stond zeg maar.
Ik heb kleintje al een pm gestuurd, ik heb het gewoon op een niet zo handige manier ogeschreven. Maar ik bedoelde het echt niet kwaad...

Dus nogmaals sorry...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:01:06 #126
94046 PM-girl
pi_51162148
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind dat Milagro wel een punt heeft. Waarom zou je alleen recht van spreken hebben als je ook op elke foto van een fokkindje commentaar post, op elke scheet die de baby van iemand laat post hoe goed dat wel is,...
Dat hoeft voor mij ook echt niet. Maar het werkt wel zo dat iemand die maar heel weinig post, niet veel herkenning oproept en dus minder reactie zal krijgen denk ik. Niet uit kwade wil dus.

Maar om bij elke rel vooraan te staan (naast misschien enkele andere posts in OUD) valt mij op, zeker als er telkens daarbij hoofdschuddend wordt uitgeroepen: 'tsja, het is en blijft OUD he'!
*
pi_51162149
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:
Daar mag je toch best als 'buitenstaander' ook wat van zeggen, als zoiets als dit gebeurt?
Ik hoor hier ook maar een béétje, als Rammelaar. Toch meng ik me hier in. Niet om te rellen (sommigen kennen me daarvoor wel beter, volgens mij) maar omdat ik het persoonlijk ECHT niet vind kunnen, wat er gebeurt.
Milagro is iemand met een duidelijke mening, die het no-nonsense brengt. Is ook wel eens wat voor te zeggen, in plaats van dat eeuwige eromheengedraai waarna dan uiteindelijk alsnog de bom ontploft
pi_51162230
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat hoeft voor mij ook echt niet. Maar het werkt wel zo dat iemand die maar heel weinig post, niet veel herkenning oproept en dus minder reactie zal krijgen denk ik. Niet uit kwade wil dus.

Maar om bij elke rel vooraan te staan (naast misschien enkele andere posts in OUD) valt mij op, zeker als er telkens daarbij hoofdschuddend wordt uitgeroepen: 'tsja, het is en blijft OUD he'!
Dat 'Het is OUD' hoeft van mij ook weer niet. Maar verder mag van mij iedereen hier zeggen wat hij of zij wil hoor.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:03:56 #129
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51162244
Tja of iemand wel of niet vooraan staat om ergens op te reageren doet niet echt ter zake geloof ik, het gaat erom welk punt Milagro maakt. En ik kan niets anders doen als me bij haar mening op dit alles aan te sluiten.

Enige excuses aan het adres van Kleintje zouden mijns inziens op zijn plaats zijn.
En dat je alleen recht van spreken hebt als je 24/7 actief bent.... waar staat dat?
Mama van Isa en Ties
pi_51162272
Het is goed hoor geen probleem...
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:06:23 #131
94046 PM-girl
pi_51162329
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat 'Het is OUD' hoeft van mij ook weer niet. Maar verder mag van mij iedereen hier zeggen wat hij of zij wil hoor.
Vind ik ook.

Maar het gaat mij inderdaad om die vaak - laatste - zin, over OUD dus.

FOT werd van de week ook aangehaald, is misschien eenzelfde soort clubje met 'eigenaardigheden'. Ook daar wordt vast wel ooit gereld. Maar wordt daar dan ook geroepen, ach, het is FOT he?
*
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:07:59 #132
94046 PM-girl
pi_51162387
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef marlieske het volgende:
En dat je alleen recht van spreken hebt als je 24/7 actief bent.... waar staat dat?
Nergens hoop ik.
Soms wordt er gezegd dat niemand op je reageert als je maar een enkele keer in OUD post.
Zoals ik hierboven al schreef, m.i. heeft dat te maken met het feit (nog) niet zoveel herkenning op te roepen.
*
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:11:45 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51162509
Ik snap het wel PM. Soms vind ik het jammer dat bijvoorbeeld mensen met oudere kinderen die hier veel meelezen zo weinig reageren. Dan denk ik: "je kan zoveel meer positiefs inbrengen dan alleen posten bij rellen". Zelf heb je kinderen, die heb je ws ook opgevoed, vertel daar eens over. Dan ga je meer leven en kun je veel makkelijker positief aan het forum bijdragen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2007 @ 12:16:49 #134
43556 miss_dynastie
pi_51162675
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Smoezie het volgende:
Stel nou he, dat Kleintje dit tegen één van de eh.... hoe zeg ik dit goed... 'populaire' OUD-dames had geroepen, dat ze het vermoeden had dat haar zwangerschap 'nep' was. Dan was heel OUD, inclusief moderators, over haar heen gevallen. Nu wordt het tegen háár gezegd en dan 'hoort het nou eenmaal bij Fok!'.
Ik moest bij de discussie van de laatste paar dagen en nu ik dit stukje van jou lees denken aan een post van een mod in een modtopic van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele poos geleden en ik heb hem nog kunnen vinden ook:
quote:
En dan ***, ***** en Kleintje. Alle 3 mensen die door omstandigheden even een break hebben genomen van dit forum. Maar wel mensen die dit forum mede hebben gemaakt tot wat het nu is vind ik. Mensen die onlosmakelijk met de geschiedenis van OUD verbonden zijn. Mensen voor wie we de deur willen openhouden, van wie we hopen dat ze toch binnenkort weer terugkomen. Mensen van wie we weten dat ze op de achtergrond wel meelezen en leven.
Dus die blijven staan, en als je die niet wilt feliciteren doe je het gewoon niet.
Hier moest ik gewoon aan denken toen ik de posts van de afgelopen dagen over kleintje las. Ik vind het oprecht jammer dat zij na al haar meeleven in de eerste jaren nu zo onderwerp van discussie is geworden en tja, ik had het haar ook wel gegund, na het meelezen en meepuffen met anderen nu zélf met haar eigen Pindaatje het middelpunt van belangstelling zijn op een positieve manier i.p.v. zoals nu.

Kleintje, succes met de laatste loodjes
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:19:14 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51162738
zo Milagro, nu ben jij ineens het middelpunt geworden?

voor de dames die niet buiten OUD komen/durven...bekijk voor de grap eens Milagro's postgeschiedenis. Zul je zien dat ze best een gevarieerde geschiedenis heeft. En de meeste van haar posts zijn lekker recht voor zijn raap, komisch, cynisch maar toch waar.

dus het is niet zo dat mevrouw alleen de kop op steekt als er weer eens wat te rellen valt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:20:53 #136
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51162788
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:06 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Maar het gaat mij inderdaad om die vaak - laatste - zin, over OUD dus.

FOT werd van de week ook aangehaald, is misschien eenzelfde soort clubje met 'eigenaardigheden'. Ook daar wordt vast wel ooit gereld. Maar wordt daar dan ook geroepen, ach, het is FOT he?
Ja! tot er werd geroepen dat we zo mogelijk nog erger waren dan OUD...toen zijn we snel gestopt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:22:56 #137
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51162855
Ik heb geen zin om me wéér in dat hele geneuzel te mengen, wilde alleen zeggen dat ik het verdomde 'autch' vind dat Kleintje hier nu weg is door deze hele toestand. Hoe erg kan je iemand kleineren en vertrappen dan door het te doen via het ongeboren kind. Zit je daar blij zwanger te wezen.. krijg je gewoon een mokerslag...

Triest....

@Kleintje: ik 'zie' je elders wel!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_51163039
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef YPPY het volgende:
Ik snap het wel PM. Soms vind ik het jammer dat bijvoorbeeld mensen met oudere kinderen die hier veel meelezen zo weinig reageren. Dan denk ik: "je kan zoveel meer positiefs inbrengen dan alleen posten bij rellen". Zelf heb je kinderen, die heb je ws ook opgevoed, vertel daar eens over. Dan ga je meer leven en kun je veel makkelijker positief aan het forum bijdragen.
dat doe ik toch ook, Yppy, wel opletuh, hoor, ik post hier zat, alleen dan wel MIJN zat, en dat is dus niet 24/7, maar daar waar ik het de moeite waard vind en dat is niet enkel in rel topics..

klik op mijn usernaam en je ziet dat ik een zeer brede interesse heb en dus OVERAL op Fok te vinden ben en dus niet de frequentie die jullie hebben hier in 1 subforum kán hebben, raar als het klinkt, ik heb ook nog dingen te doen buiten fok.

ik kom in OUD om mee te gluren naar de belevenissen van enkele dames, om mee te posten in de wat algemenere topics, maar niet om over mijn eigen kinderen te posten, allerlei details over vooral hun prive leven neer te plempen hier, omdat zij daar , 14 en 18 jaar, niet op zitten te wachten, en ik ook niet , maar dat terzijde.

maar verdomme, het gaat hier niet over mij, is het nu zo moeilijk eens datgene WAT er gezegd wordt op te pikken en gewoon toe te geven ( niet jij, hè, ik richt me tot whom it may concern) dat je fout bezig was, onaardig bezig was, shameful bezig was, en dat je iemands laatste loodjes zo verpest door speculaties en achterklap, verpest wat betreft vrolijk meeposten en medeleven oogsten zoals al die andere dames dat doen en krijgen?

maar bakkelei rustig door over wie het post, en dat die maar vaker mee moet posten om geloofwaardig over te komen, ik zie in mijn PM box dat er nog al wat gewoon weg niet uit DURVEN komen voor hun mening, en je ziet ook dat sommigen pas komen mekkeren als ze zich verzekerd weten van bijval, of om bij te vallen, is veiliger, want de pijlen zijn toch al gericht en afgeschoten.

zegt toch wel iets over OUD, hè, dat sommige die hard posters hier achter de schermen enkel je durven bijvallen.

nu, omdat ik toch zogenaamd de reller om het rellen ben, zeg ik dan maar.
sommige dames hier hebben zich schandalig gedragen en een exc uus zou op zijn plaats zijn, voor Kleintje.

het is tenslotte niet de eerste keer dat er dames wegblijven omdat ze heel fokking OUD over zich heen krijgen.
in herhaling vallen doen juliie iedere dag hier op een gezellige manier, ik doe het nu eens op een ongezellige manier.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:32:23 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51163124
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef milagro het volgende:
Zeg zoiets over een BE of een Yppy (ja, dames, face it, jullie zijn OUD iconen, halve godinnen, oftwel erg geliefd ) en laat mij het zijn die die twijfels dan te berde zou brengen, dan waren de poppen aan het dansen geweest.
Geloof me, wat mij betreft kan je niet minder mis zitten met deze comment hoor. Er zijn genoeg dames hier die mijn bloed wel kunnen drinken.

*verder leest...
pi_51163129
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef milagro het volgende:

[..]
het is tenslotte niet de eerste keer dat er dames wegblijven omdat ze heel fokking OUD over zich heen krijgen.
Dat probeerde ik net ook al duidelijk te maken inderdaad...
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:34:23 #141
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51163207
Ik heb het niet alleen over jou milagro en misschien is het ook wel automatisch zo dat je minder over je eigen kind gaat posten als ze ouder worden. Wat je al schrijft. Het valt me gewoon op.
Het is zo sterk de toon die de muziek maalt. Op zich zijn we het namelijk eens, als je goed ligt wordt je niet aangevallen of beledigd en als dat wel gebeurd, is het zo afgelopen. Heb je pech, dan mag er vanalles worden gepost. Een raar iets, waar ik me zowel irl (waar het natuurlijk net zo werkt) als op fok buiten probeer te houden. Maar jammer is het wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_51163264
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef milagro het volgende:
Excuseer dat ik niet alle dames genoemd heb waarvan ik denk dat ze dingen opblazen.
Het is idd niet leuk dat Kleintje de volle lading alleen krijgt.
pi_51163291
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Geloof me, wat mij betreft kan je niet minder mis zitten met deze comment hoor. Er zijn genoeg dames hier die mijn bloed wel kunnen drinken.

*verder leest...
ja jezus, dan pak je 2 andere namen van werkelijke ""heiligen", details details, Vivi en Bixister dan, Bassie en Adriaan.

pak het wat nu eens op en niet het wie.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:38:22 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51163342
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef milagro het volgende:

[..]

ja jezus, dan pak je 2 andere namen van werkelijke ""heiligen", details details, Vivi en Bixister dan, Bassie en Adriaan.

Ergens heb je wel gelijk hoor wat de namen betreft. Ik denk dat zowel BE als ik wel redelijk makkelijk op steun kunnen rekenen als het mis gaat, makkelijker dan sommige anderen hier.
*OUD heilige*
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:38:55 #145
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51163358
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
zo Milagro, nu ben jij ineens het middelpunt geworden?

voor de dames die niet buiten OUD komen/durven...bekijk voor de grap eens Milagro's postgeschiedenis. Zul je zien dat ze best een gevarieerde geschiedenis heeft. En de meeste van haar posts zijn lekker recht voor zijn raap, komisch, cynisch maar toch waar.

dus het is niet zo dat mevrouw alleen de kop op steekt als er weer eens wat te rellen valt
Niet met je eens, als je je kop alleen op OUD laat zien word je over het algemeen (als je dan eens ergens anders op reageerd) meteen afgemaakt als bekrompen en word er meteen geroepen : "je komt aan je post geschiedenis te zien ook alleen maar in OUD"
Ik kom dus wel eens ergens anders en zie Milagro's mening vaak voorbij komen, soms ben ik het er mee eens en soms ook niet, maar haar mening vind ik wel verfrissend, ze zeikt iemand niet af maar geeft HAAR mening. En dat is het hele verschil.

Iemand in de zeik zetten is handig, je mening geven is lef voor nodig, zeker als die afwijkend is van de rest.
Iemand beledigen (moedwillig of niet) is eenvoudig, toegeven dat je misschien fout zat met je oordeel/mening is moeilijker en word hier vaak gezien als gezichtsverlies terwijl het mijn inziens laat zien dat je ook maar een mens bent en wel eens fouten maakt.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:40:02 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51163400
quote:

[..]

Ja, maar wat moet er op te pakken zijn. Er zijn dingen gezegd over iemand die blijkbaar bij een aantal mensen niet goed ligt. Als je het topic bekijkt was er vrijwel gelijk genoeg bijval voor kleintje, het is echt niet zo dat ze door heel OUD verguisd werd, integendeel, het waren er maar een paar.

Ok, mss had die opmerking over dat men twijfelde aan de zwangerschap ge-edit moeten worden, excuses van mijn kant dan, want ik heb hem niet zo ingeschat. Ik heb dat gelezen als oud zeer tussen een paar mensen en heb niet ingezien dat editten nodig was.
pi_51163401
quote:

[..]

Da's het Swetssyndroom. Men gaat door over hoe en wanneer je het zegt, maar niet over wat je zegt.

Heb ik overigens ook nog wel eens last van gehad. Heel soms maar, hoor. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:46:40 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51163669
Ik denk dat milagro wel een punt heeft.
Maar vind ook wel dat er te veel naar BE wordt uitgehaald dat ze slecht gemodereerd heeft etc.

Er zijn meerdere modjes, en zelfs een forumadmin heeft gepost. ook zij hadden kunnen handelen.
Nee maar jullie kiezen erhier net zo hard voor om een persoontje af te keuren.

Nu vind ik hoe het t.o.v kleintje gegaan is wel wat erger want zoiets kwetst gewoon, maar vind het ook naar hoe BE er "van lang krijgt"
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:47:39 #149
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51163707
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ok, mss had die opmerking over dat men twijfelde aan de zwangerschap ge-edit moeten worden, excuses van mijn kant dan, want ik heb hem niet zo ingeschat. Ik heb dat gelezen als oud zeer tussen een paar mensen en heb niet ingezien dat editten nodig was.
Die had zeker ge-edit moeten worden, dat daar twijfel over moet bestaan dat snap ik niet hellemaal.
welke MOD dat trouwens moet of niet moet doen.... dat doet mijn inziens ook niet ter zake.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:48:30 #150
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51163731
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Nu vind ik hoe het t.o.v kleintje gegaan is wel wat erger want zoiets kwetst gewoon, maar vind het ook naar hoe BE er "van lang krijgt"
Ja maar das gewoon degene meppen die het dichts bij staat. BE is er nu, reageert nu, dus das op zich wel logisch dat zij er nu op aangesproken wordt. Gaan lopen blaten tegen iemand die er niet is en ook niet reageert heeft weinig nut. Het kuddedier in een discussie zal het dan ook wel laten om een discussie te voeren met een afwezige.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2007 @ 12:50:56 #151
43556 miss_dynastie
pi_51163798
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Misschien lees ik het anders dan jij, maar imho wordt BE gewoon aangesproken op haar wijze van modereren en krijgt ze er niet van langs.
  FOK!fotograaf donderdag 5 juli 2007 @ 12:51:20 #152
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51163816
quote:

[..]

Ja, maar wat moet er op te pakken zijn. Er zijn dingen gezegd over iemand die blijkbaar bij een aantal mensen niet goed ligt. Als je het topic bekijkt was er vrijwel gelijk genoeg bijval voor kleintje, het is echt niet zo dat ze door heel OUD verguisd werd, integendeel, het waren er maar een paar.

Mja, ik heb het om eerlijk te zijn van een afstandje gevolgd, en ik vraag me af of je meningen moet wegeditten omdat degene die het betreft er niet vrolijk van wordt. We zijn allemaal volwassen mensen (in OUD meestal wel in ieder geval), en dat mensen menignen hebben die niet bij iedereen goed vallen, hoort bij een forum.

Als het gemeen en op de man/vrouw gespeeld wordt, dan is modden op z'n plek, maar het puur aangeven van een mening is imo niet verwijderwaardig. En ongeacht het wel of niet waar zijn, is OUD wel het juiste subtopic...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51163901
quote:

[..]

ik val jou niet aan, ik vind wel dat je inconsequent modereert in deze, maar dat is niet wat me stoort, wat me stoort is de totale hypocrisie van sommigen, lekker mee roddelen, mee twijfelen en dán ineens verbaasd doen als diegene het zat is, niet meer trekt en VERtrekt.

dan ineens komen de "waarom nu? dat is ook weer niet nodig, doe niet zo gek, meid"
of de "nou, ms had ik wat minder kunnen etc, maar JIJ deed ook zo geheimzinnig en en en"

gewoon zonder mitsen en maren toegeven dat je met zijn allen fout bezig was is te moeilijk of zo?
liever val je de boodschapper aan, met de dooddoener "jij komt hier nooit, enkel om te rellen"
ja, fucking DUH, die posts vallen meer op .
maar crazy as it may sounds, ik heb leukere dingen te doen , thuis of elders op FOK, dan 24/7 te azen in OUD wie ik hoe over de zeik kan krijgen, hoor.

ik zat fout, sorry Kleintje, dat had ik anders kunnen aanpakken.

lastig, hè.

verder met het verplaatsen van meuibels nu, om aan het einde van de rit alles weer terug te zetten hoe het stond, ik groet u .... voorlopig
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:55:46 #154
94046 PM-girl
pi_51163975
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja! tot er werd geroepen dat we zo mogelijk nog erger waren dan OUD...toen zijn we snel gestopt
*
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:00:37 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51164153
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef milagro het volgende:

[..]

ik val jou niet aan, ik vind wel dat je inconsequent modereert in deze, maar dat is niet wat me stoort, wat me stoort is de totale hypocrisie van sommigen, lekker mee roddelen, mee twijfelen en dán ineens verbaasd doen als diegene het zat is, niet meer trekt en VERtrekt.

dan ineens komen de "waarom nu? dat is ook weer niet nodig, doe niet zo gek, meid"
of de "nou, ms had ik wat minder kunnen etc, maar JIJ deed ook zo geheimzinnig en en en"

gewoon zonder mitsen en maren toegeven dat je met zijn allen fout bezig was is te moeilijk of zo?
liever val je de boodschapper aan, met de dooddoener "jij komt hier nooit, enkel om te rellen"
ja, fucking DUH, die posts vallen meer op .
maar crazy as it may sounds, ik heb leukere dingen te doen , thuis of elders op FOK, dan 24/7 te azen in OUD wie ik hoe over de zeik kan krijgen, hoor.

ik zat fout, sorry Kleintje, dat had ik anders kunnen aanpakken.

lastig, hè.

verder met het verplaatsen van meuibels nu, om aan het einde van de rit alles weer terug te zetten hoe het stond, ik groet u .... voorlopig
Daarin ben ik het voor een deel wel met je eens. Er hoeft hier maar een onzinner aan te komen zetten met 'pleeg abortus' en het mod-topic wordt overstroomd met moord en brand posts over dat het weg moet, maar ik heb van de week in dat topic wel een para mensen gezien die hun wenkbrauwen fronsten, maar niemand die op dat moment al over de zeik ging.
Pas nu jij hier loeihard aan de bel trekt is men ineens van mening dat de opmerking stante pede weg had gemoeten.

Daarmee praat ik niet goed dat wij het mss wel hadden moeten editten. Ik heb net nog een keer gekeken, mss heb ik de smilies van easy-going anders geinterpreteerd, maar ik heb hem toen niet opgevat als iets wat gemod had moeten worden. Ik heb een inschattingsfout gemaakt, over de opmerking maar zeker ook over hoe Kleintje hem zelf op zou pakken...

Maar...
Ik kan me ook voorstellen dat er van de week een heleboel mensen waren, zeker degenen die niet van die oer-posters, meiden die alleen maar happy mee willen posten in Z&G, dat die zich niet hebben willen mengen in het hele gebeuren. Zie de vraag van Ticootje vanmorgen die het sowieso helemaal gemist heeft. En ik kan me voorstellen dat die nu wel komen met steunbetuigingen omdat ze het niet leuk vinden dat ze gaat. Of die dan per sé hypocriet zijn? Weet ik niet.

Oh, en ik ben ook 1 van die hypocrieten, want ook ik heb 'een geschiedenis' met Kleintje, ken haar al wat langer en heb op basis daarvan gehandeld en gereageerd, maar ook ik vind het jammer dat ze weg gaat en heb haar dat ook gezegd...
pi_51164239
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef freud het volgende:

Als het gemeen en op de man/vrouw gespeeld wordt, dan is modden op z'n plek, maar het puur aangeven van een mening is imo niet verwijderwaardig. En ongeacht het wel of niet waar zijn, is OUD wel het juiste subtopic...
Ik vind tegen iemand, die vlak voor een bevalling zit, zeggen "ik heb wel eens getwijfeld of jouw zwangerschap niet bij elkaar gegoogled is" vrij gemeen anders. Ja, een mening zal het ook wel zijn. Maar als je dat al 9 maanden voor je kan houden, had dat ook wel wat langer gekund (or forever hold your tongue).
Variety is the spice of life
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:07:50 #157
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51164414
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:00 schreef Brighteyes het volgende:

Pas nu jij hier loeihard aan de bel trekt is men ineens van mening dat de opmerking stante pede weg had gemoeten.
Ik heb deze opmerking pas vanochtend gezien toen ik door anderen op het topic van Paradijsvogel werd gewezen. Want de opmerkingen in het zwangerschap/geb. topic vielen mij nog wel mee.
Ik vond het ook al vreemd dat Kleintje om de opmerking van Ticootje zou vertrekken (want die vond ik echt meevallen en de discussie niet waard), ik begreep er dus werkelijk waar niets van.
Tot dat je de rest leest wat in dat andere topic speelt, want een zwangere vrouw vertellen dat je denkt dat alles gegoogled is..... das wel erg laag aan de grond.
Mama van Isa en Ties
  FOK!fotograaf donderdag 5 juli 2007 @ 13:08:04 #158
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51164420
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:

[..]

Ik vind tegen iemand, die vlak voor een bevalling zit, zeggen "ik heb wel eens getwijfeld of jouw zwangerschap niet bij elkaar gegoogled is" vrij gemeen anders. Ja, een mening zal het ook wel zijn. Maar als je dat al 9 maanden voor je kan houden, had dat ook wel wat langer gekund (or forever hold your tongue).
Natuurlijk is het niet aardig. Als iemand over mijn foto's zegt dat hij zich afvraagt of ik weet wat ik doe is dat ook niet aardig. En als die persoon dat nog even moet ventileren voor de geboorte zegt dat imo meer over degene die het zegt dan over de aanstaande moeder. Een forum is lekker anoniem en laagdrempelig, en dus kan je dit soort gedrag verwachten. Gemeen? Misschien. Maar zeker niet de aandacht imo waardig die het nu krijgt. Een relativerende dikke huid is essentieel op een forum .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:09:29 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51164474
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef freud het volgende:
Een relativerende dikke huid is essentieel op een forum .
Vertel dat nou niet tegen een van hormonen overlopende hoog zwangere die elk moment verwacht dat Greenpeace haar terug komt duwen in de zee of waarvan de buren klagen over het watergeklots van haar enkels....
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:11:26 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51164557
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:07 schreef marlieske het volgende:

[..]

Ik heb deze opmerking pas vanochtend gezien toen ik door anderen op het topic van Paradijsvogel werd gewezen. Want de opmerkingen in het zwangerschap/geb. topic vielen mij nog wel mee.
Ik vond het ook al vreemd dat Kleintje om de opmerking van Ticootje zou vertrekken (want die vond ik echt meevallen en de discussie niet waard), ik begreep er dus werkelijk waar niets van.
Tot dat je de rest leest wat in dat andere topic speelt, want een zwangere vrouw vertellen dat je denkt dat alles gegoogled is..... das wel erg laag aan de grond.
Ik doelde dan ook net weer niet op jou, waarvan ik idd gezien had dat je het nu pas gelezen had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')