Moest even lachen dat SCH hem op zijn uiterlijk goedgekeurd heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:41 schreef MaxPower het volgende:
?
quote:Bij FC Midtjylland was Bak Nielsen geen vaste waarde. De afgelopen twee seizoenen speelde hij slechts vijf wedstrijden mee, waarin hij opvallend genoeg ook vijf keer scoorde. Een verrassend hoog aantal, aangezien Bak Nielsen bij de Deense club bekend staat als een verdediger.
Volgens de officiele website heeft hij afgelopen seizoen zelfs 32 keer gespeeldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
![]()
27 en 31 wedstrijden. Ze kunnen blijkbaar niet googlen daar?
quote:Kristian Bak Nielsen blij met Heerenveen
19 juni 2007
De Deen Kristian Bak Nielsen is de nieuwste aanwinst van sportclub Heerenveen. De 24-jarige verdediger tekende vanmiddag een contract dat hem de komende vier seizoenen aan de Friese club verbindt. Hij kiest voor Nederlandse competitie in de verwachting in Friesland een betere voetballer te worden. "Ik hoop via Heerenveen een plaats in het nationale elftal af te dwingen."
Kristian Bak Nielsen (20 oktober 1982) groeide op in Herning, een plaats vergelijkbaar met Heerenveen. "Net een beetje groter misschien." De 24-jarige Deen speelt al zes jaar op het hoogste niveau bij FC Midtjylland, afgelopen seizoen de nummer twee van de Deense competitie. "Kopenhagen is bij ons de onaantastbare kampioen. Dat wij als tweede zijn geëindigd is voor onze club een geweldige prestatie."
Heerenveen melde zich twee weken geleden voor Kristian Bak Nielsen. Hij voelde zich meteen vereerd door de interesse van de Friese club. "Iedereen in Denemarken kent Heerenveen. De club heeft een erg goede naam in ons land." Gesprekken met Jakob Poulsen deden de rest. "Jakob vertelde me alleen maar goede dingen over Heerenveen. Ik heb niet lang getwijfeld."
Vanmiddag was hij op het Abe Lenstra Stadion om zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract. Hij sprak uitgebreid met trainer Gertjan Verbeek en kreeg een goede indruk van zijn nieuwe werkgever. "Het ziet er goed uit. Heerenveen heeft een mooi stadion, is ambitieus en de mensen die ik gesproken heb waren reuze aardig. Alles wat ik gehoord heb over de club klopt."
Kristian Bak Nielsen omschrijft zichzelf als een fysiek sterke verdediger die zowel over de grond als in luchtduels moeilijk te kloppen is. "Ik speel het liefst in het centrum van de verdediging, maar kan op meerdere posities uit de voeten. Ik ga ook graag mee naar voren. Of ik dit seizoen gescoord heb? (lachend) Ja, een keer, dat is niet veel, maar ik ga in Friesland vaker scoren."
De 24-jarige Deen kiest bewust voor de stap naar het buitenland. "Dat is beter voor mijn ontwikkeling. Ik hoop via Heerenveen een plaats af te dwingen in de nationale ploeg. Dat is mogelijk, ik heb genoeg voorbeelden. Kijk maar naar Petter Hansson. Hij is bij Heerenveen Zweeds international geworden. Of ik zijn opvolger ben? Misschien op termijn, maar mensen mogen mij niet meteen met Hansson vergelijken. Hij is een geweldige speler voor Heerenveen geweest."
Drie seizoenen geleden speelde Kristian Bak Nielsen Europees voetbal met FC Midtjylland. De Denen werden dat jaar uitgeschakeld door CSKA Moskou. Bij Heerenveen hoopt hij op betere tijden. "Heerenveen gaat voor het vierde jaar op rij Europa in. Ook daarom heb ik voor Heerenveen gekozen. Door veel internationale wedstrijden te spelen wordt je beter en dat is mijn doel, ik wil in Friesland een completere voetballer worden."
Doet hij ook van die stomme langeballen naar voren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bak Nielsen lijkt me een leuke aanwinst, wat ik her en der over 'm heb gelezen. Multifunctioneel inzetbaar en net zo onverschrokken als Petter in de duels![]()
amateurs...quote:Heerenveen betaalt miljoen te veel voor Deen
Gepubliceerd op 20 juni 2007, 11:30
Heerenveen - SC Heerenveen heeft ¤2 miljoen uitgetrokken om Kristian Bak Nielsen van het Deense FC Midtjylland te kopen. De 24‑jarige verdediger had een clausule in zijn contract staan dat hij voor ¤1 miljoen mocht vertrekken, maar om redenen die de clubleiding van Heerenveen niet wenst te verklaren, is het dubbele betaald. Volgens directielid Yme Kuiper is er ,,rond eigen spelers als Alves en Nilsson niet veel rumoer.''
Lees meer hierover in de LC van woensdag
Ehm......waar zijn we mee bezig? Mocht dit natuurlijk waar zijn.quote:Heerenveen betaalt miljoen te veel voor Deen
Gepubliceerd op 20 juni 2007, 11:30
Heerenveen - SC Heerenveen heeft ¤2 miljoen uitgetrokken om Kristian Bak Nielsen van het Deense FC Midtjylland te kopen. De 24‑jarige verdediger had een clausule in zijn contract staan dat hij voor ¤1 miljoen mocht vertrekken, maar om redenen die de clubleiding van Heerenveen niet wenst te verklaren, is het dubbele betaald. Volgens directielid Yme Kuiper is er ,,rond eigen spelers als Alves en Nilsson niet veel rumoer.''
Lees meer hierover in de LC van woensdag!
quote:
Groningen mag blij zijn dat met dat ene extra miljoentje niet compleet groningen is leeg gekocht. Ze kunnen dus nu opgelucht ademhalen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:16 schreef savelkoul het volgende:
![]()
Dat ga ik in het Groningen topic zetten![]()
Wat, omdat ie 12 penalty's doorliet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
En wat baal ik er weer van dat we Waterman hebben laten gaan. Echt onbegrijpelijk
Georgios Samaras is wellicht volgend seizoen weer in Nederland te bewonderen. Voor drie miljoen euro kan de Griekse aanvaller van Manchester City weer terugkeren bij SC Heerenveen. (News of the World)quote:Op zondag 24 juni 2007 16:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Man C wordt binnenkort overgenomen en dan gaat de nieuwe coach Eriksson flink inkopen voorin. Samaras mag dan weg en Heerenveen zou hem voor 3miljoen terug willen kopen. Dat staat dan ergens in de Engelse kranten.
Hij krijgt in Manchester 2 miljoen euro netto per jaar. Dus binnen 3 jaar is hij duurder dan Lazo.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is beter dan Lazovic in elk geval en nog goedkoper ook
Moet ik alle producties van luukkorhorn even in jullie topic posten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef Grunner het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=2DrdbiT11eU
![]()
Het was natuurlijk een Heerenveen bladquote:Op maandag 25 juni 2007 17:17 schreef dagizmo het volgende:
Samaras heeft onlangs in het feanfan magazine een groot interview gegeven, waarin hij duidelijk aangaf heel erg graag ooit weer terug te keren bij SCH. Dus dat zou best kunnen dat hij nu al weer terug wil, al is dat wel erg vroeg.
Hij is immers wel bij SCH opgegroeid en stond al vanaf kleins af aan bij Heerenveen op papier.
Dat is nogal een verschil he, dat is duidelijk een eenmansactie en daar kan je Luuk ook volledig voor uitlachen. Wat ik ook doe. Bij jullie wordt de naam Nieuw Noord te pas en te onpas gebruikt. Zo ook in dit filmpje. Wordt je een stuk serieuzer door genomenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Moet ik alle producties van luukkorhorn even in jullie topic posten?
Nee, dat begrijp ik heel erg goed. Maar ik neem aan dat ook de leidende lui bij NN dit niet erg kunnen waarderen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef MaxPower het volgende:
Dit is ook een eenmans/tweemansactie. Je snapt zelf ook wel dat dit geen officially licensed NieuwNoord tm productie is.
Het is een filmpje op fucking youtube joh, daar wordt je reputatie niet gemaakt of gekraakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef Grunner het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik heel erg goed. Maar ik neem aan dat ook de leidende lui bij NN dit niet erg kunnen waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |