ik niet iig, vind je dat erg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
Dus jullie kijken ook niet naar het briljante DGK?
die jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef ElizabethR het volgende:
Martin
Dat was die geek toch? Ik zie hem zo weer voor me. Beetje onbenullig tiep dat het constant over zijn vriendin had.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik niet iig, vind je dat erg?
ja met van dat rossig stekeltjeshaar geloof ik, beetje type leesmappenbezorger. Het is ook het enige seizoen dat ik het van begin tot eind gevolgd heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was die geek toch? Ik zie hem zo weer voor me. Beetje onbenullig tiep dat het constant over zijn vriendin had.
Hij werd eruit gestemd omdat ie zei dat Bart waarschijnlijk homo is. Bart werd winnaar en Martin kent niemand meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja met van dat rossig stekeltjeshaar geloof ik, beetje type leesmappenbezorger. Het is ook het enige seizoen dat ik het van begin tot eind gevolgd heb.
als ik dat zo lees, heb ik dus niets gemistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Gisteren ging de ruzie over wie had verklapt dat Amanda kontsex had gehad met Brian. Echt als je kijkt voel je je daarna weer 100 % normaal.
dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef ElizabethR het volgende:
Homdeck, heb jij nog zin om een vraag te doen? Anders brandt mijn rollade aan
kill billquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit welke B-film komen ze?
duidelijk een B-film, niet gezien en niets aan gemistquote:
waarschijnlijk ben je het niveau van american pie ofzo gewend. dan is het inderdaad een zeer matige filmquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
duidelijk een B-film, niet gezien en niets aan gemist
een film waarbij er steeds gedeeltes opeens in zwartwit afspelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:51 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben je het niveau van american pie ofzo gewend. dan is het inderdaad een zeer matige film![]()
Stel maar relevante filmvragen ik laat je alle hoeken van Fok zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |