Doe het eens voor danquote:

Wil je hiermee impliceren dat ik alleen met sletten omgaquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
tsja, als ik een slet was had je nog kans gehad.

nee het was een verkapte wat-een-slet-op-het-filmpje-post.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wil je hiermee impliceren dat ik alleen met sletten omga![]()
![]()
?

Dan ben ik het met je eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef zainabber het volgende:
[..]
nee het was een verkapte wat-een-slet-op-het-filmpje-post.![]()

by yourself party!!quote:

ik ook eigelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef sugarJay het volgende:
[..]
by yourself party!!![]()
![]()
![]()
en die 'muziek'
![]()
![]()
ik hoopte eigenlijk dat vader of grote broer binnenkwam en compleet flipte dat was wél tof geweest![]()

Ze is wel zo slim geweest om haar hoofd niet compleet te laten zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef sugarJay het volgende:
[..]
by yourself party!!![]()
![]()
![]()
en die 'muziek'
![]()
![]()
ik hoopte eigenlijk dat vader of grote broer binnenkwam en compleet flipte dat was wél tof geweest![]()

anders lagt ze met dr lichaam onder het zand en werdt ze gestenigdquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze is wel zo slim geweest om haar hoofd niet compleet te laten zien.

Dat wel jahquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze is wel zo slim geweest om haar hoofd niet compleet te laten zien.

In noord afrika doen ze niet aan stenigenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
anders lagt ze met dr lichaam onder het zand en werdt ze gestenigd

of eerst door de hele stam verkrachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
In noord afrika doen ze niet aan stenigen![]()
Ze zou worden geslagendoor haar broers denk ik![]()

nou onder het zand doet het stenigen tenminste niet zo'n pijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anders lagt ze met dr lichaam onder het zand en werdt ze gestenigd

Dat is japan,en dan gaan ze bukkake doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of eerst door de hele stam verkracht

wat ben jij toch een rare mocroquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat is japan,en dan gaan ze bukkake doen![]()

Zal wel drijfzand zijn, voor haar gemak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef sugarJay het volgende:
[..]
nou onder het zand doet het stenigen tenminste niet zo'n pijn.![]()

hey moet ik je eens een facial geven?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat ben jij toch een rare mocro!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |