Nou we zitten toch in DGK op FOK! ?quote:
ow, dacht dat dat zo hoorde. bij bb moest dat altijd...quote:
Boeiend, ik vind het primaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, dacht dat dat zo hoorde. bij bb moest dat altijd...![]()
sta jij wel eens niet in de op??quote:
Doe eens tellen Ian.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had toch niet de 2e post in het topic?![]()
Oeh, is het er zo een?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ff gesprekje voorbereiden. hebben zo weer eens een voortgangsgesprek over zoonlief...![]()
Sterktequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ff gesprekje voorbereiden. hebben zo weer eens een voortgangsgesprek over zoonlief...![]()
Geef ze van katoen buuf!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
kweenie wat je met een "zo een" bedoeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, is het er zo een?![]()
Wees gerust, ik ben ook goed terrecht gekomen![]()
Zo een als ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kweenie wat je met een "zo een" bedoeld![]()
Hou sop! Je weet dat dat mijn zwakke punt is!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je had ff opgelet met taal en was nog beter terechtgekomen![]()
ik zie overeenkomsten...quote:
talitha had hooguit sipo..quote:
Onderwijs van tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zie overeenkomsten...![]()
maar het gaat goed met hem hoor. We moeten alleen de school alert houden. Anders houden ze m niet bij...![]()
Sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou sop! Je weet dat dat mijn zwakke punt is!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onderwijs van tegenwoordig![]()
Hij is zelf vast heel koel![]()
Waar héb je het over!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nietus! De OP telt toch niet mee? Sepo dus!![]()
english darlingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nietus! De OP telt toch niet mee? Sepo dus!![]()
Litha heeft een beetje last van de hitte denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
english darling![]()
sepo is second post. anders is fipo ook een beetje raar...(first..)
dus jij had sixth post...![]()
I know neighbour!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
english darling![]()
Neuh, Talitha had Seventh post.... dat is eigenlijk ook wel weer af te korten tot sepoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
english darling![]()
Jullie zijn allemaal STOM!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Litha heeft een beetje last van de hitte denk ik![]()
![]()
Ik ook!?!?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal STOM!
edit: behalve Leandra!![]()
of het staren naar Peter op die webcamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Litha heeft een beetje last van de hitte denk ik![]()
![]()
ik kan niet meer tellen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
I know neighbour!
OP telt niet mee, dus had ik de zevende post = seventh post = sepo. Toch?!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je zo toch naar school gaat voor dat functioneringsgesprekje.....![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of het staren naar Peter op die webcam
ja, ik moet taal en rekenen ff bijspijkeren ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je zo toch naar school gaat voor dat functioneringsgesprekje.....![]()
Succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik moet taal en rekenen ff bijspijkeren ja...![]()
dat gaan ik dan maar ff doen...![]()
toedeloe, tot later.![]()
Latersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar kan je het toch ook warm van krijgen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Talitha het volgende:
[..]Niet Peter6000 hoor! Een andere Peter was het.
Laters buuf! En 1 + 1 = 3 hè. Niet vergeten!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is hier heet zatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar kan je het toch ook warm van krijgen?![]()
Nee, die is pas getrouwd. Daar ga ik me niet heet op staren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar kan je het toch ook warm van krijgen?![]()
Lieve Litha,quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou mijn kloontje al klaar zijn met werken?![]()
Hoe weet jij dat ik in engeltje's fobo zitquote:
Hidden Cams, jewaidsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik in engeltje's fobo zit![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve Litha,
Bij deze mijn nederige excuses voor het tegenspreken van uw overduidelijke sepo.
Het was uitermate stom van mij. Ik ga er voor zorgen dat het geen tweede keer zal gebeuren.
In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.
IaN.
Je bent bij voorbaat al excuses aan het aanbieden? Wat ben je van plan dan?quote:
Beetje in de war Eendling?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef PC eend het volgende:
Hmm editten ging fout, en ik was nog te laat ook![]()
Dus ook niks fout?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is goed hoor, je had ook niets gedaan.![]()
![]()
![]()
Ik durf alleen mijn excuses naar jou in te trekken als je er niet bentquote:
Terugslaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb een idioot op msn die zegt dat lsaap hebreeuws is voor zoenen.![]()
Ik krijg opeens de onbedwingbare behoefte om je eens flink te isaapenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb een idioot op msn die zegt dat lsaap hebreeuws is voor zoenen.![]()
mmmmm, ik lsaap je maar ff terug danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg opeens de onbedwingbare behoefte om je eens flink te isaapen![]()
Keej doe ik dat ik ga echt niet lsapen met hem.quote:
Why de fuck heb je het over "zoenen in het hebreeuws" !?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej doe ik dat ik ga echt niet lsapen met hem.![]()
Ehhh ik zei ik wil slapen maar tikte verkeerd, en dat was volgens hem zoenen in het hebreeuws, ik zei dat ga ik ff checken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Why de fuck heb je het over "zoenen in het hebreeuws" !?![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
jeetje me dochter wil dat ik die foto van leandra's zoon stuur.
Ik kon de betekenis van neuken niet vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Why de fuck heb je het over "zoenen in het hebreeuws" !?![]()
Dat je met elkaar de liefde bedrijvertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kon de betekenis van neuken niet vinden
Oh daar doe ik nie an.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je met elkaar de liefde bedrijvert![]()
WTF, zitten jullie hier gewoon uit te huwelijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
jeetje me dochter wil dat ik die foto van leandra's zoon stuur.
Ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF, zitten jullie hier gewoon uit te huwelijken![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF, zitten jullie hier gewoon uit te huwelijken![]()
Ben je bang voor me?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf alleen mijn excuses naar jou in te trekken als je er niet bent![]()
Bang om iets verkeerds te zeggen, dat weet je zelf ook wel voltrutquote:
doe es lievquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bang om iets verkeerds te zeggen, dat weet je zelf ook wel voltrut![]()
Waar is Leannekke als je d'r nodig hebt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
Hmmm ze wil een duidelijkere foto van hem, zou het dan toch ?????![]()
Tjaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is Leannekke als je d'r nodig hebt?![]()
Ik ben heel lief,... niemand begrijpt mijquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben heel lief,... niemand begrijpt mij![]()
Ik ga maar ff wat anders doen![]()
Nu nog een tweede stapel en je hebt de default layout van mahjonggquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
Is dit wat??
Dat topic in FB....quote:
Dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu nog een tweede stapel en je hebt de default layout van mahjongg![]()
Dan zit ze toch met de OP te klotenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is Leannekke als je d'r nodig hebt?![]()
Pas maar op! Je weet maar nooit met die labiele huisvrouwtjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bang om iets verkeerds te zeggen, dat weet je zelf ook wel voltrut![]()
ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben heel lief,... niemand begrijpt mij![]()
Ik ga maar ff wat anders doen![]()
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze?? Mijn topictitels worden soms ongevraagd aangepast
Kloon van Dannyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is it a plane?? Is it a train? Is it an automobile??? NO.... it's another Viswijfje topic![]()
Vind jij t zo wel wat?? Ian is niet helemaal weg van dat halve plaatje verspringen in iedere even balk..quote:
Mjah, ik vind recht echt mooierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind jij t zo wel wat?? Ian is niet helemaal weg van dat halve plaatje verspringen in iedere even balk..
En ik weet ook nog niet wat ik er van vind eigenlijk![]()
Hoewel ik natuurlijk wel m'n best heb zitten doen de korte balken met groene avatars te laten beginnen en eindigen en een aantal users niet geheel toevallig naast elkaar te zetten![]()
Recht is wel overzichtelijker, maar verspringend is speelser. Enige wat niet helemaal klopt is die ava's van Peter en Bong. Het groen van Peter loopt zo door in de ava van Bong. Misschien Petraa en Peter omdraaien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind jij t zo wel wat?? Ian is niet helemaal weg van dat halve plaatje verspringen in iedere even balk..
En ik weet ook nog niet wat ik er van vind eigenlijk![]()
Hoewel ik natuurlijk wel m'n best heb zitten doen de korte balken met groene avatars te laten beginnen en eindigen en een aantal users niet geheel toevallig naast elkaar te zetten![]()
Peter moet door die vlakverdeling sowieso aan een lang uiteinde, anders wordt het helemaal onoverzichtelijk (dan lijkt de vlakverdeling nog meer gebroken)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Recht is wel overzichtelijker, maar versrpingend is speelser. Enige wat niet helemaal klopt is die ava's van Peter en Bong. Het groen van Peter loopt zo door in de ava van Bong. Misschien Petraa en Peter omdraaien?
Verder maakt het me niets uit, zolang ik maar naast Bruce sta!![]()
Dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat wel zekerIk vind deze wel goed. Doet echt aan mahjongg denken.
Zou bijna denken dat het een kloon is van peter6000, want die had toch ook een topic met dat onderwerp?quote:
Een "mortal" kloon zou allang in de prullenbak hebben gezetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat het een kloon is van peter6000, want die had toch ook een topic met dat onderwerp?
Dat is nog tot daaraantoe, ik vind het schokkender dat je je piemel gepost hebt in [KPD]quote:
En ik heb nog steeds geen toegang voor KPD aangevraagdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe, ik vind het schokkender dat je je piemel gepost hebt in [KPD]
Als ik niet al lang en breed had lopen gillen dat ik daar niet in kom had ik meegeholpen aan deze hoaxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe, ik vind het schokkender dat je je piemel gepost hebt in [KPD]
Heb je nu een goede reden...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen toegang voor KPD aangevraagd![]()
Ian als eerste... daar zou ik niet aan durven tornenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Talitha het volgende:
Da's beter zo Leandra!![]()
Wel opvallend dat jij in het midden staat en Ian helemaal in een hoek.![]()
Vooral ook omdat ik dat geheel zelf heb bewerkstelligtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian als eerste... daar zou ik niet aan durven tornen
dan snap ik niet dat ik in de bovenste rij sta...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Officieel stonden de icons toch op volgorde van hoeveelheid bagger?
Heb je je sommetjes goed gemaakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan snap ik niet dat ik in de bovenste rij sta...![]()
hij mag blijven trouwens..., mijn zoon that is...
Ja! Daarom sta ik onderaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Officieel stonden de icons toch op volgorde van hoeveelheid bagger?
"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja! Daarom sta ik onderaan...
Ik ben de man van de hoge kwaliteitsposts...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
hij mag blijven trouwens..., mijn zoon that is...
Kan TherAngelina 1 plaatsje naar links?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef Leandra het volgende:
Jammer van die bovenrand van de avatar van Mokum... maar hij staat nu iig naas Mootie
Nee, dat wordt te donkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan TherAngelina 1 plaatsje naar links?![]()
Ik heb allang gezegd dat ze een andere ava moet nemen, maar die kloon is koppigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan je haar een lichtere ava geven?![]()
Daar was ik ook al niet weg van........ zo meer naar uw smaak meneer??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom mag Nostalgist dan wel naast een vraagteken!?![]()
Waarom denk je dat ik met die verspringende rijen aan de gang ben gegaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
Leandra wat heb je kleinzusje toch verwend, zo omringd door haar neukertjes helden.
Je bent mij nog vergeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar was ik ook al niet weg van........ zo meer naar uw smaak meneer??![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten.Mag ik op dat vraagteken naast Demins? Die is gek op honden.
![]()
Alleen moet Demins eigenlijk nog omgeruild worden met Petraa, dan is mijn kleine virtuele schat helemáál tevree.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten.Mag ik op dat vraagteken naast Demins? Die is gek op honden.
![]()
Dan ben je alleen maar goei voor Kleinzusje...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen moet Demins eigenlijk nog omgeruild worden met Petraa, dan is mijn kleine virtuele schat helemáál tevree.![]()
(soms ben ik een té goeie jonge, weetjewel.)
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef thalhitha het volgende:
[..]
![]()
Ik heb heus ook wel naar jouw belangen gekeken, maar jij vermaakt je prima dacht ik daar, tegen de wand gedrukt door Bruce.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan ben je alleen maar goei voor Kleinzusje...![]()
Ik word weer gestalkt door prosperaquote:
Ik neem genoegen met Bruce, maar als je zo begint heb ik ook nog wel wat wensen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb heus ook wel naar jouw belangen gekeken, maar jij vermaakt je prima dacht ik daar, tegen de wand gedrukt door Bruce.
Kop in een lus.quote:
Alle korte balken beginnen en eindigen me groene avatars, dus nog ff niet, zeker niet nu Thalhitha dr hondje naast Demins moet blijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen moet Demins eigenlijk nog omgeruild worden met Petraa, dan is mijn kleine virtuele schat helemáál tevree.![]()
(soms ben ik een té goeie jonge, weetjewel.)
Hoezo??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was overigens in de veronderstelling dat kloontjes niet in de OP thuishoren?![]()
Gertje zag een poster hangenquote:
Kom op, Leandra...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gertje zag een poster hangen
Als een zonnetje zo rood
Gertje sloeg op beide wangen
En riep: conjo mama, ik wil dood!
U bedoelt??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet die relkloon er dan meteen tussen, ik kom toch niet aan die wiki![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarvan... ik was net ff de wiki pagina aan t aanpassen, ben ik voor nix druk geweest??![]()
Welke kloon?? Ik heb heul geen kloonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Kan je die kloon in ieder geval voortaan uit de SC houden?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
In plaats van de hele tijd quasi-zeiken of 'ie in de OP mag...
En 'm er dan gewoon inzetten.![]()
Ja, prima...quote:
Ik zou niet weten wat je bedoelt... maar wat voor klooninfo er ook is, dat zouden we toch onder ons houden?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, prima...
Maar hou "haar" uit de SC en uit de OP graag![]()
Ga d'r lekker mee los op de COS wat je wil...
Ja, maar er waren ook andere afspraken waar we ons blijkbaar niet aan houden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je bedoelt... maar wat voor klooninfo er ook is, dat zouden we toch onder ons houden?!![]()
Weet je wat... zoek het maar ff uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar er waren ook andere afspraken waar we ons blijkbaar niet aan houden?![]()
Rellen is erg leuk enzo, dit begint gewoon vermoeiend te worden![]()
Prima johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat... zoek het maar ff uit![]()
![]()
Ik weet niet wat jij hier zit te suggereren maar de OP is zoals ie is en zo blijft ie voorlopig ff![]()
Welke kloon?? Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima joh![]()
Ik hoop dat je kutkloontje nog net zo leuk is als ik er niet meer tegenin ga![]()
Oh, maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke kloon?? Ik ben me van geen kwaad bewust![]()
In dat geval: ik ben ff weg...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk.
Die is hier alleen echt actief als jij "naar bed bent"![]()
![]()
Maakt niet uit joh. Ik sta te koken en geniet van jullie pseudo-fight.quote:
Daar hebben we de relkloon, buuuufquote:
eendjuh!quote:
Het lijkt DGK wel (waarbij MSN als FEBO fungeertquote:
Whoehaa..patatje oorlog van de FEBO...kun je het lekkerderder bedenkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel (waarbij MSN als FEBO fungeert)
Werk je in een supermarkt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef TherAngelina het volgende:
Zo, ik kom niet op het beste moment binnenvallen!![]()
Ik zit nog op m'n werk, nu beaudschapjes doen (hè, Ian?).
![]()
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel (waarbij MSN als FEBO fungeert)
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whoehaa..patatje oorlog van de FEBO...kun je het lekkerderder bedenken
Laat me nou man, het is toch legaal? toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Leuke meid idd........
Als vriendinnetje van mijn dochter...![]()
Wat heb jij gesliktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
Hmmmmmmmmpf .... net even een tukje gedaan..... ik zat met Leandra in DGK en we mochten boodschappen gaan doen.... met zn allen naar de supermarkt..... ik ging op een skateboard.![]()
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef PC eend het volgende:
Mijn leven is weer es geflopt
Took a wrong turn and drowned in the river![]()
En dan is je hele leven geflopt? Of had je een boel geld ingezet?quote:
Valt mee, maar de flop/turn en river zijn pokertermenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan is je hele leven geflopt? Of had je een boel geld ingezet?![]()
![]()
Heb je wel genoeg drank ingeslagen nu?quote:
jup.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg drank ingeslagen nu?
quote:
jaquote:
Zal ik prospera er dan maar bijhalenquote:
wat gaan jullie doen dan?quote:
Een welkomstcomite oprichten speciaal voor de vollersquote:
Yeah!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Heb superkrachten
En Litha is er toch?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een welkomstcomite oprichten speciaal voor de vollers![]()
Dat klinkt wel heel erg liefquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een welkomstcomite oprichten speciaal voor de vollers![]()
quote:
Knoop dat puntje maar es in haar orenquote:
quote:
Graagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kom jij dat niet eventjes bij me doen dan
![]()
Neequote:
Ik ben een punnikende huisvrouw dus helemaal niets te vertellenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een labiel watje. Ik tel niet mee.![]()
Ik had jou ook niet meegeteldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een labiel watje. Ik tel niet mee.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee. Maar daar moest ik heen ná mijn werk. Of eigenlijk, moet, want mijn pinpas was zoek
.
PC eend.
Ik trek alleen m'n streams van VOL....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had jou ook niet meegeteld![]()
![]()
Is lobasco geen voller dan?
Ik trek ook geen vol(le) zalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik trek alleen m'n streams van VOL....
quote:
Ik zei tegen ian dat hij die foto's niet mocht postenquote:
Je begint me samen met die vollers af te zeiken, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
Maar val ik nu in de catogorie VOLler?
Ian is voor jou, wat Huub voor Brian is...?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei tegen ian dat hij die foto's niet mocht posten
Zolang ik het samen met de vollers doe...ben ik geen voller.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je begint me samen met die vollers af te zeiken, wat denk je zelf
Ik hou niet van hokjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Lobasca het volgende:
Maar val ik nu in de catogorie VOLler?
Dat is wat we ze laten denken, maar ondertussen.........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een punnikende huisvrouw dus helemaal niets te vertellen![]()
Dan ben je één van de weinige Fokkers hier die kan tellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had jou ook niet meegeteld![]()
![]()
Is lobasco geen voller dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je begint me samen met die vollers af te zeiken, wat denk je zelf
Hier of daar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zeik jeniet af, en nooit gedaan ook
![]()
*hoopt dat eendje niet terug gaat zoeken*![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ian is voor jou, wat Huub voor Brian is...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |