Bij mij ook, maar bij tanken nog nooit, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef Camplo het volgende:
Nee maar soms wordt er bij mij ook pas iets na 5 dagen afgeschreven![]()
Heb je ooit bij Tango getanked?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:11 schreef Slein83 het volgende:
Ja, binnenkort een acceptgirootje in de bus, je moet namelijk niet wegrijden zonder te betalen
Ze hebben daar geen loketje waar je moet betalen, nadat je getankt hebt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:11 schreef Slein83 het volgende:
Ja, binnenkort een acceptgirootje in de bus, je moet namelijk niet wegrijden zonder te betalen
Snap je hem wel?quote:
quote:je moet namelijk niet wegrijden zonder te betalen
I knowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:17 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen loketje waar je moet betalen, nadat je getankt hebt...
Eerst pinpas in de gleuf, code toetsen enzo.., pomp kiezen en gas erop...
Ik reken nergens op, vroeg het me enkel afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Camplo het volgende:
Ik zou je niet rijk rekenen het komt vanzelfTrust me.
Dan gaat ie toch naar -60quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
En als je nou niet rood kan staan, en je hebt voor 80 euro getankt..
En je hebt 20 euro op de rekening?
Ik geloof dat ik jouw "humor" niet snap nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Snap je hem wel?
ik zal hem nog even voor je quoten
[..]
[..]
I know
Dan slaat de pomp af op je max te tanken bedrag gedeeld door de prijs per liter == X liter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als je niet rood kan staan kan je stiekem toch wel rood staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee dus, de pomp kan niet zien hoeveel geld jij op je rekening hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan slaat de pomp af op je max te tanken bedrag gedeeld door de prijs per liter == X liter.
Hoe het nou zit als ze het niet meteen afschrijven, en je niet rood kan staan, en je in de tussentijd even gauw je rekening leegtrekt, zou ik niet weten
Je moet de auto ook uit zetten tijdens het tanken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:42 schreef Sleepto het volgende:
Bij mij sloeg die ook gewoon af toen me rekening leeg was.
Toch wel. Ik kan 1000 euro rood staan (wat dan ook vrijwel permanent isquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Nee dus, de pomp kan niet zien hoeveel geld jij op je rekening hebt.
Als je niet genoeg hebt, wordt het gewoon afgeschreven en sta je dus wel rood.
Kan misschien bankafhankelijk zijn, maar bij een mat van me kon het wel.
Hoeft ook niet... aan het begin van de transactie wordt een bedrag (75 euro ofzo) afgeboekt van je rekening, wat je tankt wordt daarmee verrekend. Zie je niks van dus. Maar als er maar 20 euro op je rekening staat lukt die 75 dus niet, en weet de pomp genoegquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef Neluhz het volgende:
Nee dus, de pomp kan niet zien hoeveel geld jij op je rekening hebt.
Ik dacht dat het dan gewoon later afgeschreven werd..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef gfree het volgende:
[..]
Als je niet rood kan staan kan je stiekem toch wel rood staan.
Als dat zou zou zijn dan neem ik aan dat het een hoger bedrag is, want anders sta je nog rood als je voor meer dan 75 tanktquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Hoeft ook niet... aan het begin van de transactie wordt een bedrag (75 euro ofzo) afgeboekt van je rekening, wat je tankt wordt daarmee verrekend. Zie je niks van dus. Maar als er maar 20 euro op je rekening staat lukt die 75 dus niet, en weet de pomp genoeg
ik heb er ook moeite mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jouw "humor" niet snap nee.
er zijn verschillende bedragen voor benzine, diesel en LPG volgens mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef D.Rose het volgende:
Als dat zou zou zijn dan neem ik aan dat het een hoger bedrag is, want anders sta je nog rood als je voor meer dan 75 tankt
Het bedrag is inderdaad hoger. Het bedrag wordt overigens niet afgeschreven, maar gerserveerd. Zodra je klaar bent met tanken word het uiteindelijke bedrag afgeschreven en vervalt de reservering. Ik denk overigens dat de TS een keer geluk heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als dat zou zou zijn dan neem ik aan dat het een hoger bedrag is, want anders sta je nog rood als je voor meer dan 75 tankt
Tja, jammer dan. Ik kan er echt niet mee zitten als ze het niet afboeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef D.Rose het volgende:
Zojuist nog ff gekeken, maar het is nog steeds niet afgeboekt
Ik zit er uiteraard ook niet meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, jammer dan. Ik kan er echt niet mee zitten als ze het niet afboeken.
Bij mij nog niet, heb net even de rij met afschrijvingen nagelopen maar zie vanaf de datum dat ik heb getankt bij Tango geen afschrijving staan.quote:
Heb vandaag opnieuw daar getankt en net gekeken.quote:
Dan probeer je eerst de rest van het topic te lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef Pascal86 het volgende:
Wat als je nou geen saldo hebt en je gaat tanken?
Nou, daar vrolijk je me mee opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:21 schreef Cybje het volgende:
Ik heb 23 mei bij de Makro Delft (ook onbemand) getankt ... en dat is nu pas afgeschreven (1 juni). Dus misschien komt het toch nog?
Ik moest meteen aan dit topic denken
Als ie in de garage staat verbruikt ie nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
@D die 60 liter is zo op natuurlijk met die scheurboot van jou
Ja, je wist ook gelijk waar je moest zoeken hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja ik werk bij Tango en las dit, dus maar ff gekeken en als nog afgeboekt
Ik neem aan dat het een grapje wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef vipergts het volgende:
Dat je dat nakijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |