Rund! Rund!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef mootie het volgende:
Ik durf gewoon openhartig en openbaar tegen iedereen te zeggen wat mijn geslachtvoorkeur is![]()
Ts...... geslachtvoorkeur?
Precies, TS is niet gay....zijn handpop is gay.quote:
Ja, bijna. En de beklaagde is de handpopquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Precies, TS is niet gay....zijn handpop is gay.![]()
Pim was geen verwijfde homo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef TeenWolf het volgende:
heaumeaux?
pas op he?! anders stuur ik de geest van pim op je af!![]()
[afbeelding]
Pim niet verwijfd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Pim was geen verwijfde homo.
En pim was rechts![]()
Dus je steekt er je hand in?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ja, bijna. En de beklaagde is de handpop![]()
Pim was homo, dat is voor sommige al verwijfd, maar hij was geen verwijfde homo.quote:
Hou eens op......... Pim was behoorlijk verwijfd hoor.... even de oogkappen verwijderen aub.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Pim was homo, dat is voor sommige al verwijfd, maar hij was geen verwijfde homo.
Pim was oké en at your service![]()
Had hij z'n benen over elkaar of praatte hij met: ''Ach Jan Peter, wat erg voor je meid'' dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou eens op......... Pim was behoorlijk verwijfd hoor.... even de oogkappen verwijderen aub.
Ooooooooh dat zijn de enige criteria waar een verwijfde homosexueel aan moet voldoen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:07 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Had hij z'n benen over elkaar of praatte hij met: ''Ach Jan Peter, wat erg voor je meid'' dan?
Datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:52 schreef BadBadPresident het volgende:
tof hoor dat je er voor uit komt dat je hetero bent... mag ik je aanraken?!
En laat de blondjes niet TE blond zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
En TS wat is je mening over linkshandigen? Je hebt er niks tegen als ze maar niet zo overdreven met de linkerhand gaan koffie drinken of de tennisracket heel duidelijk in de linkerhand vasthouden ofwatdanook?
Ook zum![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |