quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef steekbal het volgende:
Stormvloedkering Hollandse IJssel
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Haringvlietdam
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef Houtspeer het volgende:
Saskia, doe even die boze smilie in de OP weg.. Laten we het gezellig houden.
westerschelde is niet afgesloten vanwege de haven van Antwerpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef geertp het volgende:
nou, als er een oosterscheldekering is, is er vast ook een westerscheldekering...
schwa...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
westerschelde is niet afgesloten vanwege de haven van Antwerpen
het gebied is genoemd naar een oude waterloop en de tunnel heeft ook die naam gekregen en de dam dus ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Houtspeer het volgende:
De A15 dam?
De Pantoffeldiertjeskeringquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hint2: er is een dam die de naam draagt van een bekend Nederlands concern {de dam heeft echter niets met dat bedrijf te maken)
hint3: er is een dam die de naam van een weekdier heeft
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:38 schreef PhysicsRules het volgende:
brienenoorddam (spelling is denk ik niet goed)
Brielse Maasdam is goed en neem aan dat je die bedoeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef geertp het volgende:
geen idee. de maasdam ofzo... ken geen wateren in die regio, behalve de maas. maja, die loopt weer meer door rotterdam, niet echt zeeland...
nee, die bedoelde ik niet. Ik heb namelijk geen flauw idee hoe die dingen heten en waar ze liggen. Maar je mag 'm rustig goedkeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brielse Maasdam is goed en neem aan dat je die bedoeld
Dus dit is nummer vier, nu alleen de laatste nog
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |