Ik vraag me af hoe ze dit hebben 'gefixed'...quote:
volgens mij zijn deze kinderen niet heel oud geworden, dacht ik op tv te hebben gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dit hebben 'gefixed'...
ze hebben het operatief los proberen te maken maar ze zijn een paar uur later alsnog overledenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dit hebben 'gefixed'...
...maar daar heb je geen kinderfoto voor nodigquote:
ja Cher natuurlijk, die zag er kennelijk als kind al uit als een (naar toenmalige standaarden) lekker wijf.quote:
is van een ps3 game dacht ikquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:29 schreef DSS24 het volgende:
WHAHAHA die Elvis heeft een camel toe!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is van een ps3 Wii game dacht ik, Rayman Raving Rabbids, of zoiets
Neem aan dat die dood is?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
The photos below are from the Exxon/Mobile
compound in Luanda - Angola, Africa.
You will notice from the insulators in the
first photo this is an electrified fence.
I do not think you will wonder why they
need an electric fence. For all you people who
travel to Angola.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is wel duidelijk. Kijk maar naar de binnenkant van zijn bek.quote:
Ja dus? Kijk eens hoe breed dat pad is.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[afbeelding]
Er lag nog een echt kind in ook...![]()
Het is photoshop inderdaad, kijk maar eens naar de link van dat plaatje. Daar leggen ze in uit dat het om een hoax ging over een huidziekte die alleen bij vrouwen voorkwam.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omg.... wtf is dát?!Zeg me dat het photoshop is!
![]()
Het is photoshop, ik zal straks eens een posten waar ik zelf een heb gemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef Wouser het volgende:
ziet best goor uit ook al is het idd photoshop...
Dat is duidelijk geen pad waar je met je kinderwagen gaat lopen. Het is een bergpad: met veel losse keien e.d., met een mountainbike zou je het er al moeilijk meehebben... En along the way hangen er heel wat bordjes van mensen die er nu niet meer zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja dus? Kijk eens hoe breed dat pad is.
Wat is er met die laatste?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:05 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
achter in de rij loopt er ook een met een kind achterop zijn rug. net zo sickquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen pad waar je met je kinderwagen gaat lopen. Het is een bergpad: met veel losse keien e.d., met een mountainbike zou je het er al moeilijk meehebben... En along the way hangen er heel wat bordjes van mensen die er nu niet meer zijn...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:05 schreef Mardoek50 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn gewoon 2 opritten, kan makkelijk een auto in hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |