Aangezien ik het in Blijdorp erg gezellig vond, was ik benieuwd of er nog meer mensen zijn die zin hebben om het nog eens te doen, maar dan in Artis.
Elke zaterdagavond - ZOOmeravond
Elke zaterdagavond in juni, juli en augustus is Artis tijdens de ZOOmeravond open tot zonsondergang! Kom de bloemetjes buiten zetten tussen de geurende bloemenperken in Artis. Speciaal voor deze 300ste geboortedag van de bloemenkoning Carolus Linnaeus is er tijdens de ZOOmeravonden in 2007 extra aandacht voor bloemen en planten. Kom genieten van de live muziek, dans tussen de dieren, haal de gratis speurtochten of volg een rondleiding. Laat je betoveren door verhalenvertellers, geniet van de theaterprogramma's voor klein tot groot, leer salsa dansen, geniet met de kinderen van een heuse toverlantaarnvoorstelling, knuffel de dieren en laat je schmincken als bloemetje. Voor leden van Artis is de toegang tot de ZOOmeravonden gratis, anderen betalen het normale dagtarief.
Het leukste lijkt mij om dit dan op een zaterdag te doen, omdat op deze dag ook de avondopenstellingen zijn.
Om het niet te kortdag te plannen is een avond in juli cq augustus voor de meesten misschien het beste te plannen.
Zijn er meer mensen die hier zin in hebben?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie