OSLO (DPA/ANP) - De Amerikaanse president Bush en de Britse premier Blair zijn beiden genomimeerd voor de Nobelprijs voor de Vrede. Dat heeft het Nobelcomité in de Noorse hoofdstad Oslo bevestigd.
De twee zijn voorgedragen door parlementariërs van de extreem-rechtse Vooruitgangspartij in Noorwegen wegens beider inzet voor de strijd tegen internationaal terrorisme.
VN-baas Kofi Annan won vorig jaar de Nobelprijs voor de Vrede.
---
Is dit een grap??
Een extreemrechtse partij die de kandidaten bepaald voor de Nobelprijs voor de vrede
Mis ik hier iets ofzo?
Dat is op zich al een grap natuurlijk...
quote:Ik help je hopen.....dat hele instituut verliest in één klap al z'n overgebleven geloofwaardigheid....
Op maandag 04 februari 2002 19:40 schreef speknek het volgende:
Nouja voordragen mag altijd natuurlijk. Ik hoop niet dat één van beide het wordt.
Want zonder hem was er sowieso niet eens een War on Terrorism geweest!
quote:Ja. Iedereen kan iemand voordragen als ze aan voorwaarden voldoen. En terecht overigens. Uiteindelijk zullen de voorgedragen figuren niet be-oordeeld worden op degene wie hun voorgedragen heeft.
Op maandag 04 februari 2002 19:37 schreef Schorpioen het volgende:Mis ik hier iets ofzo?
quote:MWUHAHA
Op maandag 04 februari 2002 19:37 schreef Mike het volgende:
Bush? Vrede?Dat is op zich al een grap natuurlijk...
Maar wie moet het dan wel winnen? Weet het ook niet zo effe...
quote:voor zover er nog wat van over is na de Nobelprijs voor Yasser Arafat.
Op maandag 04 februari 2002 19:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ik help je hopen.....dat hele instituut verliest in één klap al z'n overgebleven geloofwaardigheid....
quote:Toen die werdt uitgereikt was er nog wel enige hoop op vrede in het M.O.
Op maandag 04 februari 2002 20:58 schreef BenKetting het volgende:voor zover er nog wat van over is na de Nobelprijs voor Yasser Arafat.
quote:Precies, als het nou voor literatuur was.
Op maandag 04 februari 2002 21:17 schreef schatje het volgende:
Bush, die domme cowboy in de race voor de Nobelprijs!!
Wat een giller!!
quote:
Op maandag 04 februari 2002 23:45 schreef Refragmental het volgende:
Arafat heeft volgens mij ook al de nobelprijs voor vrede gewonnen, dat terwijl het gewoon ronduit een terrorist is.
Dus ik kijk nergens meer voor op.
quote:
Op maandag 04 februari 2002 21:01 schreef calvobbes het volgende:Toen die werdt uitgereikt was er nog wel enige hoop op vrede in het M.O.
Allemaal voor de vrede.
quote:Oh, je bedoelt die man die al die Afrikaanse Aidsdoden op z'n conto kan schrijven...Ja, die verdient ook wel een prijs ja!
Op dinsdag 05 februari 2002 22:55 schreef Chadi het volgende:
ik vind dat de paus ook wel een goed woordje doet de laatste tijd en zich inspant voor de vrede tussen de religies.... of krijgt die man geen prijs???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |