Zo'n psychopaat is alleen nog te helpen door ons aller wonder-psychiater Dr. Phil, wat een heldquote:
Wat moet je daar anders doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Huub en Lieke gaan seksen.
Ongelovelijk dit is een belediging voor vrouwen. Twee van die ondanks alles toegevers aan sex in dat huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Huub en Lieke gaan seksen.
Ja maar poepie, liefje, schatje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef FdW het volgende:
Wat nou eerlijkheid.![]()
Hij heeft meerdere malen tegen Lieke gezegd dat hij van haar houdt.![]()
En dan zo lomp doen gisteren en vandaag?![]()
Vrouwen zijn om mee te spelen? Ja, leuk samen spelen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
Een vlinder is een smerige harige vleermuis met gekleurde vleugels, legt Huub Lieke uit.
Er zijn in het dagelijks leven namelijk geen vrouwen te vinden die zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ongelovelijk dit is een belediging voor vrouwen. Twee van die ondanks alles toegevers aan sex in dat huis.![]()
Ik zie ze ook liever op een bloem dat op mezelf hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
ik ben het helemaal met hem eens.
Paar jaar geleden naar een vlindertuin geweest.... euchhh... griezelig gewoon.. al die beesten die rond je oren vliegen en bijna op je gaan zitten.... brrr
Ik ben een vriendin ,hand in hand... gillend die tuin doorgelopen. (hehe, tot grote schaamte van mijn man)
Als lieke een paar werkende hersencellen had gehad, dan had ze geweten wat voor vlees ze in de kuip had.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef FdW het volgende:
Donderdagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef Donnie29 het volgende:
Wanneer gaat Natas eigenlijk onder het mes??
Voor haar stembanden of voor de rest?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef Donnie29 het volgende:
Wanneer gaat Natas eigenlijk onder het mes??
Zat maar 2 op de 3 daar is wel genantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er zijn in het dagelijks leven namelijk geen vrouwen te vinden die zo makkelijk zijn![]()
Laten we maar concluderen dat het geen gemiddeld gezonde normale vrouwen zijn die die Kooi ingaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ongelovelijk dit is een belediging voor vrouwen. Twee van die ondanks alles toegevers aan sex in dat huis.![]()
Brian mag alles van de redactie, ze willen dat hij de winnaar wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand een reden dat Brian wel in de vijver mag staan en de punten mag houden en Huub, Eric en Amanda een tijdje geleden er niet in mochten staan?
Je vergeet er 2quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, dat spijt me voor je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:
Een kut, klote orgasme, het is niet goed gelukt![]()
zegt ie tegen eric, aman en natasja ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef FdW het volgende:
Ik weet dat het voor een vrouw die toevallig een goeie vent voor't bed gevonden heeft moeilijk is om af te kicken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar poepie, liefje, schatje.![]()
Je kunt toch niet ontkennen dat hij nu eerlijk is geweest?
En waar ligt ze? Naast Huub! Lieke wil dit écht zelf!
nee... weer zo'n vreemde kronkel van de redactiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand een reden dat Brian wel in de vijver mag staan en de punten mag houden en Huub, Eric en Amanda een tijdje geleden er niet in mochten staan?
Pannekoek en Ton lusten er schijnbaar ook wel pap vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:54 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Je vergeet er 2
De bedenkers van het konijnen![]()
Zo te zien hadden ze nu alle elektra eraf gegooid...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef farceman het volgende:
Lieke had slimmer moeten zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor een vrouw die toevallig een goeie vent voor't bed gevonden heeft moeilijk is om af te kicken.![]()
Huubje had eerder eerlijk moeten zijn....![]()
Dat is jouw probleemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er zijn in het dagelijks leven namelijk geen vrouwen te vinden die zo makkelijk zijn![]()
Dat noemt men gebruikersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:54 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Je vergeet er 2
De bedenkers van het konijnen![]()
Of niet, shocktherapie schijnt goed tegen psychoses te helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo te zien hadden ze nu alle elektra eraf gegooid...
Hoe kom je aan die wetenschap, is dat inside informatie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian mag alles van de redactie, ze willen dat hij de winnaar wordt
theezakje en Ton ????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pannekoek en Ton lusten er schijnbaar ook wel pap van
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Jaap is wel klaargenomen, maar het was geen fijn orgasme.
fucking 40 graden.
Hij is bijna dood gegaan omdat hij het zo warm had en daarna een koud bad nam.
Tijdje terug had iemand hier een gesprekje weergegeven dat weer iemand anders met iemand van DGK had (kun je het nog volgen). Daarin stond dat niet Natasia, maar Brian de beoogde winnaar was. Soort positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:58 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wetenschap, is dat inside informatie?
En dat na 35 keer proberen hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Jaap is wel klaargenomen, maar het was geen fijn orgasme.
fucking 40 graden.
Hij is bijna dood gegaan omdat hij het zo warm had en daarna een koud bad nam.
Ja, nu ik weet dat je me lief vindt...quote:
Dan is die wel een hoop calorieen kwijt.quote:
Zou wel lache zijn als ze ineens een hele grote voorbinddildo tevoorschijn tovert .. Dag gun ik Brian welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wordt Brain hier nou is voor de verandering genomen door Amanda?
Duidelijke zaakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Tijdje terug had iemand hier een gesprekje weergegeven dat weer iemand anders met iemand van DGK had (kun je het nog volgen). Daarin stond dat niet Natasia, maar Brian de beoogde winnaar was. Soort positieve discriminatie.
Iemand had het in de Updates moeten zetten. Er werd ook gezegd dat niemand Huubs sukses had voorzien en dat Jaap een enorme tegenvaller was.quote:
Ja, en je zag toch vanavond weer dat Brian gewoon in de vijver mocht. Anderen werden weggestuurd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Tijdje terug had iemand hier een gesprekje weergegeven dat weer iemand anders met iemand van DGK had (kun je het nog volgen). Daarin stond dat niet Natasia, maar Brian de beoogde winnaar was. Soort positieve discriminatie.
dat was nog de pre-terror periodequote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand had het in de Updates moeten zetten. Er werd ook gezegd dat niemand Huubs sukses had voorzien en dat Jaap een enorme tegenvaller was.
Ja, zag ik ook. Misschien zitten er mensen achter de knoppen die niet van het gevaar weten. Gemiste kans...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en je zag toch vanavond weer dat Brian gewoon in de vijver mocht. Anderen werden weggestuurd.
PS : De lampen en de pompen stonden gewoon aan, zie caps.
Dat soort dingen moeten helemaal niet in updatesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand had het in de Updates moeten zetten. Er werd ook gezegd dat niemand Huubs sukses had voorzien en dat Jaap een enorme tegenvaller was.
Een paar minuten 380V is voldoende.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook. Misschien zitten er mensen achter de knoppen die niet van het gevaar weten. Gemiste kans...
Er zijn geen goede bewaarplekken voor dat soort zakenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten helemaal niet in updates![]()
Zou jij moeten weten zus(ter)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, balletjes moeten toch koel blijven![]()
En stiekem zou dat jong 't nog lekker vinden ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou wel lache zijn als ze ineens een hele grote voorbinddildo tevoorschijn tovert .. Dag gun ik Brian wel
Hoe erg hadden we het gevonden als we dat werkelijk voor onze eigen ogen hadden zien gebeuren... Ik beantwoord deze vraag maar niet.quote:
Nu zet je me toch aan het denken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe erg hadden we het gevonden als we dat werkelijk voor onze eigen ogen hadden zien gebeuren... Ik beantwoord deze vraag maar niet.
Wellicht werd ie in een klap normaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe erg hadden we het gevonden als we dat werkelijk voor onze eigen ogen hadden zien gebeuren... Ik beantwoord deze vraag maar niet.
Het probleem met de vijver was toch, dat de bodem uit folie met dunne platen bestond. En losse stenen met daartussen stukken glas van de glazen en flessen, die erin gegooid waren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen sluimerende agressie helpt alleen een lobotomie.
Dit is zo'n cap dat ik Natas wel mooi vindquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu28.webshots.com/image/16627/2002364522161120583_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik begreep dat daaronder kabels liepen. Dus als je erdoor zakt, heb je kans dat scherpe delen die kabels beschadigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het probleem met de vijver was toch, dat de bodem uit folie met dunne platen bestond. En losse stenen met daartussen stukken glas van de glazen en flessen, die erin gegooid waren.
Ik vind het te moeilijk me in te beelden dat het die heks niet is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is zo'n cap dat ik Natas wel mooi vind![]()
En hij is errug klein, Jaap wil ook naar de Bergmanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zet de binnenkant van z'n broek op de foto. Zelfs de flits kun je zien op de cap.
[afbeelding]
Jij ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
Ik kan hem nooit zien, hij is nog kleiner dan ik dacht![]()
quote:
Ik vond het een werelds idee die foto'squote:
Die foto's warenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het een werelds idee die foto's![]()
Ik haatte hem eerst maar begin de lol er nu ook van in te zien. Brilliant vandaag met die voorspel mutsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:26 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lach me echt dood om Jaap.
Ik had hem ook al jaren niet gezien, daarom vond ik het een goed ideequote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die foto's waren![]()
Ik dacht dat je het over je eigen maat had
![]()
knijp knipquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had hem ook al jaren niet gezien, daarom vond ik het een goed idee![]()
Aan humor heeft hij geen gebrek nee, die waarzegster bvquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:26 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lach me echt dood om Jaap.
2 keer naar gekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan humor heeft hij geen gebrek nee, die waarzegster bv![]()
Goed planquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
ff saté tje maken.
De eerste keer met de weddingplanner was ook heel leuk. Hij wou stuntmannen, topless serveersters met kwastje op hun tepels, Bassie en Adriaan die ijs serveerden... en dat mens maar met een uitgestreken gezicht alles ontmoedigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die opmerking over Lieke's tieten net!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dame: Wil is een dresscode ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
De eerste keer met de weddingplanner was ook heel leuk. Hij wou stuntmannen, topless serveersters met kwastje op hun tepels, Bassie en Adriaan die ijs serveerden... en dat mens maar met een uitgestreken gezicht alles ontmoedigen.
Shit gemist ?quote:
Ik ben al een tijdje om jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Dus we zijn het eens, eigenlijk is ie altijd wel leuk
Nou... hij is sinds enige tijd leuk. Zolang hij maar niet dronken wordt want dan wordt hij eng.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Dus we zijn het eens, eigenlijk is ie altijd wel leuk
Uhhhquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:40 schreef Gigageil het volgende:
Koningin Natasia heeft een verrot sjachereinige smoel vanavond, is er iets ?![]()
Ff geduld ze wil om 2 uur gaan rellen, nou ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh....maar ik zet hem net pas aan .....![]()
Lul niet met JJ had ie ook gezopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... hij is sinds enige tijd leuk. Zolang hij maar niet dronken wordt want dan wordt hij eng.
Persoonlijk vond ik dat niet zo leuk maar goed...quote:
Lieke eruit, met randvoorwaarde ook Amanda eruit. Probleem zal echter worden of Brian zich bij de volgende stemming z'n woord zal houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:44 schreef Day het volgende:
Topberaad tussen Huub en Jaap: hij wil Lieke er echt uit hebben.
Niet echt misschien maar hij was die dag aardig aan het drinken dacht ik.quote:
Lijkt me levensgevaarlijke afspraak. Brian is te onbetrouwbaar. Huub praat er wel over, maar hij zal het echt niet doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Huub's plan: Lieke inruilen voor Amanda. HIj geeft Lieke op, Brian geeft Amanda op.
Gaat 'm niet worden.
De vraag is wat die 'vriendschap' voor Eric voorstelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Jaap: iedereen denkt dat ik vette ruzie heb met Eric. Dat komt omdat geen 1 weet wat vriendschap betekent.
Dat Huub erover praat met Jaap betekent idd niet dat hij het gaat doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me levensgevaarlijke afspraak. Brian is te onbetrouwbaar. Huub praat er wel over, maar hij zal het echt niet doen.
Lijkt er bijna op dat hij sowieso van haar af wil. Jaap zei hetzelfde en zijn reactie was: dat zien we dan wel weer. HIj is dus bereid het risico te nemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me levensgevaarlijke afspraak. Brian is te onbetrouwbaar. Huub praat er wel over, maar hij zal het echt niet doen.
Als Eric voldoende steun voelt van Amanda zou hij Huub wel eens de rugsteek kunnen geven. Daarmee komen immers 45% popu-poll procenten 'vrij' en daar geilt Eric op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
De vraag is wat die 'vriendschap' voor Eric voorstelt.
Maar als Lieke eruit is, blijft Eric nog wel kleven, hoor. Totdat Jaap eruit is. Dan pas weten echt wat die vriendschap voorstelt.
Mijn vermoeden is dat Huub met zijn Hedda-bekentenis juist 100% loyaliteit van Lieke heeft gekregen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt er bijna op dat hij sowieso van haar af wil. Jaap zei hetzelfde en zijn reactie was: dat zien we dan wel weer. HIj is dus bereid het risico te nemen.
Dit wordt gewoon zijn ideale smoel tegen Lieke: Het was speltechnisch, niks persoonlijks. En Brian heeft me genaaid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat Huub erover praat met Jaap betekent idd niet dat hij het gaat doen.
Dit zijn allemaal 'levensgevaarlijk' daarom laat niemand het achterste van zijn tong zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Anaal?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon zijn ideale smoel tegen Lieke: Het was speltechnisch, niks persoonlijks. En Brian heeft me genaaid.
Behalve waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal 'levensgevaarlijk' daarom laat niemand het achterste van zijn tong zien
Dat wil hij helemaal niet. HIj ziet Lieke als een blok aan zijn been,zowel qua spel als populariteit. Dus moet ze weg. Maar hij denkt ook aan zijn dekking richting Brian. Als Lieke weg is heeft hij er nog maar 1 (want Jaap is niet betrouwbaar), dus wil hij bij Brian ook 1 dekking minder (Amanda).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat Huub met zijn Hedda-bekentenis juist 100% loyaliteit van Lieke heeft gekregen.
Zo werk dat natuurlijk niet. Die 45 pct waren voor Huub. Als Huub weg is, dan worden de procentjes echt wel anders verdeeld, en gaat die 45 pct zeker niet naar Eric.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Eric voldoende steun voelt van Amanda zou hij Huub wel eens de rugsteek kunnen geven. Daarmee komen immers 45% popu-poll procenten 'vrij' en daar geilt Eric op.
Lieke is geen blok meer aan z'n been. Ze kan hem niet meer pakken op 'verliefdheid'. Dat heeft Huub juist vanavond de nek omgedraaid. Brian zonder Amanda maakt nix uit, Natasia is er immers nog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dat wil hij helemaal niet. HIj ziet Lieke als een blok aan zijn been,zowel qua spel als populariteit. Dus moet ze weg. Maar hij denkt ook aan zijn dekking richting Brian. Als Lieke weg is heeft hij er nog maar 1 (want Jaap is niet betrouwbaar), dus wil hij bij Brian ook 1 dekking minder (Amanda).
Een deel naar Eric, maar de grote koploper is weg. Iedereen wordt meer gelijk ......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:03 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Zo werk dat natuurlijk niet. Die 45 pct waren voor Huub. Als Huub weg is, dan worden de procentjes echt wel anders verdeeld, en gaat die 45 pct zeker niet naar Eric.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:03 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Zo werk dat natuurlijk niet. Die 45 pct waren voor Huub. Als Huub weg is, dan worden de procentjes echt wel anders verdeeld, en gaat die 45 pct zeker niet naar Eric.
Ik denk ook dat de situatie nu zo ligt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke is geen blok meer aan z'n been. Ze kan hem niet meer pakken op 'verliefdheid'. Dat heeft Huub juist vanavond de nek omgedraaid. Brian zonder Amanda maakt nix uit, Natasia is er immers nog.
Ik moet nog maar zien of hij de grote koploper blijftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een deel naar Eric, maar de grote koploper is weg. Iedereen wordt meer gelijk ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |